ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

مجموعه تلویزیونی رابینسون كروزو

مجموعه تلویزیونی رابینسون كروزو شرح ماجراجویی‌هایی است كه براساس داستان رابینسون كروزو نوشته دانیل دفو ساخته شده است. این مجموعه نخستین بار هفدهم اكتبر سال 2008 از شبكه تلویزیونیNBC روی آنتن رفت و پخش آن تا 31 ژانویه سال 2009 میلادی ادامه داشت.
ساخت این مجموعه نتیجه همكاری مشترك كشورهای آمریكا، كانادا، بریتانیا و آفریقای جنوبی است و اگرچه این سریال به عنوان یك مجموعه انگلیسی معرفی شده است، اما حقیقت این است كه در تهیه آن 4 شركت تولیدكننده مجموعه‌های تلویزیونی از این كشور همكاری داشته و این مجموعه با سرمایه‌گذاری آنها به مرحله ساخت و تولید رسیده است. نوشتن متن فیلمنامه را یك نویسنده انگلیسی به عهده داشته است و علاوه بر این یك گروه نویسندگی نیز در مراحل مختلف این كار با او همكاری داشته‌اند.
مراحل فیلمبرداری این سریال در ماه می سال 2008 میلادی در حومه شهر یورك در انگلیس و با اختصاص بودجه 17 میلیون پوندی آغاز شد. صحنه‌های خارجی در حومه شهر یورك در نواحی اطراف دانشگاه سنت ویلیام، بیمارستان سنت‌لئوناردز و همچنین در محدوده عمارت شهرداری شهر یورك فیلمبرداری شد. جالب است بدانید كه برخی از صحنه‌های فیلم نیز در آفریقای جنوبی فیلمبرداری شده است. پس از پایان مراحل ساخت مجموعه تلویزیونی رابینسون كروزو این سریال برای نخستین بار در پاییز سال 2008 میلادی از یك شبكه تلویزیونی آمریكایی به نمایش درآمد. با توجه به این كه زمان پایان مراحل فیلمبرداری این مجموعه مصادف با برگزاری بازی‌های المپیك پكن در كشور چین بود، شبكه تلویزیونی NBC در زمان پخش مسابقه‌های المپیك، تبلیغات گسترده‌ای را برای پخش این مجموعه تلویزیونی انجام داد و به این ترتیب این مجموعه تلویزیونی به كشورهای مختلف و از جمله كشور كانادا نیز فروخته شد تا در این كشورها نیز به نمایش درآید. اولین قسمت از این مجموعه در قالب یك مجموعه دوساعته هفدهم اكتبر سال 2008 میلادی ساعت 8 شب همزمان از شبكه NBC و شبكه City TV كانادا به روی آنتن رفت. اگرچه پیش از این قرار بود این مجموعه جمعه شب‌ها پخش شود با توجه به این كه از نظر مخاطبان تلویزیونی شنبه شب‌ها زمان مناسب‌تری برای پخش آن بود، در جدول پخش برنامه‌های تلویزیونی، مجموعه تلویزیونی رابینسون كروزو به شنبه شب‌ها انتقال یافت تا بتواند مخاطبان بیشتری را با خود همراه سازد. علی‌رغم این كه در آغاز به عنوان یكی از 5فیلم بد هفته از دیدگاه مخاطبان شناخته شد، اما پس از مدتی مخاطبان توانستند ارتباط خوبی با نقش‌آفرینان این مجموعه برقرار كنند و به این ترتیب بر شمار مخاطبان آن افزوده شد. تاكنون هیچ خبری مبنی بر ساخت ادامه این مجموعه از شبكه تلویزیونی NBC اعلام نشده است.
همراهان رابینسون كروزو در جزیره
رابینسون كه 6 سال در این جزیره گرفتار شده، ناامیدانه در تلاش است بتواند راه بازگشتی به انگلیس بیابد تا بتواند به آغوش خانواده و نزد همسر و فرزندانش بازگردد. او كه به اشتباه و به علت ایجاد اختلاف با افرادی كه پیش از این تصور می‌كرده از دوستان او هستند متهم به شورش علیه حكومت شده است، راهی سفری دریایی به دنیای جدید می‌شود. در قسمت‌‌های مختلف داستان، بیننده به اطلاعاتی دست پیدا می‌كند كه بیانگر واقعیت‌هایی درباره چگونگی به دام افتادن او در این جزیره دورافتاده است.
در بخش‌هایی از سریال داستان به گذشته برمی‌گردد و داستان زندگی این دریانورد جوان را به تصویر می‌كشد.
رابینسون می‌تواند به كمك ابتكارش قدم فراتر از محدوده‌های قرن هفدهم بگذارد و ابزارهایی را اختراع كند كه نه‌تنها شرایط بهتری را برای زندگی او فراهم می‌كند، بلكه به او كمك می‌كند تا با شیوه جدیدی از خود در مقابل دزدان دریایی دفاع كند.
دوست او، فرایدی كه روزی از اعضای قبیله آدمخوارها بوده است، پس از این كه توسط رابینسون از قربانی شدن توسط اعضای این قبیله جان سالم به در می‌برد، رابطه دوستی خوبی با او برقرار می‌كند. فرایدی بسیار باهوش و زیرك است.
اگرچه رابینسون پس از مدت كوتاهی بعد از آشنایی با او به استعداد و هوش او پی می‌برد و متوجه می‌شود كه فرایدی در مقایسه با او درایت و شجاعت بیشتری دارد. كروزو در جزیره به زندگی خود ادامه می‌دهد تا اینكه یك كشتی اسپانیایی در كنار جزیره لنگر می‌اندازد و سرنشینان آن به جزیره وارد می‌شوند و كروزو و فرایدی را در آنجا می‌بینند. آنها در ابتدا فكر می‌كنند فرایدی برده رابینسون كروزو است و با توجه به این‌كه او پوستی تیره‌رنگ دارد به او به عنوان یك انسان وحشی می‌نگرند. سانتوس سانتانا، ناخدای عرشه كشتی اسپانیایی است كه از احترامی كه كروزو برای فرایوی قائل است بشدت تنفر دارد. او در تلاش است با كمك افرادی كه آنها را به اسارت گرفته، گنجی را كه در این جزیره مدفون شده است به دست آورد. اولیویا پزشك زنی است كه با كروزو و فرایدی آشنا می‌شود. او اغلب با كمك‌های پزشكی خود به كروزو كمك می‌كند. اگر چه او به كروزو علاقه‌مند می‌شود، اما از آنجا كه می‌داند كروزو به همسرش علاقه‌مند و وفادار است، سعی می‌كند این احساس خود را از او مخفی نگه دارد. افراد دیگر كشتی هم به جزیره وارد می‌شوند كه از میان آنها می‌توان به جرمیا بلك‌تورن اشاره كرد كه وانمود می‌كند از دوستان خانوادگی كروزو است.
بازگشت دوباره
شاید بتوان این مجموعه تلویزیونی را مروری دیگر بر مجموعه تلویزیونی ماجراجویی‌های رابینسون كروزو دانست كه پیش از این در قالب یك مجموعه نمایشی فرانسوی برای گروه سنی كودك و نوجوان از شبكه BBC به نمایش درآمده بود. این مجموعه تلویزیونی نخستین بار اكتبر سال 1964 میلادی در 4 قسمت 90 دقیقه‌ای از شبكه ZDF آلمان به روی آنتن رفت و سپس در همان سال از یك شبكه تلویزیونی آمریكایی به نمایش درآمد. همچنین این مجموعه تلویزیونی در كشور انگلیس نیز در قالب یك مجموعه تلویزیونی در سال 1965 میلادی از تلویزیون پخش شد كه مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. بسیاری بر این باورند كه این مجموعه توانست رمان معروف دانیل دفو را برای 3 نسل از كودكان انگلیسی بر قالب كوچك تلویزیون به تصویر بكشد و به این ترتیب پس از پخش نخستین قسمت از این مجموعه داستان ماجراجویی‌های رابینسون كروزو به یك پای ثابت جدول پخش برنامه‌های تابستانی شبكه BBC مبدل شد. این مجموعه در اواسط دهه 70 میلادی به صورت روزانه و از روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از تلویزیون پخش می‌شد و پس از این كه در اوایل دهه 1980 میلادی قانونی مبنی بر عدم تكرار مجموعه‌های تلویزیونی كه قبلا از این شبكه به نمایش درآمده بودند به تصویب رسید، پخش مجدد مجموعه رابینسون كروزو از این شبكه تلویزیونی متوقف شد. بسیاری از افرادی كه پیش از این بیننده پروپا قرص نسخه قدیمی داستان رابینسون كروزو بوده‌اند، اكنون می‌توانند با تماشای مجموعه جدیدی كه بر اساس این داستان ساخته شده است، خاطرات كودكی خود را بار دیگر مرور كنند. اگرچه مجموعه قدیمی رابینسون كروزو پیش از این به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسه و ایتالیایی دوبله شده بود، اما متاسفانه امروزه نسخه‌ای از این مجموعه كه پیش از این به زبان انگلیسی ترجمه شده بود، از بین رفته است و دیگر نسخه دوبله شده آن به زبان انگلیسی وجود ندارد. اما ساخت سری جدید این مجموعه در فضای امروزی علاوه بر این كه داستان را از فضای تاریخی آن خارج ساخته است، فرصت مناسبی را فراهم كرده تا افرادی كه پیش از این موفق به خواندن این داستان نشده‌اند یا نتوانسته‌اند نسخه قدیمی تصویری آن را تماشا كنند، با این داستان و شخصیت‌های آن آشنا شوند.

منبع: jamejamonline.ir

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ