ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

تارکان مگا استار زیبای موسیقی ترکیه

(تارکان مگااستار زیبای موسیقی  ترکیه) 
سلام امروز میخوام ازمحبوب قلبم ومحبوب دلهای موسیقی دوستان در سراسر دنیا تارکان عزیزم بیوگرافی وعکس ومطالب جالبی براتون بذارم تا شما مگا استار محبوب کشورترکیه روبیشتربشناسید از خواندن این مطلب ضرر نمیکنید بلکه یکی از طرفداران پروپا قرصش هم میشید بله او توانسته با صدای فوق العاده خود در کنار رقص های زیبا ومعروفش وچهره ی جذابش(گرچه هیچ گاه قدرت صدایش زیر چهره اش سر تسلیم فرود نیاورده است)با تلفیق موسیقی سنتی ترک وموسیقی مدرن دنیا سبک جدیدی از موسیقی را ارائه کندودر کنار بزرگان موسیقی ترک مثل امپراطور موسیقی ترکیه( ابراهیم تاتلیسس) وعلی شان .گوکان. وپاپ استاروپرنسس موسیقی ترک( ابرو گوندش) و خواننده های سرشناس دیگر ترکیه نام مگا استاریعنی ستاره بزرگ رابر روی خود نهد واین گونه با کنسرت های مشهور پر جمعیتش در ترکیه اروپا وامریکا خود را جهانی کندواسمش را در کنار مایکل جکسون بزرگ قراردهد.(قربونش برم که اینقدر با عرضه ومشهورهه) 

نام: تارکان 
نام خانوادگی: توت اوغلو 
لقب: مگا استار(ستاره بزرگ) 
روز تولد: 17 اکیم(25 مهر) سال 1972 (1351 شمسی)(من 1992ام اما تفاوت سنی مهم نیست مهم تفاهمه مگه نه!) 
محل تولد: Alzey (آلزی) آلمان 
سن: 37
قد :176  
وزن : 72 kg 
رنگ چشم : سبز 
رنگ مو : مشکی 
سایز پا : 42
گروه خونی : A+
محل زندگی: نیویورک – منهتن – استانبول
نام مادر : نشئه
نام پدر: علی
نام برادران: ادهان و هاکان
نام خواهران: نری وگلای وهندان
محل تحصیل: دبیرستان کارامورشل درترکیه
زبان های خارجی : انگلیسی ، آلمانی 
سرگرمی ها: ادبیات – موسیقی – ورزش – نقاشی 
موسیقی مورد علاقه: Prince, James Brown, Stevie Wonder, Madonna 
هنر مورد علاقه: نقاشی 
خواننده های محبوب ترکیه ای: Sezen Aksu, Asya 
شهرهای مورد علاقه: نیویورک – لندن – آتلانتا 
تفریح مورد علاقه: پیاده روی درنصف شب (تفاهم داریم) 
لغت مورد علاقه: Stupid (خنگ) 
اعتقادات خرافی: او هیچ وقت از زیر نردبان رد نمی شود. 

بیوگرافی: 
تارکان در ماه Ekim (برابر با 9 مهر تا 9 آبان ) در سال 1972 در شهرستان Alzey آلمان در یک خانواده 6 فرزنده به دنیا آمد.تارکان فرزند پنجم خانواده بود. تارکانی که عشق به موزیکش در 3 سالگی شروع شده بود در سن 14 سالگی وقتی به کلاس ششم می رفت به سرزمین مادریش یعنی ترکیه آمد.علاقه زیاد و بزرگی که به موسیقی پیدا کرده بود باعث شد در کنار درس خواندن در دبیرستان به فراگیری موسیقی سنتی ترکیه را نیز بپردازد.تداوم کارهای او در میان جمعیت موسیقی ترکیه , در بین سال های 1990-1992 باعث شد که وی توسط آهنگسازان بزرگ و مشهور جرئت پیوستن به موسیقی ترکیه را پیدا کند. 
وقتی سال های دبیرستان تمام شد و نتایج کنکور دانشگاه اعلام شد , تارکان تصمیم گرفت به آلمان برگردد و در این حین بود که که با Mehmet Söğütoğlu (مهمت سووت اوغلو) آشنا شد که سرنوشتش را به میزان زیادی تغییر داد.بنیاد دنیای حرفه ای موسیقی وی در سال 1993 با انتشار اولین آلبومش به نام Yine Sensiz(بازم بی تو) که توسط شرکت استانبول پلاک عرضه شد , بود.تارکانی که اولین باربا کنسرتهایش با مردم روبرو شد در مدت زمان کوتاهی با فروش 700 هزار تایی آلبومش در عرصه موسیقی جایگاه ویژه ای پیدا کرد. تارکان هنگام آماده کردن آلبوم دومش با Sezen Aksu یکی از مهمترین خواننده های ترکیه آشنا شد.در عرصه موسیقی در نتیجه تلاش و همکاری این دو هنرمند آهنگ Şıkıdım به آلبوم دوم اضافه شد. 
در سال 1995 تارکان همراه با آلبوم دومش به نام Aacayipsin (عجایبی, خارق العاده ای ) در ترکیه و اروپا کلا 74 کنسرت اجرا کرد.25 تای این کنسرت ها را از بزرگترین کنسرتهای اسپانسردار در عرصه جهانی بود.این کنسرت هایی که در استادیوم در سال های مختلف اجرا شد, باعث شد که تارکان در مجموع کنسرتهایش با 750 هزار تماشاگر روبرو شود.همراه با افتخارات این کنسرت ها وی به یک موفقیت مهم دیگر نائل شد , که این فروش ۲ و نیم میلیون تایی آلبومش بود.پس از این به خاطر آموختن زبان عازم نیویورک شد.در این دوره با Ahmet Ertegün (احمد ارتگون) و شرکت Atlantic Records که قبلا آشنا شده بود روی پروژه های جدیدی مشغول به کار شد. 
در بین سال های 1994-1997 در تور بزرگ کنسرتهای اروپایی اش مجموعا در 12 شهر کشور های هلند , سوئیس , آلمان کنسرت هایی برگذار کرد.کنسرتی که در سال 1995 در Palladium نیویورک اجرا کرد در ترکیه به صورت زنده پخش شد. 
تارکان در ماه Temmuz (برابر با 10 مرداد تا 9 شهریور خودمون)سال 1997 با آلبوم سومش Ölürüm Sana(میمیرم برات) مجددا با شعری از Sezen Aksu در دنیای موسیقی خود نمایی کرد.تارکان که برای آماده کردن این آلبوم 2 سال وقت گذاشت با همکاری و تلاش Sezen Aksu به موفقیتی که می خواست رسید و برای اولین بار در بخش بین المللی موسیقی خودش را مطرح کرد.اوبا آلبوم سومش که ۳ و نیم میلیون عدد فروش داشت صدایش را به گوش جهانیان رسانید.تارکان بعد از این موفقیت بدون هیچ وقفه ای کنسرت هایش را شروع کرد.وی در تور کنسرت های استادیومی خود در شهر های استانبول, آنکارا, ازمیر, آدانا, آنتالیای ترکیه نیز برنامه هایی اجرا کرد.سپس در کنسرت هایی که در آمریکای شمالی داشت تماشاگران با شادی فراوان او را در آهنگهایش همراهی می کردند. 
باز هم تارکان در ماه Aralık (برابر با 10 آذر تا 10 دی ماه خودمون) سال 1997 در 17 شهر مختلف یک تور کنسرتی که شامل 18 کنسرت در اروپا بود برگزار کرد .در این حین کار های تارکان با هنرمندان به آلبوم و کلیپ ها محدود نشده و او هدف خود را تلویزیون و یک شرکت تولیدات موسیقی که مال خوش بود قرار داد و این نقطه آغاز پروژه Hitt بود. 
در سال 1998 شرکت استانبول پلاک حق فروش آلبوم Ölürüm Sana (میمرم برات) در اروپا را به شرکت مشهور فرانسوی Polgram اعطا کرد که این کار در مشهورتر شدن تارکان در اروپا نقش مهمی داشت.به این ترتیب, تارکان با این آلبوم و مخصوصا آهنگ Şımarık (لوس) توانست تمام اروپا را به خواندن آهنگ های ترکیه ای ترغیب نماید.وی با همین آلبوم توانست در کشورهای مکزیک, فرانسه, هلند, آلمان, بلژیک, لوکزامبورگ, سوئد, کلمبیا جایزه پلاک طلائی را کسب کند. 
تور دیگری که دربهار سال 1999 شروع شد, تارکان در کشورهایی مانند : آلمان, فرانسه, انگلستان, بلژیک, هلند, دانمارک, اتریش, پرتغال, اکراین, استرالیا, تونس و …کنسرتهایی اجرا کرد که در تابستان همان سال به پایان رسید. 
در Şubat(برابربا 11 بهمن تا 8 اسفند) سال 2000 تارکان برای انجام خدمت وظیفه به ترکیه برگشت و قبل از شروع خدمت در 14 ماه Ocak(برابر با 24 دی) 
برای کمک به زلزله زدگان 17 Ağustos کنسرتی در Mydonose Showland استانبول اجرا کرد که در آن برای اولین بار در ترکیه از سیستم جدید صدا و نور استفاده می شد. 
جهانی شدن تارکان باعث افزایش هر چه بیشتر مسئولیت هایش شد.او پس از بازگشت از خدمت سربازی سرعت تهیه ی آلبومش را افزایش داد و آلبوم Karma که نتیجه ی 2 سال تلاش جدی وی بود در استودیو کشورهای آمریکا, فرانسه و مصر ضبط شد و درMayıs ( برابربا 11 اردیبهشت تا 10 خرداد) 2001 آهنگ Kuzu Kuzu(ناز ناز, عزیز عزیز)(من عاشق این اهنگم) با 5 ورژن مختلف در فروشگاه های موسیقی عرضه شد.درست بعد ازKuzu Kuzu آلبوم Karma در اوایل ماه Ağustos در کنسرتهای زنجیره ای که در استانبول برگزار شد به تماشاگران عرضه شد. 
آلبوم بعدی وی به نام Dudu (طوطی) در سال 2003 به طرفدارانش عرضه شد که فروش بسیار فوق العاده ای داشت. 
در سال 2005 تارکان یک Single Maxi Album (در ترکیه به آلبومی که 3-4 تا آهنگ داشته باشد گفته می شود) به نام Bounce منتشر کرد و یکی دیگراز آلبوم مگااستار موسیقی ترکیه در سال 2006 به زبان انگلیسی به نام Come Closer برای طرفدارانش در سراسر جهان ارائه شد.وفعلا اخرین البوم تارکان عزیزم Metamorfozنام دارد که ان را در سال 2008 به دنیای موسیقی جهان ارائه دادکه مانند سایر البوم های دیگر وی مورد توجه طرفدارانش در جهان قرار گرفت.اواین البوم زیبا را در کنسرت های مختلف در کشورهای سراسرجهان اجرا کرد . این آلبوم از 10 ترانه تشکیل شده است که مگاستار تا کنون برای ترانه های “Pare Pare” , “Dilli Duduk”, ‘Arada Bir” , ‘Vay Anam Vay” ویدئو کلیپ تهیه کرده است . وی ماه گذشته ترانه ای به نام “Uyan” به معنی بیدار شو را آهنگسازی کرد و با یکی از سرشناس ترین هنرمندان سنتی ترک ، اورهان گنجه بای اجرا کرد . تارکان این ترانه را برای حفاظت از محیط زیست تهیه کرده و بعد از اینکه همراه اورهان گنجه بای برای آن ویدئو کلیپی تهیه کرد ، آن را بدون درخواست دستمزد به سازمان حفاظت از محیط زیست هدیه کرد . وی طی مصاحبه ای در این مورد بیان نمود که با گذشت هر ثانیه ، انسان ها به علل مختلف تجاری ، تفریحی باعث از بین بردن محیط زیست ، جنگل ها ، حیوانات ، دریا و … می شوند که با این عمل باعث می شوند تا محیط زیستی که انسان های کنونی دارند را نسل های آینده نداشته باشند و تارکان برای بیدار کردن مردم ، ترانه بیدار شو را اجرا کرد . هم اکنون بزرگترین آرزوی مگاستار هم خوانی با ستاره موسیقی جهان مایکل جکسون و دریافت جایزه بزرگ موسیقی از آمریکا است چون او اعتقاد دارد کسی که این جایزه را اخذ کند ، ثابت کرده است که تمام دنیا او را شناخته است . (البته او این به آرزوی خود رسید وتا اونجا که من اطلاع دارم با مایکل جکسون اجرای مشترک داشت.) 


  
انتخاب هدیه از طرف هواداران برای تولد مگاستار 
مگاستار موسیقی ترک ، تارکان یکی از هنرمندانی است که نه تنها در ترکیه بلکه در بسیاری از کشورهای جهان دارای طرفداران بسیاری است . وی حدود یک ماه دیگر 36 ساله می شود ولی طرفداران وی از چندین ماه پیش برای اینکه روز تولد مگاستار ، برای او به یادماندنی باشد ، تلاش می کنند و ایده ها و هدایای بسیاری برای وی آماده می کنند . طبق شنیده ها برخی از طرفداران مگاستار روز تولد وی را با اگهی که قرار است در یکی از روزنامه های پرطرفدار چاپ کنند ، تبریک خواهند گفت . برخی دیگر از طرفداران با تهیه ترانه و برخی دیگر نیز با خریدن هدایایی برای مگاستار ، روز تواد وی را تبریک خواهند گفت . 

ویلای سوپر لوکس تارکان : 
تارکان مگاستار موسیقی ترک ، یکی از هنرمندانی است که ساخت و ساز ویلا و آپارتمان را بسیار دوست دارد و در بسیاری از شهرهای ترکیه و آمریکا املاکی دارد . وی چندی پیش نیز شروع به ساخت ویلای سوپر لوکسی درمنطقه پولنز ده ترکیه کرده است . طبق شنیده ها تارکان نه تنها برای ساخت این ویلا ثروت هنگفتی پرداخت کرده است بلکه بابت دکوراسیون کل ویلا 500 هزار دلار و دکوراسیون آشپزخانه 100هزار دلار خرج کرده است . شما حدس بزنید با مبلمانی که تارکان قرار است از ایتالیا بیاورد ، این ویلا برای او به چه قیمتی تمام خواهد شد … (کاش باهم تو این خونه زندگی می کردیم چی می شد؟!!!!) 


 

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ