ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

10 ستاره مرد خوش تیپ و تاثیرگذار‌ هالیوود!!




 وقتی داستان فیلم تحت الشعاع بازیگر قرار می‌گیرد
معیارها متفاوتند وقتی موضوعی هم چون «ترین‌ها»ی توصیفی دیگر وسط می‌آید، البته، متفاوت بودن معیارها بیشتر از پیش نیز می‌شود. این تفاوت‌ها، البته خود سطوح و جوانب متفاوت دیگری نیز دارند. تفاوت معیارها در چنین بخشی نه تنها فرد به فرد، بلكه سال به سال و سرزمین به سرزمین خود را به رخ می‌كشند. ممكن است در یك زمان معیارهایی برای خوش تیپی وجود داشته باشد كه با گذر زمان آن معیارها تغییر یابد. مثال بارزش فیزیك و ظاهر و قیافه ستارگان دوران كلاسیك سینماست كه در نقش‌های اصلی یا حتی جوان اول‌ها بازی می‌كردند، ولی اكنون افرادی با همان تیپ و قیافه باید سال‌های سال بدوند تا نقش چندم یك فیلم به آن‌ها پیشنهاد شود. جذابیت بازیگران در برخی موارد به گونه ای است كه حتی تا حدودی داستان فیلم تحت الشعاع آن قرار می‌گیرد و كم و كاستی‌ها و نقاط قوت آن كمتر توسط تماشاچیان و علاقه مندان به آن‌ها مدنظر قرارمی‌گیرد. مطلبی كه درپی می‌آید نگاه بانی فیلم به 10 ستاره مرد خوش تیپ و تاثیرگذار‌ هالیوود است. در این مطلب ضمن معرفی كوتاهی از دلایل این انتخاب، فیلم‌هایی كه ستاره‌های منتخب‌ هالیوود با فیزیك تماشاگرپسند خود، آن‌ها را جزو نقش‌های ماندگار برای علاقه‌مندان تبدیل كرده اند و اثر جذاب دیگر آنان كه آماده اكران است معرفی شده است.
جورج كلونی
نقش‌های فوق جذاب تاریخی!: خارج از دید، گروه یازده نفره اوشن و مایكل كلایتون
هیجان انگیز منتظر!: بالا در آسمان
توضیح: در فیلم جدیدش «مردانی كه به بزها خیره شدند» نشان از آن كلونی همیشگی ندارد كه همیشه و در هر فهرستی جزو جذاب‌ترین و خوش‌تیپ‌ترین مردان ‌هالیوود محسوب شده، كه آخرین بار آن مربوط به همین 2، 3 سال پیش است. این كه كلونی امسال این مقام را از دست داده، احتمال زیاد بی ارتباط با گذر زمان و مسئله سن نمی‌تواند باشد. كلونی، اما در همین سن و سال نیز حضوری موثر و به یادماندنی دارد كه بیش از این كه متعلق به این زمان به نظر آید، یكی از هنرپیشگان كلاسیك دوران طلایی‌ هالیوود را به یاد می‌آورد كه طی یك فرآیند علمی- تخیلی به زمان آینده پرتاب شده و پا به قرن بیست و یكم گذاشته است!
براد پیت
نقش‌های فوق جذاب تاریخی: گروه اوشن، تروی و مورد عجیب بنجامین باتن
 هیجان انگیز منتظر: درخت زندگی
توضیح: آخر، خوش تیپی مثل «برادپیت» را كه تمام هنرپیشگان سینما اگر جمع شوند به مچ پای او هم نمی‌رسند، می‌گذارد در رده دوازدهم و جیمز مارسدن را بالای سر او جا می‌دهد؛ این حق كشی نیست؟ اگر باور ندارید از «آنجلینا جولی»، یا حتی از جنیفر آنیستون بپرسید. تاكنون نشده «برادپیت» در یك فیلم – حداقل از نظر تیپ و قیافه- پایین‌تر از دیگر هم بازیانش باشد. چی؟ كجا؟ در «پس از خواندن بسوزان»؟ آخر فیلم  برادران كوئن هم شد مثال؟ چه كسی در فیلم‌های آن‌ها سر و شكل یك بازیگر را دارد كه برادپیت داشته باشد؟
 دانیل كریگ
نقش‌های فوق جذاب تاریخی: كازینورویال، مقاومت، ذره ای آرامش و خاطرات یك احمق
هیجان انگیز منتظر: جیمز باند 23
توضیح: خوش تیپ ترین «جیمزباند» بیست سی سال اخیر از نظر ظاهر تلفیقی است از عناصر و خصایصی هم چون آرامش، عجیب، عصبیت، مردانگی، امروزی بودن و خشونت. در عین حال ظاهر خاص او از این نظر كه می‌تواند شما را به یاد آدم‌های عادی بیندازد و به سان «كانری» باعث فاصله گرفتن تماشاگر از قهرمان نشود، یك گزینه مناسب برای ایفای نقش «باند» در قرن بیست و یكم بوده است. راز خوش تیپ بودن «دانیل كریگ» را می‌توان در همین «جیمزباند» جست و جو كرد؟ چرا كه پیش از آن بیشتر «دانیل كریگ» را با ظاهری معمولی به یاد می‌آوریم كه وقتی گفته شد قرار است نقش «جیمز باند» را بازی كند، دوست داران این ابرجاسوس عزا گرفتند. جدا از این فیلم برای فهم مفهوم خوش تیپی بهتر است فیلم «خاطرات یك احمق» را ببینید تا متوجه شوید خوش تیپی و هنرپیشه خوش تیپ یعنی چه!
لئوناردو دی كاپریو
 نقش‌های فوق جذاب تاریخی: تایتانیك، الماس خونین و هوانورد
هیجان انگیز منتظر: آغاز
توضیح: جدیدترین همكاری‌اش با اسكورسیزی در فیلم «جزیره شاتر» نشان می‌دهد كه بسیار می‌كوشد تا از جوان خوش سیمای عاشق پیشه تایتانیك فاصله بگیرد. او این تلاش را از «دارودسته‌های نیویوركی» به این سو در كارهایی هم چون «هوانورد»، «مردگان»، «اگه می‌تونی منو بگیر»، و «الماس خونین» را نیز به نمایش گذاشته است. ولی سایه جك فیلم «تایتانیك» رفیع تر از آن است كه دی كاپریو را راه گریزی از آن باشد. او اگرچه در سال‌های اخیر رشد كرده، استخوان تركانده و بزرگ شده، ولی هنوز هم آن خوش تیپی و ظرافت دی كاپریویی‌اش را حفظ كرده و كمتر كسی است كه تغییر كردنش را باور كند یا از آن خشنود شود. دی كاپریو بزرگ و زمخت‌تر شده نیز جزو خوش تیپ‌ترین‌های ‌هالیوود است، اگر باور ندارید یك بار دیگر «الماس خونین» را تماشا كنید!
 هیوجكمن
نقش  فوق  جذاب تاریخی: شمشیر ماهی
هیجان انگیز منتظر: بران
توضیح: بی نیاز از توضیح است. او كه در حال حاضر به عنوان جذاب ترین مرد جهان یاد می‌شود- مجله پرطرفدار پیپل این انتخاب را كرده است- بی شك باید هم نامش در این فهرست دور و دراز بیاید. اگر هم به چنین انتخابی باور ندارید كافی است یك بار فیلم «استرالیا» یا «ریشه‌های مردان ایكس ولورین» را ببینید تا متوجه شوید با چه هنرپیشه خوش  استیلی طرف هستید!
دنزل واشنگتن
 نقش‌های فوق جذاب تاریخی: ‌هاریكین، روز تمرین و مرد درون
هیجان انگیز منتظر: كتاب الی
توضیح: در پنجمین دهه زندگی‌اش با اكشن قابل توجه «سرقت قطار پلهام 123» نشان می‌دهد كه سن و سال روی ظاهر و قیافه اش موثر نیست، اگر نگوییم كه هرچه گذشته، سال به سال بهتر شده است و این بهتر شدن را هم در شكل و قیافه اش می‌بینیم و هم در توان بازیگری اش. «دنزل» از معدود سیاه پوستانی است كه فارغ  از قدرت بازیگری- چهره و فیزیك و تیپش این اجازه را می‌دهد كه نقش اصلی و مثبت فیلم‌ها را بازی كند و تماشاگر را با خودش همراه سازد. «دنزل واشنگتن» در این سن و سال از نظر تیپ و قیافه و حتی فیزیك كوچك‌ترین تفاوتی با سالیان گذشته اش ندارد، همان طوری كه گفته شد، تازه اگر نخواهیم بگوییم كه بهتر شده است! حضورش در «سرقت قطار پلهام 123» و اجرای دشوار لحظات پرتنش اكشن فیلم ثابت می‌كند كه هنوز هم از خیلی از جوانان بهتر است و این كه هنرپیشه ای سال به سال جوان‌تر از سال قبلش می‌شود می‌تواند نشان از مراقبت‌های دشوار از خودش داشته باشد. دنزل با هر قد و معیاری جزو خوش‌تیپ‌ترین بازیگران روزگار ماست، ولی نكته مثبت این قضیه در مورد او این است كه به خلاف خیلی‌ها در مورد دنزل واشنگتن قضیه برعكس است و تیپ و قیافه او در سایه توان بازیگری اش قرار می‌گیرد!
جانی دپ
نقش‌های فوق جذاب تاریخی: ادواردست قیچی، به دنبال ناكجا آباد و دزدان دریایی كارائیبی
هیجان انگیز منتظر: آلیس در سرزمین عجایب
 توضیح: در «دشمنان مردم» تصویرگر شخصیتی عاصی جان دیلینجر بود كه نشان داد ضد قهرمان و سارقان اسطوره ای نیز می‌توانند ظرافت داشته باشند. او البته در «دزدان دریایی كارائیبی» نیز مردم را با یك دزد دریایی خوش تیپ و به طور مثال در سوئینی تاد با یك قاتل سریالی خوش تیپ آشنا كرده بود. جانی دپ كه از همان ابتدای ورودش به عرصه سینما به خوش تیپی شهره بود و همواره در هر انتخاب و نظرسنجی در این مورد جایگاه رفیعی را به دست آورده، یكی از نمونه‌های ‌هالیوود در این زمینه است كه بدل به یك نوع معیار شده است.
كریستین بیل
نقش‌های فوق جذاب تاریخی: روانی آمریكایی، بتمن آغاز می‌كند و شوالیه تاریكی
هیجان انگیز منتظر: مبارز
توضیح: بله، «كریستین بیل» خوش تیپ است، ولی مهم تر از آن هنرپیشه خوبی است كه تیپ و قیافه او را تحت الشعاع قرار می‌دهد. البته این به فیلم و شخصیت او در فیلم هم ربط دارد. او كه در نقش بتمن یا در نقش پلیس فیلم «دشمنان مردم» و حتی در فیلم «ترمیناتور» خوش تیپی‌اش به چشم می‌خورد،  در فیلمی ‌مثل «ماشینیست» چه؟ آن جا در موردش چه می‌توان گفت: آن دنده‌های بیرون زده از زیرپوستش كه او را شبیه اسكلت‌های آزمایشگاه مدارس می‌كرد، اگر به عنوان عكس این مطلب كار كنیم، آیا به ما نخواهید خندید؟… بله، حق با شماست.
زاك افرون
نقش‌های فوق جذاب تاریخی: موزیكال دبیرستان و اسپری مو
هیجان انگیز منتظر: مرگ و زندگی چارلی سن كلارد و جانی گست
توضیح: با «دوباره هفده» یك بار دیگر حضورش را به عنوان كسی كه از سینمای نوجوانانه به دنیای كمدی رمانتیك پا گذاشته تثبیت كرد. جوان خوش سیما و خوش تیپی كه نوجوانان برایش سر و دست می‌شكنند، اما نمی‌تواند امیدوار باشد كه در سینمای بزرگ سالانه نیز چنین جایگاهی را خواهد داشت. موقعیت او در دنیای سینما بسیار شبیه كریستیناریچی است كه در سینمای نوجوانانه درخشید، اما هرچه سنش بالا رفت، كم  آورد و كم كم محو شد. زاك افرون برای گریز از چنین شرایطی كار آسانی پیش رو ندارد.
 اورلاندو بلوم
نقش‌های فوق جذاب تاریخی: ارباب حلقه‌ها و دزدان دریایی كارائیبی
هیجان انگیز منتظر: سمپاتی خوش مزگی و تقاطع
توضیح: می‌گویند خوش تیپ است ولی خیلی دوست داریم در فیلم «دزدان دریایی كرائیبی» خانم «كایرا ناتیلی» حالش را بگیرد و بیاید طرف كاپیتان جك اسپاروی خوش تیپ و دوست داشتنی!

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ