ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

جنگ بازیگران سینما در اكران نوروز 89



كامبیز دیرباز» این روزها به یمن پخش هفتگی مجموعه تلویزیونی در چشم باد (مسعود جعفری‌جوزانی) حسابی در بورس است. او انتخاب‌های هوشمندانه‌ای دارد و كاملا مشخص است كه در حال گریز دائمی از...

 بازیگران فیلم‌های ایرانی در اكران نوروزی حرف اول و آخر را می‌زنند. آنها گاه به تنهایی بار یك فیلم را بر دوش می‌كشند و گاه فیلمی را از سقوط و ورشكستگی می‌رهانند.
 بازیگران فیلم‌های ایرانی در اكران نوروزی حرف اول و آخر را می‌زنند. آنها گاه به تنهایی بار یك فیلم را بر دوش می‌كشند و گاه فیلمی را از سقوط و ورشكستگی می‌رهانند. نوروز امسال سینماهای تهران و شهرستانها با فیلم‌های تسویه حساب (تهمینه میلانی)، هیچ (عبدالرضا كاهانی)، سلام بر عشق (اصغر نعیمی)، عیار 14 (پرویز شهبازی)، طهران، تهران (داریوش مهرجویی و مهدی كرم‌پور)، پوپك و مش ماشاالله ( فرزاد مؤتمن) و به رنگ ارغوان (ابراهیم حاتمی‌كیا) میزبان مردم هستند. به همین بهانه، مروری داریم بر عملكرد بازیگران این فیلم‌ها در سالی كه گذشت و سالی كه پیش رو خواهیم داشت و حضور نوروزی آنها.
 
تسویه حساب
«تسویه حساب» بی‌تردید پربازیگرترین فیلم اكران 1389 است. میلانی حتی نقش‌های فرعی و سه چهار دقیقه‌ای فیلمش را به چهره‌ها و بازیگران شناخته شده، سپرده است. در صورتی كه تا همین چند سال پیش، این نقش‌ها به هنروران و نابازیگران سپرده می‌شد. چهار نقش اصلی فیلم را لادن مستوفی، مهناز افشار، بهاره افشاری و السا فیروزآذر ایفا نموده‌اند.
 
* مهناز افشار - لادن مستوفی- بهاره افشاری - السا فیروز‌آذر
مهناز افشار كه در فجر 28 كاندید دریافت بهترین بازیگر نقش مكمل شد، از بازیگران پولساز این فیلم است.
لادن مستوفی هم مثل افشار بواسطه بازی در تسویه حساب كاندید دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فجر بود. مستوفی در فیلم میلانی یك بازی سرشار از اغراق دارد. قرار بود شب واقعه (شهرام اسدی) با بازی او در برنامه اكران عید گنجانده شود كه این تصمیم در دقیقه نود منتفی شد. اگر این اتفاق می‌افتاد، مستوفی هم چون امین حیایی، مهناز افشار، فرهاد قائمیان، احمد مهران‌فر و پانته‌آ بهرام بعنوان یكی از بازیگران دو فیلمه اكران نوروزی 1389 شناخته می‌شد. مستوفی علاوه بر «شب واقعه»، «برخورد خیلی نزدیك» را هم در نوبت اكران دارد.
از بازیگران این فیلم می‌توان به «بهاره افشاری» اشاره كرد كه در سال‌های اخیر نشان داده بازیگر بدشانسی است چون دو تا از فیلم‌هایش - یكی همین «تسویه حساب» و دیگری صد سال به این سال‌ها(سامان مقدم) - كه می‌توانستند در شناساندن توانمندی‌هایش مؤثر باشند، توقیف شدند. افشاری در رل دختر معتاد فیلم میلانی چندان به باور در نمی‌آید هر چند كه تلاش خود را برای درآمدن نقش كرده است. او در «صدسال به این سال‌ها» بازی خوبی از خود ارائه داده است. افشاری امسال روابط (ایرج كریمی) را در شبكه نمایش خانگی داشت.
«السا فیروز‌آذر» كه پای ثابت فیلم‌های تهمینه میلانی است، این بار در نقش پرتحركی ظاهر شده كه البته در حد نقش تاثیرگذاری كه در «زن زیادی» بر عهده اش گذاشته شده بود، نیست.
 
* اكبرعبدی - محمدرضا شریفی‌نیا
اكبرعبدی - سوپراستار دهه‌های 60 و 70 سینمای ایران- كه پس از غیبتی طولانی، در یكی دو سال اخیر بازگشت موفقی به عرصه تلویزیون، تئاتر و سینما داشته، محمدرضا شریفی‌نیا - كه تا همین چند سال پیش انتخاب اصلی بسیاری از تهیه كنندگان برای ایفای نقش‌های كمدی بود - و رضا عطاران - كه به مرور از یك بازیگر تلویزیونی به یك نیمچه استار سینمایی كمدی‌های گیشه‌پسند تبدیل شده -هر یك برای دقایق اندكی جلوی دوربین میلانی رفته‌اند. حضور سه نسل از كمدین‌های سینمای ایران در یك فیلم جالب توجه است. سال‌ها پیش وقتی میلانی قصد داشت «دیگه چه خبر» را بسازد، بر سر دستمزد با عبدی كه قرار بود در صحنه‌ای از فیلم نقش بچه شیرخواری را بازی كند، به توافق نرسید و به جای وی از «دانیال حكیمی» استفاده كرد. عبدی هم همان نقش را در صحنه‌ای از فیلم «هنرپیشه» برای محسن مخملباف بازی كرد.
در «تسویه حساب»، عبدی خوش درخشیده و تماشاگران را در همان اندك دقایق حضورش از خنده روده بر می‌كند. عبدی این روزها به واسطه پخش سریال «در چشم باد»، به چهره‌ محبوب مردم بدل گشته است.
 
* رضا عطاران
موقعیت فعلی «رضا عطاران» در سینمای ایران به موقعیت چندسال پیش «امین حیایی» شباهت دارد. عطاران وقت سرخاراندن ندارد و به سبك وسیاق برخی بازیگران سینمای فارسی، مدام در حال جابجایی از یك پروژه سینمایی به پروژه‌ای دیگر است. توفیق تجاری فیلم‌هایش دریكی دوسال اخیر تهیه‌كنندگان سینمای ایران را به این نتیجه رسانده كه عطاران هر چند بازیگری تلویزیونی اما گیشه‌پسند است،‌اما از آنجا كه درصنعت سینما حرف اول و آخر را پول می‌زند لذا این كشف تازه سینمای ایران به گزینه نخست بسیاری از كارگردان‌ها بدل گشته است و كم‌كم دارد دور را از دست امین حیایی می‌گیرد! تراكم كاری رضا عطاران در سینما آنقدر زیاد است كه او اصلا فرصت پیوستن به پروژه‌های تلویزیونی را چون گذشته پیدا نمی‌كند. سینمای ایران و عطاران امسال با خروس جنگی (مسعود اطیابی) و نیش زنبور (حمیدرضا صلاحمند) روزهای خوشی راپشت سرگذاشتند، هرچندكه دیگر فیلمش آقای هفت رنگ (شهرام شاه‌حسینی) آنچنان كه انتظار می‌رفت، نفروخت!
«خروس جنگی» در شبكه نمایش خانگی هم از فروش فوق‌العاده‌ای برخوردار بود.
سه درجه تب (حمیدرضا صلاحمند) یكی از جدیدترین كارهای جدید این كمدین نوظهور سینمای ایران است.
عطاران بعدازظهرسگی سگی (مصطفی كیایی)، از ما بهترون (مهرداد فرید)، هفت وپنج دقیقه (محمدمهدی عسگرپور) و كمدی وودی آلنی صندلی خالی (سامان استركی) را در نوبت نمایش عمومی دارد. نقشی كه «عطاران» در «تسویه حساب» ایفا نموده، بسیار حاشیه‌ای و كاملا قابل حذف و زائد است. رضا عطاران زمانی بازی در این نقش را پذیرفت كه هنوز به عنوان چهره نامبروان كمدی‌های پول پارو كن شناخته نمی‌شد و تهیه كنندگان سپردن نقش اول به وی را یك ریسك بزرگ می‌دانستند. عطاران اینك كم‌تر از نقش اول را قبول نمی‌كند و برخی از فیلمنامه‌نویسان، سناریو را بر مبنای تیپ و قابلیت‌های او می‌نویسند كه این اصلا موفقیت كمی برای بازیگری كه تا همین چند سال پیش در واریته‌های پیش پا افتاده تلویزیونی ظاهر می‌شد، نیست.
 
* سیاوش طهمورث
سیاوش طهمورث یكی از بهترین نقش آفرینان فیلم «تسویه حساب» است. وی كه سال‌ها خاك صحنه خورده و بر صحنه تئاتر خوش درخشیده، به خوبی بر تفاوت‌های بنیادین بازی در تئاتر، تلویزیون و سینما وقوف دارد. او كه اكثرا برای ایفای نقش‌های خشن، منفی و یا جدی در نظر گرفته می‌شود، در «تسویه حساب»، پذیرای یك نقش كمدی شده كه به خوبی نیز از پس آن بر آمده است. مطمئن باشید با او لحظات مفرحی را حین تماشای «تسویه حساب» سپری خواهید كرد.
 
* حامد بهداد
«حامد بهداد» در اكران بهاری سینمای ایران، «تسویه حساب» را دارد كه مطابق انتظار علی‌رغم كوتاهی نقش در آن خوش درخشیده است. او سال پر حاشیه‌ای را پشت سرگذاشت. مطلبی كه دریكی از مجلات سینمایی درباره بازی حامد به چاپ رسید، به واسطه اعتراضات وی و اظهارنظر برخی از منتقدان سینمایی حسابی جنجال‌برانگیز شد، به گونه‌ای كه بسیاری از سایت‌های سینمایی و غیرسینمایی به انعكاس این مطلب و اظهارنظرها پرداختند كه در نهایت هم حاصل همه این حاشیه‌ها به نفع بهداد تمام شد و بر شهرت وی افزوده گشت. این روزها نام حامدبهداد به سرعت در لیست اولیه پروژه‌های مختلف فیلمسازان قدر سینمای ایران گنجانده می‌شود، به ویژه پس از بازی‌های خیره‌كننده‌اش در فیلم‌های مختلف از جمله «محاكمه درخیابان» كه فتح بابی بود برای ورود این پدیده بازیگری به فیلم‌های آتی «مسعود كیمیایی».
بهداد سال آتی با یك دوجین فیلم -مردی كه گیلاس‌هایش را خورد (پیمان حقانی)، لطفا مزاحم نشوید (محسن عبدالوهاب)، هفت دقیقه تا پائیز (علیرضا امینی) ، آدمكش (رضا كریمی) و بیداری (فرزاد مؤتمن)، عرض‌اندام خواهد كرد.
در «آدمكش» یك‌بار دیگر، پس از حس پنهان (مصطفی رزاق‌كریمی) با «مهتاب كرامتی» در یك اثر روانشناختی همبازی شده است. زندگی با چشمان بسته (رسول صدرعاملی) تازه‌ترین فیلم حامدبهداد است. او امسال دلخون (محمدرضا رحمانی) را بر پرده داشت. هم‌اكنون نیز هرشب تنهایی (رسول صدرعاملی) را بر پرده دارد. طرفداران این بازیگر منتظر اكران «شبانه‌روز» هستند تا به كنجكاوی‌های‌شان درمورد او كه نقش یك پیرمرد را با گریمی سنگین در این فیلم ایفا نموده، پایان دهند.
بهداد قبل از «تسویه حساب» در فصل انتهایی فیلم «می‌ترسم پس دروغ می‌گویم» جلوی دوربین تهمینه میلانی رفته بود. نقش «حامد بهداد» در هر دو فیلم تقریبا مشابه است.
 
سلام بر عشق
نیكی كریمی، امین حیایی و الناز شاكردوست برگ های برنده «سلام بر عشق» هستند كه قرار است گیشه محصول دیگری از پویافیلم را پررونق كنند.
 
*‌نیكی كریمی
نیكی كریمی كه چند سال است در غیاب هدیه تهرانی هم درعرصه سینمای بدنه و هم در حوزه سینمای هنری بسیار پركارشده، با «سلام برعشق» مهمان نوروزی سینماهای تهران و شهرستان‌ها است.
وی برخلاف رقیب خود، بسیار به ماندن در عرصه بازیگری بها می‌دهد و اینطور كه پیش می‌رود، به نظر می‌رسد كه هیچ‌گونه عقب نشینی - و لو موقت- در دستور كارش نیست به ویژه آن كه امسال فروش دوخواهر (محمد بانكی) با نقش آفرینی او، مرز دو میلیارد تومان در كشور را هم پشت سرگذاشت. فروش افسانه‌ای این فیلم را بسیاری مدیون حضور محمدرضاگلزار دانسته‌اند، در حالی كه به نظر می‌رسد بازی نیكی كریمی هم در موفقیت این فیلم مؤثر بوده است. این موفقیت تجاری ممكن است در سال 1389 با دیگر فیلم مشترك این دو بازیگر - دموكراسی تو روز روشن (علی عطشانی) - تكرار شود! دیگر فیلم نیكی كریمی در سال 1388، «آقای هفت رنگ» بود كه بر خلاف پیش‌بینی‌ها، آن طور كه باید و شاید نفروخت! قابل‌دفاع‌ترین فیلم این بازیگر در سال 1388، محاكمه در خیابان (مسعود كیمیایی) بود كه با استقبال مخاطب در تهران و شهرستان‌ها مواجه شد و یك میلیارد تومان در كشور فروخت.
نیكی كریمی برای سال آتی، فیلم‌های زیادی آماده اكران دارد كه عبارتند از: شبانه روز (كیوان علیمحمدی و امیدبنكدار)، بیداری(فرزاد مؤتمن)، خیابان بیست وچهارم (سعید اسدی)، همبازی (غلامرضارمضانی)، شكلات داغ (حامد كلاهداری) و دموكراسی تو روز روشن. پر واضح است كه از میان تمام این فیلم‌ها، «دموكراسی تو روز روشن» از بیشترین شانس برای تسخیر گیشه‌ها برخوردار است. نیكی كریمی همچنان پس از چند سال تلاش خستگی‌ناپذیر در پی آن است كه نخستین ساخته‌اش در مقام كارگردانی - یك شب - را روانه اكران كند. چند روز بعد - تنها فیلمی كه هم كارگردانش بوده وهم بازیگر آن - به شبكه مجاز خانگی راه یافته است، بی آن كه شانس نشستن بر پرده را داشته باشد.
 
* الناز شاكردوست
الناز شاكردوست كه از همان بدو ورود به سینمای ایران اصل را بر پركاری گذاشت، با «سلام بر عشق» یك بار دیگر همچون «دو خواهر» در كنار نیكی كریمی خواهد بود. امسال كیش ومات (جمشید حیدری) و دو خواهر (محمد بانكی) را بر پرده داشت كه هر دو در شهرستان‌ها بسیار مورد استقبال قرار گرفتند و خوب فروختند.
«كیش و مات» هم‌اكنون جزو پرفروش‌های شبكه نمایش خانگی است. نقش آفرینی این بازیگر در فیلم سینمایی درمیان ابرها (روح‌الله حجازی) و «دلخون» تحسین برانگیز بود. وی مطابق معمول، همچون سالیان گذشته فیلم‌های زیادی آماده نمایش دارد از جمله: ناسپاس (حسن هدایت)، كارناوال مرگ، ازمابهترون( مهرداد فرید)، حركت اول (فرهاد نجفی)، فاصله (كامران قدكچیان) و شرط اول (مسعود اطیابی). از این بازیگر فیلم پوسته (مصطفی آل‌احمد) و باد در علفزار می‌پیچد (خسرو معصومی) مدت‌هاست كه در نوبت اكران قرار دارند.
 
عیار14
محمد رضا فروتن، كامبیز دیر باز و پوریا پور سرخ سه ضلع مثلث بازیگری «عیار 14» را تشكیل می‌دهند. فروتن و دیر باز با عیار14حضور نوروزی پر فروغی دارند .عیار14 فیلم ستایش شده منتقدان سینمایی است كه از سوژه، اجرا و پرداخت بدیع و محكمی برخوردار است.
 
* محمدرضا فروتن
محمدرضا فروتن همچنان در صحنه به حضور پررنگ وسنگین خود تداوم می‌بخشد و با گزیده‌كاری و بازی در فیلم‌هایی كه پلی هستند بین هنر و تجارت [مثل محاكمه درخیابان (مسعود كیمیایی)] نقش‌های بكر درجه یك را از آن خود می‌كند. چندی پیش به لطف تلویزیون، شاهد هنرنمایی‌اش در به آهستگی (مازیار میری) و لرزش زندگی بودیم. در شبكه نمایش خانگی هم روابط (ایرج كریمی) را داشت كه شانس نمایش برپرده را ازدست داد!
فروتن در سال‌های اخیر به ایفای نقش‌های روستایی تمایل نشان داده است. او در فجر 28 برای «چهل سالگی» كاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد بود. دموكراسی تو روز روشن(علی عطشانی)، می‌زاك (حسینعلی فلاح لیالستانی)، پای پیاده (فریدون حسن‌پور)، نیلوفر (سابین ژمایل)، دیگری (مهدی رحمانی)، چهل سالگی (علیرضا رئیسیان) و شبانه روز (كیوان علیمحمدی و امید بنكدار) فیلم‌های درانتظار اكران فروتن هستند.
 
* كامبیز دیرباز
«كامبیز دیرباز» این روزها به یمن پخش هفتگی مجموعه تلویزیونی در چشم باد (مسعود جعفری‌جوزانی) حسابی در بورس است. او انتخاب‌های هوشمندانه‌ای دارد و كاملا مشخص است كه در حال گریز دائمی از كلیشه‌شدن است. در فجر بیست و هشتم شاهد یكی از بازی‌های خوبش در یك گزارش واقعی (داریوش فرهنگ) بودیم. وی شرط اول (مسعود اطیابی) را آماده اكران عمومی و سریال نابرده رنج (علیرضا بذرافشان) را آماده پخش سراسری دارد.
 
* پوریا پورسرخ
پوریا پورسرخ، انتخاب مناسبی برای «عیار14» نبوده است. او به وضوح در مقابل بازیگران قدری چون فروتن و دیرباز كم آورده است.
پورسرخ به عنوان هنرپیشه جایگزین در شمار انبوهی از فیلم‌های تجاری بی‌ارزش و بعضا مبتذل سینمای ایران بازی كرده و به شهرتی نسبی دل خوش ساخته است. شاید پیوستن‌اش به پروژه تاریخی تازه كلید خورده احمدرضا درویش - روز رستاخیز - بتواند اعتبار را به وی بازگرداند و این فیلم نقش سكوی پرتاب را برایش بازی كند.
 
به رنگ ارغوان
* حمید فرخ‌نژاد
حمید فرخ‌نژاد با به رنگ ارغوان (ابراهیم حاتمی‌كیا)، بی‌شك مقتدرترین بازیگر فیلم‌های اكران نوروز است. او امسال حریم (سیدرضا خطیبی‌سرابی) را بر پرده داشت و نمایش عمومی پوسته (مصطفی آل‌احمد) با بازی پرحجم او، ممكن نشد! پركارترین بازیگر بیست وهشتمین جشنواره فیلم فجر به واسطه بازی در «شب واقعه»، كاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه نقش اول مرد در جشنواره فجر امسال شد كه البته در كمال ناباوری از كسب این جایزه بی‌نصیب ماند!؟ هم‌بازی (غلامرضا رمضانی)، آتشكار (محسن امیریوسفی)، شب واقعه (شهرام اسدی)، دموكراسی تو روز روشن (علی عطشانی)، شكلات داغ (حامد كلاهداری) و بیداری رویاها (محمدعلی باشه‌آهنگر). به علاوه، احتمالا یكی دو فیلم تازه تولید دیگر - و شاید هم پوسته - از فیلم‌های فرخ نژاد در گیشه 89 خواهد بود.
او به تازگی بازی در شب و قسم به دلتنگی (رسول صدرعاملی) را به پایان برده است.
 
* خزر معصومی
قرار بود خزر معصومی با «به رنگ ارغوان» به سینمای ایران معرفی شود. بخت ظاهرا با او یار بود كه پس از ایفای نقش در مقابل دوربین حاتمی‌كیا و پیش از به نمایش درنیامدن «به رنگ ارغوان»، به جلوی دوربین ایرج كریمی برای «باغ‌های كندلوس» فرا خوانده شد اما این همه ماجرا نبود. توقیف پنج ساله گریبانگیر «به رنگ ارغوان» شد و معصومی تمام شانس‌های ممكن خود برای دیده شدن را از دست داد. اینك او به رغم نقش آفرینی موفق‌اش در «به رنگ ارغوان» و بهره‌مندی از تجربه بازی در برابر دو هنرپیشه مقتدر سینمای ایران - فرخ‌نژاد و فروتن - به چهره‌ای فراموش شده بدل گشته است.
 
* فرهاد قائمیان
فرهاد قائمیان در «به رنگ ارغوان» پا به پای فرخ‌نژاد آمده و با بازی زیرپوستی‌اش سهم قابل توجهی در توفیق فیلم داشته است. او اخیرا نقش بسیار جذاب و به چشم‌آمدنی «حر» در «روز رستاخیز» را از آن خود كرده است.
 
* بهناز توكلی و كورش تهامی
بهناز توكلی با گریمی بدیع و نقش آفرینی متفاوت بازی جذابی دارد. در بازی كورش تهامی نكته خاصی بچشم نمی‌خورد. او یكی از معدود بازیگران ضعیف فیلم است كه در چند صحنه زحمات هنرپیشه‌های نقش مقابلش را بر باد داده است. كورش تهامی تا همین یكی دو هفته پیش جلوی دوربین محمد هادی كریمی برای فیلم بحث انگیز «برف روی شیروانی داغ» بود.

هیچ
عبدالرضا كاهانی در هیچ لشكری از نقش‌آفرینان سال‌های دور و نزدیك تاتر را به جلوی دوربین خود فرا خوانده است.
چند نقش در فیلم هیچ از آندست نقش‌هایی هستند كه كم‌تر بازیگری آرزوی ایفای‌شان را ندارد؛ مثل نقش زن لال (پانته‌آ بهرام)، مرد مبتلا به جوع - گرسنگی پایان ناپذیر - (مهدی هاشمی)، جوان دست و پا چلفتی در آستانه ازدواج (صابر ابر)، دلاك زجردیده كه مجبور است به هر حقارتی تن بدهد (نیره فراهانی) و...
«هیچ» اگر به بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه می‌یافت، بی‌تردید تمام سیمرغ های بلورین بهترین بازیگری در نقش‌های اصلی و مكمل را از آن خود می كرد. از این بابت، هنرپیشگان «هیچ» بسیار متضرر شدند.
جدیدترین فیلم عبدالرضا كاهانی، فاقد استار است اما تقریبا همه هنرپیشه‌هایش در شمار بازیگران مطرح و شناخته شده سینما ، تاتر و تلویزیون هستند. «هیچ» مناسب نمایش در تعطیلات نوروز نیست، كما این كه فیلمی مثل «طهران، تهران» هم فقط به خاطر آنكه زمان وقوع رخدادهایش برای عید نوروز انتخاب شده و مناسبت چندانی برای پخش در این ایام ندارد.
«هیچ» نقش اصلی و فرعی ندارد. تقریبا همه نقش‌ها در این فیلم هم‌وزن‌اند.
 
* مهدی هاشمی
یكی از بهترین بازی‌های مهدی هاشمی پس از مدت‌ها غیبت از سینمای ایران در این فیلم رقم خورده است. او با مهارتی تحسین‌برانگیز، نقش یك بیمار روانی را با تمام زیر وبم‌های این قبیل نقش‌ها ایفا نموده است. خونسردی، بی تفاوتی، خود محوری نادر سیاه دره (چه اسم عجیبی!؟) در حركات ظریف و كنترل شده مهدی هاشمی كاملا لحاظ شده است.
 
* نیره فراهانی نیره فراهانی كه همیشه شاهد بازی خوبش در نقش زنان محنت دیده -بدون آن كه به تكرار كشیده شود- بوده‌ایم این بار نیز از پس ایفای رل محوله بر آمده و با تبحر نقش را به تماشاگر باورانده است.
 
* پانته‌آ بهرام
پانته‌آ بهرام در نقش‌های معمولی چندان موفق نیست اما در نقش‌های غیرمتعارف و خارق عادت خوش می‌درخشد. برای درك این مطلب كافی است بازی او درفیلم اقلیما (محمدمهدی عسگرپور) - كه قرار است در ایام نوروز به روی آنتن فرستاده شود - را با بازی‌اش در «هیچ» مقایسه كنید. بهرام امسال در نمایش صحنه‌ای «سگ سكوت» هم نقش زنی را بازی می‌كرد كه به لكنت زبان مبتلا بود اما با درایتی كه حاصل تجربیات فراوانش در عرصه تاتر بود از شبیه شدن این دو نقش به یكدیگر جلوگیری كرد.
بهرام خواب‌های دنباله دار (پوران درخشنده) را آماده اكران دارد كه البته امتیازی برای وی در كارنامه سینمایی‌اش محسوب نمی‌شود.
 
* باران كوثری
باران كوثری در «هیچ» نقش زن بارداری را ایفا نموده كه نمی‌تواند با شوهرش به تفاهم برسد و دست آخر هم خودكشی می‌كند. باران كوثری امسال به طور مشترك با پانته‌آ بهرام، پستچی سه بار درنمی‌زند (حسن فتحی) را بر پرده داشت كه فروش قابل توجه آن برشهرت‌اش افزود. این اواخر حیران (شالیزه عارف‌پور) با بازی او اكران شد. كوثری فیلم به فیلم بهتر می‌شود به ویژه پس از درخششی كه بر پرده سینما با خون بازی (رخشان بنی‌اعتماد و محسن عبدالوهاب) داشت. او در تصاحب نقش‌هایی كه به چشم می‌آیند، ید طولائی دارد. باران كوثری فیلم لطفا مزاحم نشوید (محسن عبدالوهاب) و می زاك (حسینعلی لیالستانی) را آماده نمایش دارد. جدیدترین فیلمش «قصه پریا» است.مرضیه برومند در «هیچ»، ایفاگر نقش زن پا به سن گذاشته‌ای است كه به نوعی، نماینده طبقه مرفه جامعه محسوب می‌شود. طنزی كه او در بازی خویش به صورت پنهان گنجانده، از امتیازات حرفه‌ای‌اش است كه در سینمای ایران كم‌سابقه می‌نماید.
 
* احمد مهران فر و مهران احمدی
احمد مهران فر و مهران احمدی بیش و پیش از هر چیز ارائه تصویری نزدیك به واقعیت‌های روز جامعه از گروهی مردان ایرانی را در دستور كار خود قرار داده‌اند كه خوشبختانه در این زمینه موفق بوده‌اند. احمد مهران‌فر در فیلم نوروزی میلانی هم نقش آفرینی كرده است. او امسال روابط (ایرج كریمی) را در شبكه نمایش خانگی داشت.
 
* صابر ابر «صابر ابر» در «هیچ» قادر نیست یكدستی نقش را در تمام سكانس‌ها حفظ كند و بازی شناور و پرنوسانی دارد، به همین خاطر هم هست كه نمی‌تواند حس همدردی تماشاگر را نسبت به جوان شیرین عقل افسرده‌ای كه نقشش را ایفا نموده، برانگیزاند. چند هفته‌ای است كه شاهد بازی خیره كننده صابر ابر در شاعر زباله‌ها (محمد احمدی) هستیم. آینه‌های روبرو (نگار آذربایجانی) جدیدترین فیلم ابر است.
 
* نگار جواهریان
نگار جواهریان كه سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه نقش اول فجر بیست و هشتم را به خاطر طلا و مس (همایون اسعدیان) از آن خود كرد، در «هیچ» نقش پر افت و خیز و بسیار سختی نصیبش شده كه البته با كمی اغماض توانسته از پس رل محوله برآید. چند ماه پیش شاهد بازی منحصر بفردش در تنها دو بار زندگی می كنیم (بهنام بهزادی) بودیم.
 
پوپك و مش‌ماشالله
* مهناز افشار
مهناز افشار علاوه بر «تسویه حساب»، «پوپك و مش ماشاالله» را نیز در اكران نوروز دارد. «پوپك و مش ماشاالله» كمی دیرتر از بقیه رقبایش به اكران نوروزی می‌پیوندد.
این بازیگر دو سال است كه گفته می‌شود به واسطه بازی‌های خوبی كه ارائه داده و فروش راضی كننده فیلم‌هایش (به ویژه از آتش بس ( تهمینه میلانی) به بعد افزوده شده) بر مبلغ دستمزدش اضافه شده و حتی گفته می‌شود به خاطر عدم توافق بر سر دستمزد پیشنهادی، بازی درسریال شمس‌العماره (سامان مقدم) را رد كرده است!؟ او اینك به آن حد از توان رسیده كه توفیقش درمقابل دوربین صرفا به شباهت با یك نفر دیگر ربط داده نشود. او امسال امشب شب مهتابه (محمد هادی‌كریمی) را بر پرده داشت كه شكست تجاری دور از انتظاری را متحمل شد و افشار در گفت‌وگویی به صراحت از بازی دراین فیلم ابراز نارضایتی كرد. وی تعداد زیادی فیلم نیز در انتظار اكران دارد از جمله: پسرآدم، دخترحوا ( رامبد جوان) كه درپی موفقیت تجاری آتش بس (تهمینه میلانی) و كلاغ پر (شهرام شاه‌حسینی) و به تقلید از این دو فیلم ساخته شده، با این تفاوت كه به جای محمدرضا گلزار، نقش مقابل افشار را حامد كمیلی ایفا نموده، شبانه روز (كیوان علیمحمدی و امیدبنكدار)، كارگران مشغول كارند (مانی حقیقی)، طبقه سوم (بیژن میرباقری) و خاطره (نادر طریقت) كه در این آخری، نقش یك بیمار روانی را با مهارت ایفا نموده است.جدیدترین فیلم او قصه پریا (فریدون جیرانی) نام دارد كه در آن نقش یك دختر معتاد را بازی كرده است. افشار پیش از این در سالاد فصل ( فریدون جیرانی ) در نقش یك بیمار روانی و در نگین (اصغر هاشمی) در نقش یك زندانی معتاد ظاهر شده بود.سال 1389 سال بسیار پر باری برای مهناز افشار چه در گیشه و چه در جشنواره فجر خواهد بود و از حالا می‌توان فروش قابل توجهی را برای پسر آدم ، دختر حوا و همچنین كاندیدشدن افشار در فجر29 برای «قصه پریا» را پیش بینی كرد.
 
* امین حیایی
امین حیایی كه از سال 1386 به این طرف در تمام اكران‌های نوروزی حضور پررنگی داشته، امسال نیز دو فیلم سلام بر عشق (اصغر نعیمی) و پوپك و مش ماشاالله (فرزاد مؤتمن) را بر پرده خواهد داشت. او در نوروز 1386 هم دو فیلمه بود (اخراجی‌ها ( مسعود ده‌نمكی) و مهمان ( سعید اسدی) - بود. عید1387 دایره زنگی (پریسا بخت‌آور) و نوروز 1388 اخراجی‌ها2 (مسعود ده‌نمكی) با نقش آفرینی حیایی به نمایش در آمدند.
فیلم‌های تجاری این بازیگر موفق سینمای ایران عمدتا گیشه پر و پیمانی داشته‌اند و از مناسب‌ترین و امتحان پس‌داده‌ترین گزینه‌های نوروزی محسوب می‌شوند.
در سالی كه گذشت، امین حیایی با پسر تهرونی (كاظم راست‌گفتار) كه در رتبه چهارم جدول فروش سالانه اكران فیلم های ایرانی قرار گرفت، سال موفقی را پشت سر گذاشت، ضمن آن كه نامش در فهرست كاندیداهای تصاحب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر به خاطر بیداری رویاها (محمدعلی باشه‌آهنگر) نیز به چشم می‌خورد.
حیایی در «پوپك و مش ماشالله» با مهناز افشار و در «سلام بر عشق» با نیكی كریمی همبازی است.
امین حیایی با «اخراجی‌ها2» نیز نوروزامسال میهمان خانه‌های مردم خواهد بود.
 
طهران، تهران
«طهران، تهران» در اپیزود اول از بازی‌های روان گروهی از بازیگران قدیمی و استخوان خردكرده بهره مند شده و در اپیزود دوم -سیم آخر- بالعكس جمعی از نقش‌آفرینان نسل جدید را در كنار هم جمع كرده است. قربان نجفی و پانته آ بهرام نقش زوج مستمندی را ایفا می‌كنند كه متعاقب ریزش سقف خانه‌شان در آستانه سال نو، به طور تصادفی، به گروهی پیرمرد و پیر زن پولدار می‌پیوندند تا با آنها از امكنه تاریخی تهران بازدید كنند.
 
* قربان نجفی، مهتاج نجومی و ... در اپیزود اول
قربان نجفی امسال در فیلم دیگری از داریوش مهرجوئی -آسمان محبوب- بازی داشت. او علاوه بر این فیلم، مواجهه (سعید ابراهیمی‌فر) و سریال ستایش (اصغر هاشمی) را در نوبت نمایش دارد. شهپر امیرابراهیمی كه در سال‌های اخیر بیشتر در مجموعه های طنز تلویزیونی ظاهر شده- در طهران ، تهران نقش پیرزن پر جنب و جوشی را بازی می‌كند كه سرشار از انرژی و روحیه ماجراجویی است در كنار او مهتاج نجومی را هم داریم كه سابقه‌ای طولانی در تاتر دارد و همچنین پرویز نوری وهمسرش. دگر بازیگر فیلم فاطمه فردین است كه از بستگان مرحوم محمدعلی فردین است. فریده سپاه منصور با بازی پرتحرك و نقش جذابی كه شكار كرده ، نمك فیلم محسوب می‌شود.
 
* قائمیان، طناز طباطبایی و... در اپیزود دوم
در اپیزود دوم «فرهاد قائمیان» حضور دارد كه با احتساب «به رنگ ارغوان» از بازیگران دو فیلمه اكران نوروزی امسال است. «طناز طباطبایی» و «رعنا آزادی‌ور» در «سیم آخر» نقش اعضای یك گروه موسیقی پاپ را ایفا نموده اند. طباطبایی در اكران 88 صداها و پسر تهرونی را بر پرده، تله‌فیلم‌های شب زده و دماغ را بر روی آنتن و در شبكه نمایش خانگی داشت. اخیرا بازی در مرهم (علیرضا داوودنژاد) را به اتمام رسانده و سریال پرانتز باز (كیومرث پوراحمد) را در نوبت پخش دارد. او هنرپیشه‌ای گزیده كار است و می‌كوشد تا انتخاب‌های حساب شده و محتاطانه‌ای داشته باشد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ