ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

ملکه جمال جهان

مصاحبه خواندنی اپرا وینفری مجری معروف امریکایی با ایشواریا رای(ملکه زیبایی جهان) وهمسرش ابیشک باچان


زوج شماره یک
آمريكا هاليوود دارد، نيجريه ناليوود دارد و هند باليوود.

در باليوود ساليانه فيلمهاي پرطراوت و موزيكال ساخته مي ود و در حالي كه بازيگران مطرح هاليوود توانسته اند نامهايي براي خودشان در عرصه بين المللي بسازند؛ اين باليوود است كه مشهورترين زوح سينمايي را به رخ جهانيان مي كشد.
اين برنامه، ملاقات و گفتگو با معروفترين افراد جهان نام داشت، اوپرا اين زوج سوپر استار را اينگونه معرفي ميكند: “اين دو توليد 8 فيلم را متوقف كردند و 8 هزار مايل را طي كردند تا براي اولين بار در مصاحبه اي تلويزيوني آن هم در آمريكا حاضر باشند. اين زوج باليوودي از هر زوج ديگري در دنيا معروف ترند حتي از براد پيت و آنجلينا…” شما مي توانيد حدس بزنيد و اگر بگوييد آيشواريا و آبيشك اين زوج هستند شما دقيقاً به هدف زده ايد.
اين زوج طلايي در برنامه 28 سپنامبر اوپرا شركت كردند و نه تنها به سوالات پاسخ دادند بلكه گروه رقص هندي حاضر در برنامه را نيز شگفت زده كردند. برخي از بخشهاي جالب اين شوي تلويزيوني را با هم مرور مي كنيم.
قبل از ورود آنها به برنامه، اوپرا آن دو را برخي جملات معرفي مي كند.” آيشواريا راي و آبيشك باچان هندوستان 5 ميليارد نفر طرفدار دارند؛ بله، من مي گويم آن دو در سرتاسر دنيا 5 ميليارد طرفدار دارند. آيشواريا كه هميشه به عنوان زيباترين زن دنيا ياد مي شود و آبيشك به اندازه خودش بد نيست! آنها زن و شوهرند و سوپراستارهاي باليوود.”
آيش و آبهي دست در دست هم وارد مي شوند. آبيشك بسيار خوش تيپ به نظر مي آيد و آيشواريا در لباس ساري اش دوست داشتني است. آبهي يا به قول اوپرا اي بي اين گفتگو را شروع مي كند.
اوپرا:”شما قبلاً كه اين برنامه را نداشتيد، اينكه كنار هم بنشينيد؟ آبهي:”ما اغلب اوقات كنار هم مي نشينيم!”
آيش و آبهي آپريل 2007 با هم ازدواج كردند. آبهي از بازيگران مطرح مرد سينماي هند است و تا به حال بيش از 40 فيلم را بازي كرده است. آيشواريا بعد از به دست آوردن عنوان ملكه جهان تبديل به ستاره اي مطرح در باليوود شد و بعد از آن اين خانم چشم زمردي دوجين محصول بزرگ را تبليغ كرد و حدود 40 فيلم نيز بازي. گزارشها حاكي است او براي هر فيلم 15 ميليون دلار درآمد دارد.
قبل از اينكه آن دو زن و شوهر باشند، همبازي بودند. بعد از بازي در چند فيلم، آبهي احساسش نسبت به آيش بيشتر و بيشتر شد. بعد از سالها، آن دو براي اكران گورو به نيويورك رفتند اما آبهي در دل چيز ديگري پنهان كرده.
اوپرا:چطور از زيباترين زن دنيا خواستگاري كردي؟
آبهي: “من براي فيلمبرداري فيلمي نيويورك بودم. روزي روبروي اتاقم و در بالكن ايستاده بودم و آرزو كردم، در آينده، يعني مي شود من با آيشواريا ازدواج كنم. زمان اكران عمومي فيلم گورو در نيويورك من او را به بالكني شبيه آن بالكن بردم و از او تقاضاي ازدواج كردم.” حضار آه حسرت مي كشند و آيشواريا مي گويد:”خيلي شيرين بود و طبيعي…” آبهي سوال مي كند:”طبيعي بود؟”
اما اوپرا سراغ سوال بعدي مي رود و ما هرگز نفهميديم منظورش از اين سوال چه بوده است.
صحبت به مراسم ازدواج آن دو كشيده مي شود و اوپرا تصويري از خيلي مردم مشتاق پشت درهاي منزلي كه در آن مراسم در حال برگزاري است را نشان مي دهد. در يان تصاوير برخي مأمورين حتي مردم را مورد برخورد قرار مي دهند، هم آيش و هم آبهي با ديدن اين صحنه ها ابراز تأسف مي كنند و آبهي مي گويد: “من نمي دانستم اين اعمال از مأمورين سرزده.” آن دو همچنين از مراسم عروسي مردم هند هم صحبت كردند.
آبهي: “ازدواج در هند داراي جزئيات خاصي است. ما در فرهنگمان دوست داريم هرچيزي را جشن بگيريم…مراسم ازدواج در كشور ما حدود يك هفته الي ده روز طول مي كشد.”
براي اوپرا زندگي كردن آيش و آبهي با خانواده شان يعني آميتا و جايا موضوعي غير قابل باور فهم براي مردم آمريكاست. او از شكل گيري اين رابطه و اينكه چه طور مؤثر واقع شده سوال ميكند؟

آيش روبه آبهي مي گويد: “بفرمائيد، شما بگوييد.”

آبهي رو به اوپرا با چشمك مي گويد:” شما با والدينتون زندگي مي كنيد؟” اوپرا: “نه” آبهي:”دوري از آنها چه طوره؟”
آيش:”زندگي با والدين در فرهنگ ما طبيعي است. قبل از اينكه ازدواج كنم با والدينم زندگي مي كردم، بنابراين الان اين موضوع عادي است.”
آبيشك:” ماهم پيش از اينكه مادر بزرگ از دنيا برود با او زندگي مي كرديم.”
حتي با اينكه هر دو افرادي بالغ هستند اما برخي قواعد خانوادگي حتماً بايد رعايت شود. مثلاً جايا قانوني در خانه دارد و آن اين است كه اگر تمام افراد خانواده همزمان در شهر باشند بايد يك وعده غذا را در كنار هم صرف كنند مگر اينكه هر كدام در شهري مشغول فيلمبرداري باشند.
يكي از سوالاتي كه موضوع بحث را عوض كرد اين بود: ازدواج با زيباترين زن دنيا چه جوري است؟
آبهي: “دلپذير در نگاه”
اوپرا:” حتي وقتي از خواب بيدار ميشوي زيباست”
آبهي:”بله، او اصلاً تغيير نمي كند. اين واقعيت داره. تو حتي وقتي از خواب بيدار مي شوي هم همانطور زيبا هستي. حتي صبحها؟”
آيش:” شما مي توانيد بفهميد چرا من با آبهي ازدواج كردم، او همه چيز را به شوخي مي گيرد.”
آن دو در مورد اينكه چطور بوسه بخشي از فيلمهاي هندي نيست اينطور توضيح مي دهند؛ آبهي:”براي مثال،پسري دختري را ملاقات مي كند، آن دو عاشق هم مي شوند، مي خواهند عشقشون را به هم ابراز كنند. در غرب آنها همديگر را مي بوسند و يعني به هم علاقه همندند. در هندوستان، ما آهنگ داريم… آهنگي كه عشق بين آن دو را بيان مي كند. آيا اين جالب تر نيست؟ شما اين لحظات صميمانه و شخصي را داري و به يكباره…در مناظر زيبا و كوها مي خوانيد و مي رقصيد.”
اوپرا:”شما روز تعطيل چه كار مي كنيد؟”
آبهي:”ما به شيكاگو سفر ميكنيم و در برنامه اوپرا شركت ميكنيم.” آبهي در ادامه توضيح ميدهد كه آنها خيلي زمان براي در كنار هم بودن ندارند… خودش در 4 فيلم به طور همزمان كار ميكند و* آيش هم همينطور به علاوه يك فيلم كه بينشان مشترك است.
آيش:”اما خوب زماني كه در كنار هم هستيم سعي ميكنيم در خانه بمانيم و بهترين استفاده را از زمان ببريم آن هم با خانواده و دوستان.”
اوپرا: آيا زماني كه آيشواريا باردار شود، اين يك واقعه بين المللي خواهد بود؟
آبهي با حرارت جواب مي دهد:” من آرزو ميكنم كه اينطور نباشه!”
آيش:”من دو بار اين موضوع را در رسانه ها مطرح كردم. چيزي نيست كه بشود پنهان كرد. در ظاهر مشخص خواهد شد. اوه خداي من وقتي كسالت داشته باشي يعني بارداري. نه اينطور نيست… وقتي اتفاق بيفتد همه متوجه مي شوند.”
اوپرا: آيش، آيش ايا تا بحال شده وقتي روبروي آينه مي ايستي بگويي لعنتي اين چه قيافه ايه………..؟
آيش:”بله شده، شده! قسم مي خورم كه به خودم ناسزا گفتم.”
اوپرا:”اه… لعنتي آخه من چرا اينقدر خوشگلم، نازم.”
آيش:” اوه، نه، نه، نه، وقتي اوضاع بر وفق مراد نباشه، به خودم لعنت مي فرستم اما خوب بعدش به حالت عادي برميگردم… آره از اين لحظات زياد بوده!”
بخش جالب ديگر اين برنامه اين بود كه آيشواريا و آبيشك گروه رقص دنيا را غاقلگير كردند. گروه رقص فكر مي كردند تنها قرار است در برنامه اوپرا آهنگ “بله بله” از فيلم عروس و تعصب آيشواريا را اجرا كنند و خبري از حضور آيش و آبهي در برنامه نداشتند. اوپرا هم از آيش و آبهي خواسته بود تا موقع اجراي آنها در پشت صحنه باشند و به يكباره مابين رقص آنها را غافلگير كنند. مابين اجراي آهنگ آيش و آبهي وارد صحنه مي شوند.ابتدا دخترها متوجه حضور آن دو نمي شوند، اما بعد با ديدن آن دو متوقف مي شوند و در حالي كه شوكه شده بودند گريه مي كردند، آيشواريا را در آغوش مي گرفتند و خوشحال هم بودند. در واقع گريه و خنده توأمان بود.
در ديگر بخش جالب برنامه ناچو فيگراس دومين مرد خوش سيماي دنيا از نگاه خوانندگان ونيتي فير وارد استوديو مي شود و در صندلي كنار آيش مي نشيند، و زماني كه او درباره علاقه و احساسش نسبت به ورزش چوگان صحبت ميكرد، به آيشواريا خيره شد و گفت:”وووه… چشمهاي تو متحير كننده است” آيش به عقب برميگردد و نگاهي به آبهي مي كند. ناچو بعد از مكسي مي گويد:”متأسفم، با تمام احترام، شما مي توانيد اين حرف را به همسر من هم بزنيد.” آبهي هم متعجب فقط سر تكان مي دهد و لبخند مي زند.
خيلي از مردم مي گويند آيشواريا راي 37 ساله، زيباترين زن روي زمين است. اين ملكه سابق زيبايي، چهره بين المللي لورال، كوكا كولا و الماسهاي ديبيرز است. او همچنين بازيگر شماره يك دنيا در گيشه فروش فيلم است. فيلمهاي باليوودي در سرتاسر دنيا بيش از 5 ميليارد مخاطب دارند.
اين زيباي باليووي زن تاجر باهوشي است. در حال يكه 15 ميليون دلار از هر فيلم درآمد دارد، اما هيچ وقت در فيلمهايش او را س ك س نمي بينيد. حتي بوسه هم نمي بينيد.
آيشواريا راي:”من اهل سرزمين كاما سوترا هستم. بديهي است كه روابط ج ن س ي سالم و طبيعي بين مردم حاكم هست. بوسيدن تجلي شخصي احساسات آدمهاست. من گمان مي كنم كه هنر تصويري از زندگي است و اين موضوع در سينماي ما هم جلوه گر شده است. خوب در جامعه ما س ك س جايگاه عمومي نداره و روابط خصوصي است. بنابارين در فيلمهاي ما هم س ك س جايي ندارد.”
اوپرا: تو مسحور كننده اي. كي خودت را ديدي. آيا خودت هم خودت را زيبا مي داني؟
آيش گلم: از نظر من، زيبايي در عمل زيبا تعريف مي شود. من فكر مي كنم عمل زيباست كه جلوه دارد. آدم عجيب و غريب بودن مهم نيست، مهم رفتار و اعمال شماست.
با اينكه آيشواريا فردي مذهبي است اما بسيار جذاب و گيراست. او مي گويد: “درواقع، من فكر نمي كنم كه در دنياي مد باشم يا مد و فشن را دنبال كرده باشم. من فقط كار خود را مي كنم.” او لباس هاي سنتي هند را دوست دارد، درست مثل اين ساري كه براي اوپرا آورده است. اوپرا: “خيلي ش ه و ت انگيزه”
آيشواريا همچنين مثل باقي دختران مجرد هندي با والدين خود زندگي مي كند.
آيش عزيزم: “در هند، موضوع مهم خانواده، زندگي در كنار هم، ارتباط پابرجا و ارتباطات خانوادگي حرف اول را ميزند. و شايد اين زيباترين و خاص ترين ويژگي زندگي ماست.”
اوپرا: ما خيراً برنامه اي داشتيم كه از سرتاسر دنيا با زنان صحبت مي كرديم، وقتي با زنان فرانسوي در رستوراني صحبت كرديم… آنها مي گفتند آمريكاييها همه چاق هستند. هندي ها چه جور؟
آيش عزيزم: من اهل هندوستان هستم، مردم هند خوش خوراك هستند و خيلي خونگرم.
اوپرا: آيا آنها ما را خشن مي دانند؟
آيش عزيزم: نه، مردم هند خيلي مهمان نوازند.
اوپرا: آيا نمي گويند ما خيلي حرف مي زنيم؟
آيش عزيزم: متعصبين شايد!
اوپرا: آيا آنها مي گويند كه ما بيشترين طلاق را در دنيا داريم؟
آيش عزيزم: مي شود يك مناظره باشد.
اوپرا: اين را مي داني، تو مي تواني يك سياستمدار باشي.
زوج شماره يك
آيشواريا و آبيشك بعد از ازدواج به ندرت از هم جدا و دور بودند. حال مي خواهد، فستيوال كن باشد يا حضور در فيلمها و مراسمهاي ملي…آنها هميشه دست در دست هم با لبخندي آكنده از مهر در هر جايي حاضر مي شوند.
و حالا آن دو آماده اند تا اولين تبليغ مشترك خود را داشته باشند. شنيده ها حاكي از آن است كه آيش و آبيشك براي تبليغ يك صابون قرارداد 25 كروري بسته اند. در توضيح اينكه چرا آن دو اين مبلغ گزاف را براي تبليغ چند دقيقه اي مي گيرند گفته مي شود: صنعت تبليغات در حال گسترش و پيشرفت است… از طرفي اين اولين بار است آيش و آبهي در تبليغي مشترك حاضر مي شوند. خيلي از سازندگان آنونسهاي تبليغاتي قبل از اين از آنها براي تبليغ دعوت مي كردند، كه بالاخره طي هفته هاي گذشته آنها قبول پيشنهاد كردند
برنامه با صحبت از هديه و اينكه بهترين هريه اي كه گرفتيد تمام مي شود.
آيشواريا:” من فكر ميكنم زمان باارزشترين هديه اي هست كه مي توانيم به يكديگر بدهيم.”
آبيك در تأييد حرفهاي او ميگويد:”من فكر ميكنم يكي از چيزهايي كه شما بايد برايش تلاش داشته باشيد اين است كه زمانتان و خلوتتان تا حد ممكن عادي و طبيعي گذرانده بشود، شغل ما عادي نيست. شما مي خوانيد… شما مي رقصيد… شما با 50 نفر مبارزه ميكنيد. مي دانيد، ما كاري مي كنيم كه شايد قابل باور و عادي نباشد، بنابراين زماني كه به خانه برميگرديم. نورمال بودن چيزي است كه به واقع دنبالش هستيم.”
ایشواریا رای مادر می شود


خیلی ها درصنعت بالیوود متعجب وشگفت زده اندکه چرا ایشواریا اخیرا این قدر سخت و فشرده کار میکند وزمان دیداربا خانواده رای و باچان را بسیار فشرده و دقیق کرده است.واقعیت از این قرار است که او می خواهد هر چه زودتر بازی در این سه فیلمی که در دست دارد را تمام کند تا بتواند بخشی از سال2010را به خانواده اختصاص دهد وازقرارمعلوم تصمیم دارد خانواده اش
را تکمیل کند و مادر شدن را تجربه کند.یک منبع خبری نزدیک به زوج ابی-ایش می گوید:این زوج از این که هر کجا غریبه و اشنا نسبت به برنامه انها برای بچه دارشدن می پرسند خسته شده اند.
انگارموضوع بچه دارشدن انها به یک مسئله عمومی تبدیل شده است همچنین یک منبع خبری افزود :شکی نیست که ایشواریا درپرکارترین دوره کاریش به سر می برد که برای یک بازیگر زن بعد از ازدواجش هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است و معمولا همه بعد از ازدواج کم کار میشوند و حماقت خواهد بود اگرایش این فرصت طلایی را از دست بدهد.خوشبختانه ابیشک هم از ایش در رابطه با مسئله کاریش کاملا حمایت می کند



0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ