ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

12 فیلم در سال 88 بالای یك میلیارد تومان فروختند

12 فیلم در سال 88 بالای یك میلیارد تومان فروختند
در این میان فروش 12 فیلم بالای یك میلیارد تومان و فروش ركورد شكن «اخراجی‌ها2» سینمای ایران را در زمینه فروش و اكران فیلم‌های سینمایی وارد مسیر تازه‌ای كرد، هرچند كه...

  گزارش خانه سینما از فروش فیلم‌های سینمایی در سال 88
 خانه سینما گزارش فروش 58 فیلم‌های سینمایی كه در سال 1388 اكران شدند را منتشر كرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خانه سینما گزارشی از فروش فیلم‌های سینمایی در سال 1388 منتشر كرده كه در زیر می‌خوانیم:
یكی از اتفاقات ویژه سینما در سال 1388 تعداد فیلم‌های سینمایی بود كه در این سال روی پرده رفت.
در این میان فروش 12 فیلم بالای یك میلیارد تومان و فروش ركورد شكن «اخراجی‌ها2» سینمای ایران را در زمینه فروش و اكران فیلم‌های سینمایی وارد مسیر تازه‌ای كرد، هرچند كه همچنان تعداد زیادی فیلم در انتظار اكران هستند و در میان فیلم‌هایی كه امسال اكران شدند می‌توان نمونه‌هایی را یافت كه فروش آن‌ها حتی به 5 میلیون تومان نرسیده است. در سال 1388، 58 فیلم سینمایی اكران شد.
تعداد سالن‌های سینما و شرایط اكران فیلم های سینمایی همواره رابطه نزدیك و تنگاتنگی با هم داشتند، به گونه‌ای كه بسیاری از كارشناسان فروش نسبتاً بالای فیلم‌های سینمایی را در سال 1388 به سه عامل راه‌اندازی پردیس‌های سینمایی و فعالیت این سالن‌های سینما در مناطق مختلف شهر تهران دیگری موفقیت شورای صنفی نمایش و دست آخر حمایت های سینما شهر در تامین كپی فیلم همزمان برای شهرستان‌ها مربوط می‌دانند.
در حال حاضر بر اساس آماری كه از سوی موسسه سینماشهر اعلام شده است، 212 سالن سینمای فعال در ایران وجود دارد كه مجموع این سالن‌ها 131044 صندلی دارند. نكته قابل توجه اینكه تعداد سالن‌های موجود غیرفعال بیشتر از سالن‌های فعال است. 215 سالن غیرفعال سراسر ایران 106985 صندلی دارد و 6 سینمای نیمه‌فعال هم در ایران موجود است كه 3200 صندلی دارد.
 
* «اخراجی‌ها2»
ابتدای سال 1388 سینماهای سراسر كشور شلوغ‌ترین مقطع فعالیت را پشت سر گذاشتند. اكران «اخراجی‌ها2» در حالی كه تبلیغات گسترده‌ای در مورد آن صورت گرفته بود در نوروز آغاز شد.
«اخراجی‌ها2» پس از 79 روز اكران در 29 سینما به فروش 3 میلیارد و 800 میلیونی در تهران و 4 میلیارد و 700 میلیونی در شهرستان دست پیدا كرد كه مجموع فروش آن به 8 میلیارد و 500 میلیون تومان رسید.
این فیلم با موضوع دفاع مقدس روایتی است كمدی از اسیر شدن تعدادی رزمنده جنگ تحمیلی ایران و عراق و قسمت دوم فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» محسوب می‌شود.
 
* «دو خواهر»
«دوخواهر» به كارگردانی محمد بانكی پس از 90 روز نمایش در 22 سینما، 1 میلیارد و 350 میلیون تومان در تهران و 1 میلیارد و 275 میلیون تومان در شهرستان‌ها و در مجموع 2 میلیارد و 625 میلیون تومان فروخت.
بانكی در این فیلم از محمدرضا گلزار در دو نقش استفاده كرده است. این فیلم ماجرای مردی است كه با دو خواهر ارتباط برقرار می‌كند و دست آخر دست او برای این خواهرها رو می‌شود.
 
* «زندگی شیرین»
«زندگی شیرین» به كارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی به مدت 62 روز در 24 سینما اكران شد و در نهایت 880 میلیون تومان در تهران و 1 میلیارد و 275 میلیون تومان در شهرستان‌ها و در مجموع 2 میلیارد و 625 میلیون تومان فروخت. صلح‌میرزایی در این فیلم به سبك كارهای چند سال اخیر خود با جواد رضویان كار كرده و داستان مرد خواننده‌ای را روایت می‌كند كه ورود برادر دوقلوی او به ایران دردسرهایی را برایش به وجود می‌آورد.
 
* «درباره الی...»
«درباره الی...» به كارگردانی اصغر فرهادی یكی از فیلم‌های نوروزی سال 1388 بود كه اتفاقاتی غیر منتظره در جریان اكران فیلم زمان نمایش آن را به اواخر خرداد 1388 موكول كرد. برخی همین مساله را یكی از دلایل جدی بالا نرفتن مجموع فروش فیلم از 2 میلیارد تومان عنوان می‌كنند.
«درباره الی...» بعد از 99 روز نمایش در 25 سالن 1 میلیارد و 200 میلیون تومان در تهران و 800 میلیون تومان در شهرستان ها و در نهایت 2 میلیارد تومان فروخت. فیلم تحسین شده اصغر فرهادی ماجرای سفر پرحاشیه و اتفاق چند دوست به صورت دسته جمعی به شمال كشور است؛ سفری كه اتفاقات غیر منتظرهای را پیش روی مسافران قرار می‌دهد.
 
* «پسر تهرونی»
«پسر تهرونی» ساخته كاظم راست‌گفتار پس از 78 روز اكران در 25 سالن به فروش 950 میلیون تومان در تهران و 900 میلیون تومان در شهرستان ها و در مجموع 1 میلیارد و 850 میلیون تومان دست پیدا كرد.
آنچه به عنوان خلاصه قصه فیلم منتشر شده عبارتست از: سروش تهرانی به تازگی از آمریكا برگشته و پدرش اصرار به ازدواج او دارد. اما سروش كه در گذشته 5 بار شكست عشقی خورده حاضر به ازدواج نیست.
 
* «خروس جنگی»
«خروس جنگی» به كارگردانی مسعود اطیابی یكی دیگر از فیلم های میلیاردی سال 1388 است. این فیلم بعد از 95 روز نمایش در 21 سالن در تهران 920 میلیون تومان و در شهرستان 850 میلیون تومان و در مجموع 1 میلیارد و 780 میلیون تومان فروخت.
مسعود اطیابی این فیلم را با بازی مریلا زارعی و رضا عطاران درباره زن و شوهری است كه تصمیم می‌گیرند مدتی جای‌شان را با هم عوض كنند، قرار گرفتن در جایگاه یكدیگر برای هر كدام ماجرایی را بوجود می‌آورد.
 
*«نیش زنبور»
«نیش زنبور» به كارگردانی حمیدرضا صلاحمند در مدت 72 روز اكران در 25 سینما، 950 میلیون تومان در تهران، 800 میلیون تومان در شهرستان و در مجموع 1 میلیارد و 750 میلیون تومان فروخت.
این فیلم درباره دو دوست از دو طبقه اقتصادی و اجتماعی متفاوت است كه روزگار خوبی را با یكدیگر گذرانده‌اند اما جریانی تازه ارتباط قدیمی‌آن‌ها را وارد فضای تازه‌ای می‌كند.
 
* «سوپراستار»
نخستین رقم فروش میلیاردی در سینمای ایران به نام فیلمی‌از تهمینه میلانی ثبت شده است.
«آتش بس» اولین فیلمی‌بود كه در تاریخ سینمای ایران فروش آن از مرز یك میلیارد تومان گذشت. این كارگردان سال 88 «سوپراستار» را در نوروز روی پرده داشت. فیلمی‌كه بعد از 79 روز اكران در 25 سینما در تهران 900 میلیون تومان و 700 میلیون در شهرستان‌ها و 1 میلیارد و 600 میلیون تومان در مجموع فروخت.
این فیلم با بازی شهاب حسینی در نقش سوپراستار فیلم داستان یك بازیگر ستاره سینماست كه ورود دختری نوجوان به زندگی او، مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.
 
* «بی‌پولی»
«بی‌پولی» دومین فیلم سینمایی حمید نعمت‌الله، پس از 79 روز اكران در 25 سینما در تهران 800 میلیون تومان، در شهرستان‌ها 750 میلیون تومان و در مجموع 1 میلیارد و 550 میلیون تومان فروخت. این فیلم كمدی با بازی لیلا حاتمی‌و بهرام رادان در نقش‌های اصلی ماجرای زن و شوهری است كه در ابتدای زندگی تا مرز فقر پیش می‌روند.
 
* «كتاب قانون» «كتاب قانون» كه به عنوان اولین فیلم رفع توقیف شده در مدیریت جدید سینمایی روی پرده رفت و در تهران 950 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 450 میلیون تومان و در مجموع 1 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش داشت. این ساخته مازیار میری نگاهی انتقادی به دیدگاه برخی افراد در ایران به دین و دینداری دارد. فیلم ماجرای مسلمان شدن زنی مسیحی و حضور او در ایران به عنوان همسر مردی ایرانی است.
 
* «محاكمه در خیابان»
«محاكمه در خیابان» كه به عنوان تازه‌ترین فیلم مسعود كیمیایی در 22 سالن به مدت 72 روز اكران شد و در تهران 600 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 400 میلیون تومان و در مجموع 1 میلیارد تومان فروخت. این فروش بالاترین میزان فروش بر ای فیلم‌های مسعود كیمیایی در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. این فیلم كیمیایی هم در مدح و ثنای رفاقت است. فیلمی‌با حضور پولاد كیمیایی در نقش اصلی كه ماجرای مطلع شدن دامادی را از خیانت همسرش ساعاتی قبل از برگزاری مراسم عروسی روایت می‌كند.
 
* «حلقه‌های ازدواج» «حلقه‌های ازدواج» به كارگردانی شاهین باباپور بعد از 47 روز نمایش در 19 سالن در تهران 550 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 240 میلیون تومان و در مجموع 1 میلیارد تومان فروخت. آنچه در قالب خلاصه داستان این فیلم مطرح شده به این شرح است: "فیلم داستان جوانی به نام حمید است كه در یك شركت بزرگ كار می‌كند. در شركت اتفاق‌هایی می‌افتد كه موقعیت شغلی و زندگی خانوادگی او را به خطر می‌اندازد.
پرونده فیلم های میلیاردی سال 1388 با 12 فیلمی‌كه از آنان نام برده شد، به پایان رسید و باقی فیلم‌های اكران شده از رسیدن به فروش میلیاردی بازماندند.
 
* «كیش و مات» «كیش و مات» ساخته جمشید حیدری و با فضای كمدی پس از 46 روز اكران در 21 سینما در تهران 530 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 450 میلیون تومان و در مجموع 980 میلیون تومان فروخت. این فیلم داستان جوانی به نام بهروز است كه دست به هر كاری می‌زند شكست می‌خورد و دست به خودكشی می‌زند اما نجات پیدا می‌كند و این شروعی تازه برای او است.
 
* «آقای هفت رنگ»
«آقای هفت رنگ» ساخته شهرام شاه‌حسینی برخلاف انتظارات سازندگان به فروش میلیاردی دست پیدا نكرد و بعد از 49 روز نمایش در 23 سالن در تهران 390 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 375 میلیون تومان و در مجموع 765 میلیون تومان فروخت.
داستان فیلم به این شرح است: مردی كه به قصد دزدی وارد خانه‌ای می‌شود، به طور اتفاقی به دومین ازدواج پنهان یكی از مسئولین شورای محل پی می‌برد.
 
* «دختر میلیونر»
«دختر میلیونر» ساخته اكبر خامین به مدت 54 روز در 14 سینما در تهران اكران شد و فروش تهران آن به 385 میلیون تومان و فروش شهرستان‌ها به 250 میلیون تومان و در مجموع 635 میلیون تومان فروخت.
 
* «دلخون»
«دلخون» به كارگردانی محمدرضا رحمانی 46 روز در 16 سالن اكران و در تهران 300 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 290 میلیون تومان و در مجموع 590 میلیون تومان فروخت.
در خلاصه داستان دلخون آمده است: عماد كه همسرش را به قتل رسانده منتظر اجرای حكم اعدام است، اما با ورود وكیل تسخیری و پیشنهاد غافلگیركننده او مسیر داستان تغییر پیدا می‌كند.
 
* «هر شب تنهایی»
«هر شب تنهایی» ساخته رسول صدرعاملی هم با همین میزان فروش كل از پرده سینماهای تهران و شهرستان پایین آمد. این فیلم كه به مدت 48 روز در 10 سینما روی پرده بود در تهران 400 و در شهرستان‌ها 190 میلیون تومان فروش داشت. این فیلم صدرعاملی یكی از سه فیلم این كارگردان درباره زائران امام رضا(ع) است. فیلم با بازی لیلا حاتمی‌و حامد بهداد ماجرای سفر زن و شوهری به مشهد است.
 
* «پستچی سه بار در نمی‌زند»
«پستچی سه بار در نمی‌زند» به كارگردانی حسن فتحی پس از 45 روز نمایش در 20 سالن در تهران 400 میلیون و در شهرستان‌ها 180 میلیون و در مجموع 580 میلیون تومان فروخت. این فیلم در فضای وحشت سه دوره از تاریخی را به تصویر می‌كشد و روابط افراد را در این دوره‌ها مورد توجه قرار می‌دهد.
 
* «چشمك»
«چشمك» به كارگردانی جهانگیر جهانگیری طی 39 روز اكران در 21 سینما در تهران 300 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 250 میلیون تومان و در مجموع 550 میلیون تومان فروخت. این فیلم ماجرای هستی با بازی افسانه بایگان به عنوان زنی مرفه است كه با توجه به مشكلات خانوادگی از همسرش جدا شده و این جدایی او را در مسیر دشواری قرار می‌دهد.
 
* «وقتی همه خوابیم» «وقتی همه خوابیم» به كارگردانی بهرام بیضایی در نوروز 1388 اكران شد و پس از 80 روز اكران در 18 سینما در تهران 330 میلیون و در شهرستان‌ها 170 میلیون و در مجموع 500 میلیون تومان فروخت. این فیلم بعد از فیلمنامه‌های متعدد بهرام بیضایی در فضای فیلم در فیلم نخستین كار او در این فضا است كه برخی مسائل پشت پرده سینما را به بهانه زندگی یكی از بازیگران اصلی فیلم روایت می‌كند.
 
* «بیست»
«بیست» سومین فیلم سینمایی عبدالرضا كاهانی كه آن هم جزو فیلم‌های اكران نوروزی بود، به عنوان اولین فیلم این كارگردان كه سپیدی پرده اكران عمومی‌را به خود دید، در 61 روز اكران در 17 سینما در تهران 260 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 150 میلیون تومان و درمجموع 410 میلیون تومان فروخت. این فیلم پربازیگر داستان كاركنان رستورانی است كه برای نجاب رستوران از تعطیلی باید در مدت 20 روز همه تلاش خود را انجام دهند.
 
* «امشب شب مهتابه»
«امشب شب مهتابه» به كارگردانی محمدهادی كریمی، پس از 95 روز اكران در 21 سینما، در تهران 250 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 170 میلیون تومان و در مجموع 220 میلیون تومان فروخت. این فیلم با بازی مهناز افشار داستان زن و شوهری است كه شوهر به دلیل ابتلا به سرطان در آستانه مرگ است و حالا پیش از مرگ بازگشت به سرزمین قدیمی‌بهانه‌ای است برای مرور گذشته این فرد.
 
* «پاتو زمین نذار» «پاتو زمین نذار» ساخته ایرج قادری طی 42 روز و در 14 سالن در تهران 135 میلیون و در شهرستان‌ها 150 میلیون تومان و در مجموع 285 میلیون تومان فروخت.
این فیلم داستان مردی است كه از قدرت و وضعیت مالی خوبی برخوردار است اما اتفاقی برای او رخ می‌دهد كه زندگی او دچار تغییر می‌شود.
 
* «حریم»
«حریم» به كارگردانی رضا خطیبی طی 38 روز در 14 سالن اكران شد. این فیلم كه در ژانر وحشت معرفی شده و برای تماشاگران آن رده سنی تعیین شد، در تهران 170 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 100 میلیون تومان و در مجموع 270 میلیون تومان فروخت. این فیلم با بازی حمید فرخ‌نژاد داستان یك روستا است كه در تصرف اشباح قرار دارد تا از میراث روستا حمایت كنند.

* «تردید» «تردید» دومین فیلم واروژ كریم‌مسیحی كه بعد از نزدیك به 20 سال از ساخت فیلم اول این كارگردان تولید شد، در 55 روز نمایش در 13 سالن سینما در تهران 225 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 40 میلیون تومان و در مجموع 265 میلیون تومان فروخت. واروژ كریم‌مسیحی این فیلم را بر اساس اقتباسی از هملت ساخت. فیلم داستان پسری است كه به راز مرگ پدر خود پی می‌برد.

* «خاك آشنا» «خاك آشنا» به كارگردانی بهمن فرمان‌آرا كه بالاخره بعد از حرف و حدیث‌های بسیار و حذفیات متعدد فیلم امكان نمایش عمومی‌به دست آورد، در 46 روز نمایش در 8 سینما، 150 میلیون تومان در تهران و 30 میلیون تومان در شهرستان‌ها و 180 میلیون تومان در كل فروش داشت. فیلم فرمان‌آرا حكایتی است از زندگی نویسنده‌ای كه مدت‌ها است گوشه‌نشینی اختیار كرده است.
 
* «شبانه»
«شبانه» ساخته مشترك كیوان علی‌محمدی و امید بنكدار، كه از سال 1384 انتظار نمایش عمومی‌را می‌كشید بالاخره به عنوان فیلمی‌كه تصویر هدیه تهرانی را بعد از مدت‌ها روی پرده سینما منعكس می‌كند، توانست از فروش‌های بسیار اندك رهایی یابد. این فیلم پس از 26 روز اكران در 12 سالن در تهران 100 میلیون، در شهرستان‌ها 70 میلیون و در مجموع 170 میلیون تومان فروخت.
شبانه روایتی است از حضور چند دوست در یك مهمانی و اتفاقاتی كه در ذهن شخصیت‌های داستان شكل می‌گیرد.
 
* «كلبه»
«كلبه» به كارگردانی جواد افشار در تهران و شهرستان‌ها 60 میلیون تومان و در مجموع 120 میلیون تومان فروخت. این فیلم افشار سفر چهار دوست را به شمال كشور و اتفاقاتی كه برای آنان در جریان این سفر رخ می‌دهد را روایت می‌كند.
 
* «تردست» «تردست» ساخته محمدعلی سجادی پس از 28 روز نمایش در 20 سالن سینما 65 میلیون تومان در تهران، 45 میلیون تومان در شهرستان‌ها و در نهایت 110 میلیون تومان فروخت. فیلمی‌كه بعد از مدت‌ها توقیف بالاخره امكان نمایش عمومی‌را به دست آورد. بازگشت روح مادر پسری به زندگی او، پسر را در برخورد با مسائل زندگی در شرایط تازه‌ای قرار می‌دهد.
 
* «تاكسی نارنجی»
«تاكسی نارنجی» به كارگردانی ابراهیم وحیدزاده بعد از 28 روز اكران در 19 سالن در تهران 75 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 35 میلیون تومان و در مجموع 110 میلیون تومان فروخت. آزیتا حاجیان در این فیلم در نقش راننده تاكسی زنی ظاهر شده كه در جزیره كیش كار رانندگی انجام می‌دهد.
 
* «هرچی تو بخوای»
«هرچی تو بخوای» به كارگردانی محمد متوسلانی بعد از 49 روز اكران در 14 سالن سینما در تهران 70، در شهرستان‌ها 35 و در مجموع 105 میلیون تومان فروخت.

* «خواب لیلا» «خواب لیلا» هم مدت‌ها انتظار اكران را كشید تا اینكه فرصت نمایش در 15 سالن را به مدت 23 روز به دست آورد. این فیلم در تهران 70 میلیون و در شهرستان‌ها 30 میلیون و در مجموع 100 میلیون تومان فروخت. این فیلم در ژانر وحشت است و داستان مواجه دختری با بازی لیلا زارع را با موجودی خیالی روایت می‌كند.
 
* «شكار روباه»
«شكار روباه» ساخته مجید جوانمرد در 23 روز و در 10 سالن سینما در تهران 45 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 50 میلیون تومان و در مجموع 95 میلیون تومان فروخت.
 
* «صداها»
«صداها» ساخته فرزاد موتمن كه درجریان اكران، سرو صدایی داشت طی 27 روز و با در اختیار داشتن 4 سالن در تهران 65 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 25 میلیون تومان و در مجموع 90 میلیون تومان فروخت.
صداها داستان قتلی است كه در ساختمانی سه طبقه اتفاق می‌افتد و هر یك از ساكنین را به نوعی درگیر می‌كند.
 
* «18-»
«18-» در 23 روز نمایش در 9 سالن سینما در تهران 40 میلیون و در شهرستان‌ها 50 میلیون و در مجموع 90 میلیون تومان فروخت.
 
* «محافظ»
«محافظ» ساخته محمدجواد كاسه‌ساز در گروه فرهنگی روی پرده رفت و در 10 روز اكران در 11 سینما در تهران 25 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 40 میلیون تومان و در مجموع 65 میلیون تومان فروخت.
 
* «پنجمین سوار سرنوشت»
«پنجمین سوار سرنوشت» به كارگردانی سعید مطلبی بعد از 30 سال توقیف در 3 سالن سینما روی پرده رفت و در تهران 20 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 40 میلیون تومان و در مجموع 60 میلیون تومان فروخت.
 
* «تنها دوبار زندگی می‌كنیم»
«تنها دوبار زندگی می‌كنیم» به كارگردانی بهنام بهزادی كه بعد از دو سه سالی فرصت نمایش به دست آورد، بعد از 36 روز اكران در 6 سالن در تهران 45 میلیون تومان، در شهرستان‌ها 15 میلیون تومان و در مجموع 60 میلیون تومان فروخت. این فیلم ماجرای مردی است كه در آستانه خودكشی می‌خواهد تسویه حساب‌هایی انجام دهد اما ورود دختری جوان به زندگی این مرد، مسیر او را تغییر می‌دهد.

* «ماجراهای اینترنتی» «ماجراهای اینترنتی» به كارگردانی حسین قناعت در تهران 30 میلیون، در شهرستان‌ها 20 میلیون و در مجموع 50 میلیون تومان فروخت. این فیلم با بازی بهاره رهنما داستان حضور معلمی‌جوان را در یكی از روستاهای شمال كشور و ارتباط او با دانش‌آموزانش را روایت می‌كند.

* «شوریده»
«شوریده» ساخته محمدعلی سجادی پس از 20 روز نمایش در 9 سالن در تهران 25 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 25 میلیون تومان و در مجموع 50 میلیون تومان فروخت.
 
* «تهران انار ندارد»
مستند «تهران انار ندارد» به كارگردانی مسعود بخشی كه فقط در تهران روی پرده رفت، 35 میلیون تومان فروخت و اتفاق تازه‌ای را در زمینه اكران فیلم‌های مستند رقم زد. این فیلم تهران را به لحاظ تاریخی در صد سال گذشته مورد توجه قرار می‌دهد.

* «حیران»
«حیران» به كارگردانی شالیزه عارف‌پور طی 18 روز اكران در دو سینما در تهران 25 میلیون تومان و در شهرستان 10 میلیون تومان و در مجموع 35 میلیون تومان فروخت.
 
* «آخرین ملكه زمین» «آخرین ملكه زمین» به كارگردانی محمدرضا عرب بعد از سه سال رنگ پرده به خود دید و در مدت 40 روز اكران در 5 سینما در تهران 20 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 10 میلیون تومان و در مجموع 30 میلیون تومان فروخت.
 
* «چهره به چهره»
«چهره به چهره» به كارگردانی علی ژكان هم در تهران 10 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 20 میلیون تومان و در مجموع 30 میلیون تومان فروخت. این فیلم به مدت 36 روز در 12 سینما اكران شد. این فیلم حكایتی است از زندگی دوگانه یك مرد در دو موقعیت متفاوت.

* «استشهادی برای خدا» «استشهادی برای خدا» ساخته علیرضا امینی در 35 روز نمایش و با در اختیار داشتن 6 سالن سینما در تهران 18 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 12 میلیون تومان و در مجموع 30 میلیون تومان فروخت. سوزن‌بانی در آستانه مرگ به روستای قدیمی‌بازمی‌گردد تا از همه حلالیت بگیرد اما یافتن همسر قدیمی‌اش برای حلالیت گرفتن كار او را دشوار می‌كند.
 
* «ماه‌وش»
«ماه‌وش» به كارگردانی محمد درمنش طی 27 روز اكران در 15 سالن سینما در تهران 22 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 8 میلیون تومان و در مجموع 30 میلیون تومان فروخت. بازگشت خواننده‌ای قدیمی‌به ایران بعد از انقلاب اسلامی‌و نمایش تحولات كشور در این مدت قصه اصلی فیلم است.
 
* «پنالتی»
«پنالتی» به كارگردانی انسیه شاه‌حسینی طی 25 روز اكران در 6 سالن در تهران و شهرستان‌ها 15 میلیون تومان و در مجموع 30 میلیون تومان فروخت. این فیلم داستان مردمان آبادان است كه برای گرفتن خانه از شركت نفت تیم فوتبالی تشكیل می‌دهند.
 
* «كینه2»
«كینه2» كه در جریان اكران فیلم‌های خارجی فقط در تهران اكران شد، 27 میلیون تومان فروخت.
 
* «شاعر زباله‌ها»
«شاعر زباله‌ها» به كارگردانی محمد احمدی كه اكران آن تا روزهای پایانی سال 88 ادامه داشت، در تهران 20 میلیون و در شهرستان‌ها 5 میلیون تومان و در مجموع 25 میلیون تومان فروخت.
 
* «در میان ابرها»
«در میان ابرها» به كارگردانی روح‌الله حجازی در تهران 13 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 7 میلیون تومان و در مجموع 20 مییلیون تومان فروخت.
 
* «به كبودی یاس» «به كبودی یاس» به كارگردانی جواد اردكانی پس از 14 روز نمایش در 5 سالن در تهران 8 میلیون و در شهرستان‌ها 7 میلیون تومان و در مجموع 15 میلیون تومان فروخت.
 
* «شب حورا»
«شب حورا» به كارگردانی شهاب ملت‌خواه در تهران 8 میلیون، در شهرستا‌ن‌ها 7 میلیون و در مجموع 15 میلیون تومان فروخت.
 
* «خانه روشن»
«خانه روشن» به كارگردانی وحید موساییان فقط در تهران اكران شد و 12 میلیون تومان فروخت.
 
* «آن سوی رودخانه» «آن سوی رودخانه» ساخته عباس احمدی مطلق در تهران اكران شد و سه و نیم میلیون تومان فروخت.
 
* «دره اله»، «سینه سرخ» و «گوآنتانامو»
«دره اله» در شهر تهران 2.5 میلیون تومان، «سینه سرخ» به كارگردانی پرویز شیخ‌طادی در تهران 1.5 میلیون تومان و «گوآنتانامو» در شهرتهران 4 میلیون تومان فروخت.
 

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ