ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

تغذيه ، سلامتي و تناسب اندام


تغذيه ، سلامتي و تناسب اندام

چاقی و افزایش وزن یکی از معضلاتی است که جوانان امروز با آن دست به گریبانند و در قبال آن کاهش وزن و تناسب اندام در حد ایده آل چیزیست که بگونه ای فکر همه را بخود مشغول کرده که شاید خیلی ها آنرا قدری مشکل یا غیرممکن تلقی کنند اما در صورتی که بعنوان یک هدف صادقانه با رژیم غذایی مناسب، ورزش و از همه مهمتر رعایت نمودن نکاتی ساده همراه باشد می توان به خوبی به تناسب اندام دلخواه رسید. شاید میان‌ عناوینی که در این صفحه می‌بینید، فکر کنید دارند با شما شوخی می‌کنند! ولی حقیقت با هیچ‌کس شوخی ندارد. حقیقت این است که همین توصیه‌های ساده و حتی شاید در نگاه اول، خنده‌دار! پلی هستند به سوی سلامتی و تناسب‌اندام شما. می‌گویید نه؟ بخوانید و امتحان کنید :

۱. صبح‌درمانی
افرادی که صبح‌ها و مدت‌ زمان بیشتری ورزش می‌کنند، دارای متابولیسم بالاتری هستند و کالری بیشتری می‌سوزانند.

۲. وقت‌درمانی
وقت تلف نکنید. تنبلی، کندی و یکنواختی باعث باختن مسابقه می‌شود. بعد از اینکه کمی خود را گرم کردید، با همه توان و هرچه سریع‌تر ورزش را شروع کنید. دوچرخه‌سوارانی که با تمام قدرت و در نیم ساعت اول سریع‌تر پدال می‌زنند و در نیم ساعت دوم، آرام‌تر پدال می‌زنند، ۱۰ درصد بیشتر از آنهایی که پدال‌زدن را کند‌تر شروع می‌کنند، کالری می‌سوزانند.

۳. گرم‌درمانی
یک گردش کوتاه با دوچرخه، درجازدن و یا کم‌ راه‌رفتن باعث افزایش تعداد ضربان قلب می‌شود و عضلات و تاندون‌ها را گرم می‌کند. این کار باعث به جریان افتادن مایعات در مفاصل می‌شود و خاصیت کششی عضلات را هم افزایش می‌دهد. در این صورت اگر بتوانید وزنه‌های سنگین را راحت‌تر و در مدت طولانی‌تری بلند کنید، کالری بیشتری از دست می‌دهید.

۴. موسیقی‌درمانی
سعی کنید نرمش‌ها و ورزش‌های جدید را همراه با موسیقی انجام دهید. هنگام انجام ورزش‌های جدید به‌دلیل عدم آشنایی بدن با این حرکات، با دقت بیشتری به انجام این ورزش‌ها می‌پردازید. این کار باعث هماهنگی عضلات گروهی شده و بدن سخت‌تر برای انجام آنها تلاش می‌کند.

۵. موزدرمانی
قبل از شروع ورزش‌کردن یک موز بخورید. خوردن موز به شما کمک می‌کند تا بتوانید بیشتر و مدت ‌طولانی‌تری ورزش کنید. می‌توانید سخت ورزش کنید و با این کار کالری بیشتری بسوزانید.

۶. شن‌درمانی
با راه‌رفتن و دویدن در ساحل و بر روی شن ۲۰ تا ۵۰ درصد بیشتر از وقتی که روی سطوح صاف راه می‌روید، می‌توانید کالری بسوزانید.

۷/ قوزدرمانی
قوزکردن نه تنها باعث بدشکلی بدن می‌شود، بلکه ورزش‌کردن با حالت خمیدگی باعث می‌شود نتوانید از اثرات مفید ورزش بهره‌مند شوید. ستون فقرات از کمر شما محافظت می‌کند، کمرتان را راست نگهدارید. دست‌تان را هنگام گرفتن تردمیل صاف بگیرید تا عضلات بازو کاملا کشیده شود.

۸/ بازودرمانی
هنگام ورزش‌هایی که فقط پاهایتان درگیر است، سعی کنید بازوهایتان را نیز حرکت دهید. استفاده از اندام‌های بالایی و پایینی و درگیرشدن آنها هنگام ورزش باعث سوختن کالری بیشتری می‌شود.زمانی که دقت کافی برای ورزش کردن ندارید، سعی کنید در همان زمان کوتاه فعالیت‌هایی را انجام دهید که تمام بدن در آن شرکت کند. شنا، قایق‌رانی، اسکی و حتی پیاده‌روی باعث تحرک همه بدن می‌شود.

۹/ تمرکزدرمانی
هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی روی عضلات بدن متمرکز شوید زیرا هنگام تمرکز روی عضلات شکم، ران‌ها و بازوها، قدرت‌تان بیشتر می‌شود و با شدت بیشتری ورزش می‌کنید، در این صورت کالری بیشتری نیز از دست می‌دهید.

۱۰/ قدم‌درمانی
دویدن و یا قدم‌زدن سریع در آب، نوعی فعالیت کششی عضلانی است که می‌تواند باعث سوختن ۱۷ کالری در دقیقه شود. آب ۱۲ تا ۱۵ بار مقاوم‌تر از هواست و این کار باعث از دست‌رفتن اضافه وزن خواهد شد.

۱۱/ حرف‌درمانی
وقتی در حال پیاده‌‌روی هستید، صحبت کنید. در صورتی که برای ۱۰ دقیقه این کار را بکنید، و این کار را ۳ بار در روز تکرار کنید، ۱۰۰ کالری در ماه می‌سوزانید.

۱۲/ سالاددرمانی
قبل از آغاز خوردن وعده‌های غذایی، سالاد و سبزیجات بخورید، این باعث کاهش حجم معده‌ و کم‌تر غذاخوردن می‌شود. در این صورت ۱۰ درصد کمتر در هر وعده کالری دریافت خواهید کرد.

۱۳/ خشکباردرمانی
دانشمندان دانشگاه هاروارد معتقدند، یک مشت کامل خشکبار (شامل گردو، بادام و پسته و…) در روز باعث از دست دادن وزن در افرادی می‌شود که دارای رژیم غذایی بدون چربی هستند.

۱۴/ راه‌درمانی
در صورتی که هنگام کار مجبورید، مدام بنشینید، می‌توانید به‌مدت چند دقیقه از صندلی بلند شده و حرکت بشین و پاشو را انجام دهید. به‌طور متوسط هر فرد با نشستن ۱۰۰ کالری و با بلند‌شدن ۱۴۰ کالری در ساعت می‌سوزاند.

۱۵/ خواب‌درمانی
خواب ناکافی باعث افزایش هورمون استرس در بدن می‌شود و افزایش هورمون استرس منجر به پرخوری و عادات بدغذایی می‌شود. خواب کم باعث عدم سوختن کربوهیدرات و چربی در بدنتان می‌شود.

۱۶/ پروتئین‌درمانی
مصرف بیشتر پروتئین و کربوهیدرات کم باعث می‌شود، عضلات بدن شما قوی‌تر شده و از شل‌شدن آن جلوگیری شود. پروتئین در گوشت ماهی، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات وجود دارد و بافت عضلانی شما را حفظ می‌کند.

۱۷/ لبنیات‌درمانی
یک تکه پنیر و یا یک فنجان شیر و یا ماست به بهتر شدن سوخت و ساز بدن کمک می‌کند. هنگامی که فردی در رژیم غذایی خود ۳ بار در روز ماست می‌خورد، ۵۰۰ کالری روزانه از دست می‌دهد و در طی ۱۲ هفته، ۶/۵ کیلوگرم وزن کم می‌کند.

۱۸/ سیب‌درمانی
با انجام ورزش منظم و یک رژیم غذایی سالم و متعادل و خوردن یک سیب قبل از شام می‌توان در عرض ۳ ماه، ۵ الی ۸ کیلوگرم وزن کم کرد.

۱۹/ کودک‌درمانی
بازی‌کردن با کودکان و دویدن همراه آنها و انجام فعالیت‌های جسمی می‌تواند باعث سوزاندن کالری در بدن شما شود. در هر ۲۰ دقیقه فعالیت، حدود ۱۲۰ کالری از دست خواهید داد. حتی هنگام تعویض کانال تلویزیون به جای استفاده از کنترل تلویزیون از راه دور، برخاسته و مستقیما از تلویزیون کانال آن را عوض کنید.

۲۰/ صبحانه‌درمانی
دانشمندان دانشگاه‌ هاروارد معتقدند، خوردن صبحانه هر روز شانس چاقی و اضافه وزن و بیماری دیابت را ۳۵ تا ۵۰ درصد کم می‌کند

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ