ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

همه چیز درباره اسكار 2010

همه چیز درباره اسكار 2010
خانم «كاترین بیگلو» در حالی اسم خودش را به عنوان نخستین زن برنده جایزه كارگردانی اسكار در تاریخ ثبت كرد كه مهم‌ترین رقیب او در این بخش كسی نبود جز «جیمز كامرون» همسر سابق خود او و باز جالب‌تر این كه...

یك دوئل دونفره
 امسال یك سال عجیب برای اسكار بود. اگر از زاویه دید «پل آستر» ‌كه همه چیز را برآیند تصادف‌های مختلف می‌داند نگاه كنیم می‌بینیم المپیك زمستانی در كانادا كه چشم همه دنیا را معطوف خود كرده بود، موجب شد آكادمی امسال دیرتر از همیشه مراسم اهدای جوایزش را برگزار كند .
آیا همه اینها می‌تواند دست به دست هم داده باشد تا برای نخستین‌بار یك زن به عنوان كارگردان، جایزه اسكار را در دست‌هایش بگیرد؟ شواهد و قراین می‌گوید نه! چون فیلم خانم بیگلو با عنوان «قفسه دردها» كه برخی از آن با عنوان «مهلكه» هم یاد كرده‌اند یك فیلم واقعا خوش ساخت و اولین فیلم جنگی درباره عراق است كه سینما روها از آن حسابی استقبال كرده‌اند. به هر حال خانم «كاترین بیگلو» در حالی اسم خودش را به عنوان نخستین زن برنده جایزه كارگردانی اسكار در تاریخ ثبت كرد كه مهم‌ترین رقیب او در این بخش كسی نبود جز «جیمز كامرون» همسر سابق خود او و باز جالب‌تر این كه خانم بیگلو در حالی این جایزه را برد كه فیلم او یك فیلم مستقل و كم‌خرج كم‌تر از 3 میلیون دلاری بود در حالی كه فیلم كامرون یعنی «آواتار» یكی از فیلم‌های پرخرج تاریخ سینماست كه با هزینه‌ای حدود 500 میلیون دلار ساخته شد و از كلی تكنولوژی نوظهور هم در آن استفاده شده بود.
كاترین بیگلو كه سومین همسر كامرون بود و پس از جدایی از كامرون دیگر ازدواج نكرد، قبلا هم به عنوان اولین زن تاریخ سینما جایزه انجمن كارگردانان و تهیه‌كنندگان را برای بهترین كارگردانی گرفته و چهارمین زنی است كه در مقام كارگردان، نامزد اسكار می‌شود.

برترین فیلم، گران‌ترین فیلم نیست

در رقابت اسكار 2010 در حالی «آواتار» كه با فروش 5/2 میلیارد دلاری به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شناخته شده و حاصل تلاش یك دهه‌ای «جیمز كامرون» و «جون لندو» را كه پیش‌تر در فیلم «تایتانیك» هم با هم همكاری داشتند است از كسب موفقیت باز ماند كه «قفسه دردها» یك فیلم بی‌ادعای سرراست عنوان نخست را از آن خود كرد. امسال برای نخستین‌بار در تاریخ اسكار به جای 5 فیلم 10 فیلم در این بخش معرفی شدند تا شاید به انتخاب مردم برای تماشای فیلم كمك شود و پول بیشتری نصیب صنعت سینما شود.
 به این ترتیب 8 فیلم دیگر هم در میان فهرست حضور داشتند كه در این میان «بالا در آسمان» كه تاكنون ?? جایزه برده و در ? رشته اسكار نامزد شده بود هم از مدعیان بخش برترین فیلم سال بود. و البته «نقطه كور» كه درباره پسر‌ی بی‌خانمان است كه تبدیل به یك بازیكن فوتبال آمریكایی می‌شود، هم از ظرفیت‌های خوبی برای بردن جایزه برخوردار بود.
این فیلم با اقتباس از رمان «مایكل لوییس» ساخته شده است. «بلوك ?» درباره اقامت اجباری موجودات فضایی در زمین در كنار «یك آموزش» فیلمی انگلیسی كه دغدغه‌های یك دختر دهه 60 در لندن را نشان می‌دهد هم چشم به نظر داوران داشتند. «لعنتی‌های بی‌شرف» فیلمی از تارانتینو كه تاكنون هیچ جایزه‌ای نبرده و امیدش در اسكار هم نقش برآب شد، از نظر خیلی‌ها فیلمی محبوب بود. «پرشس» یا «گرانبها» كه یك داستان اقتباسی است و تاكنون بیش از ?? نامزدی را تجربه كرده وبه جز اسكار ?? جایزه برد و در ? رشته هم نامزد اسكار شد یك پای اصلی كسب اسكار بود.

كلونی با لب و لوچه آویخته بر جای ماند

جف بریجز در حالی جایزه اسكار را به عنوان برترین بازیگر مرد در دست گرفت كه برای بازی در «دل دیوانه» نامزد شده بود. او كه پیش از این هم ? بار در فهرست نامزدهای اسكار حضور داشت، پسر بازیگر تلویزیون، «لوید بریجز» است. جالب این‌كه او برای بازی فیلم لبووفسكی بزرگ، ساخته برادران كوئن كه شاید مشهورترین نقش سینمایی او باشد، نامزد اسكار نشد.
با این حال جف بریجز این برد را به سادگی به دست نیاورد و در حالی با شادكامی پا به روی سن گذاشت كه دوربین‌های متعدد در حال شكار چهره غمگین «جورج كلونی» یكی از رقبای او در این عرصه بودند. جورج كلونی وقتی از بریجز به عنوان برنده امسال یاد شد با لب‌هایی آویزان كه بعد به یك تاسف كاملا ابراز شده بدل شد، شروع به دست زدن برای بریجز كرد اما فكر می‌كرد این بار برای بازی در فیلم «بالا در آسمان» باید این جایزه را به خانه ببرد. فیلم‌هایی كه از پشت صحنه این فیلم موجود است نشان می‌دهد كلونی چقدر به این فیلم دل بسته بود و با تمام وجودش برای موفقیت این فیلم تلاش كرد. بازیگر ?? ساله هالیوود باید یك بار دیگر در انتظار یك پروژه خاص بماند تا بتواند این جایزه را یك بار دیگر به دست بگیرد. آخر او قبلا یك بار برای نقش مكمل این جایزه را دریافت كرده است.
جورج كلونی در سال 2009 جایزه بهترین بازیگر مرد را به دنیل دی‌لوئیس واگذار كرد. او تنها كسی در تاریخ جوایز اسكار است كه برای كارگردانی یك فیلم یعنی«شب بخیر و به سلامت» و بازیگری در یك فیلم دیگر یعنی «سیریانا» در یك سال نامزد اسكار شده است.

خانم آشپز همه فن حریف ناكام ماند
اما «ساندرا بولاك» با كمال تعجب به روی صحنه آمد، بازی او برای فیلم «نقطه كور» كه بعضی‌ها هم «بدون مراقب» ترجمه‌اش كرده‌اند با استقبال زیادی روبه‌رو شده است. او كه از كودكی با موسیقی بزرگ شده، یكی از چهره‌های ویژه امسال است چون یك جایزه دیگر كه چیزی نیست جز تمشك طلایی را پیش از این برای بازی بدش در فیلم بد «همه چیز درباره استیو» در افتخارات امسالش دارد! به هر حال او با موی بلوند شده در این فیلم جدید بخوبی در نقش زنی دلسوز ظاهر شد كه پسری خیابانی را به یك قهرمان فوتبال بدل می‌كند.
البته ساندرا بولاك براحتی به این جایزه دست نیافت و رقیب قدر قدرتی به نام «مریل استریپ» مثل هر سال و همیشه كه با ایفای هر نقش جدید در فهرست نامزدها حضور دارد را در كنار داشت.
خانم استریپ دوست‌داشتنی برای بازی در نقش «جولیا چایلد» یك آشپز مسن در فیلم «جولی و جولیا» در این فهرست حضور داشت. او تا حالا ?? بار نامزد اسكار شده و 2 بار این جایزه را برای «كرایمر علیه كرایمر» و «انتخاب سوفی» به خانه برده است.
و البته «هلن میرن» هم نمی‌توانست رقیب كم خطرتری باشد. او با حضور در فیلم «ایستگاه آخر» كه درباره روزهای آخر زندگی لئون تولستوی نویسنده بزرگ روسی است، در نقش همسر تولستوی ظاهر شده و برای این نقش نامزد این بخش شد. او كه خودش نوه مردی روسی است كه در جنگ جهانی اول به لندن مهاجرت كرده قبلا این جایزه را برای بازی در نقش ملكه الیزابت در فیلم «ملكه» از آن خود كرده است.

یك برنده بلامنازع

در مراسم اسكار تنها یك بار از «كوئنتین تارانتینو» تقدیر شد و آن هم وقتی بود كه برنده مرد نقش مكمل معرفی شد. «كریستوف والتس» بازیگر مشهور اتریشی كه در نقش سرهنگ هانس لاندا در فیلم «لعنتی‌های بی‌شرف» بازی كرده توانست این جایزه را به دست بیاورد. هر چند كمتر كسی ممكن بود به این انتخاب اعتراض داشته باشد اما «مت دیمون» هم برای بازی در فیلم «شكست‌ناپذیر» نامزد این بخش بود. او قبلا برای «ویل هانتینگ خوب» برنده اسكار شده و تا حالا برای بردن این جایزه بارها وزن كم و زیاد كرده. باور نمی‌كنید پس بدانید كه او برای فیلم «استعداد آقای ریپلی» 15 كیلو وزن كم كرد و امسال برای بازی در فیلم «خبرچین»20 كیلو اضافه كرد.

و باز هم مونیك

در بخش بهترین زن نقش مكمل «مونیك» در حالی كه برای بازی در نقش مادر در فیلم «گرانبها» كلی جایزه گرفته، توانست یك اسكار هم به آنها اضافه كند. او در حالی برنده شد كه «پنه‌لوپه كروز» كه سال پیش برای بازی در «ویكی كریستینا بارسلونا» این جایزه را گرفته بود، امسال برای فیلم «نه» از رقبای او در این بخش بود. مثل این كه او قرار است خلاصه بخوبی و خوشی با «خاویر باردم» ازدواج كند. «ورا فارمیگا» هم برای فیلم «بالا در آسمان» نامزد این بخش شد. او كه اصلیتی اوكراینی دارد از سال ???? بازیگری را شروع كرد و یك بار برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره ساندنس شد. «آنا كندریچ» هم برای بازی در همین فیلم نامزد این بخش بود. حالا می‌بینید آقای جورج كلونی حق داشت این همه به این فیلم امیدوار باشد!

برترین كارگردان‌ها

«لی دنیلز» كارگردان سیاهپوست داستان «گرانبها» هم كه با این فیلم حسابی مشهور شده دومین كارگردان آفریقایی آمریكایی است كه كاندیدای اسكار بهترین كارگردانی می‌شود و فیلم او هم اولین فیلم یك كارگردان آفریقایی‌تبار رنگین‌پوست است كه به عنوان بهترین فیلم سال در اسكار نامزد شده است.
«جیسن ریتمن» كارگردان جوان فیلم «جونو» كه به عنوان كشف‌ سال‌های اخیر دنیای سینما در عرصه كارگردانی از او یاد می‌شود این بار با فیلم «بالا در آسمان» همه نگاه‌ها را متوجه خودش كرد. فیلم او درباره زندگی امروز آمریكا و مساله بیكاری است. «كوئنتین تارانتینو» هم دیگر مدعی كارگردانی بود كه پس از شهرت «بیل را بكش» همه دوستدارانش منتظر یك كار درخشان دیگر از او بودند.

در بخش‌های دیگر

بهترین فیلمنامه هم نصیب «قفسه دردها» شد.«مارك بُل» نویسنده این فیلمنامه روزنامه‌نگاری است كه از نزدیك در جنگ عراق حضور داشت.
برای اهدای جایزه در بخش بهترین گریم «بن استیلر» با شمایل یكی از جماعت آواتار ظاهر شد. او كه تا حالا فقط با دم دیده نشده بود در حالی كه یك دم‌ بلند پشتش تاب می‌خورد و چهره‌اش از هرچه رنگ كه بخواهید پر شده بود روی صحنه آمد و جایزه بهترین گریم را به فیلم «سفرستاره‌ای» داد.
و البته بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان هم یك فیلم آرژانتینی با نام «در چشمان او» رسید كه به دوران سیاه دیكتاتوری آرژانتین و حسرت بازماندگان آن دوران پرداخته است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ