ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

بهتر است فر مژه را قبل از ریمل بزنیم یا بعد از آن ؟

farspicsgroup.blogspot.com ریمل و مژه

 

بهتر است فر مژه را قبل از ریمل بزنیم یا بعد از آن ؟
بهترین شیوه استفاده از ریمل و چند نكته برای سلامتی مژه‌ها


farspicsgroup.blogspot.com ریمل و مژه
 

 
اگر مژه های خیلی صاف و البته محکمی دارید بهتر است یکبار قبل از ریمل آنها را فر مژه زده و بعد خوب ریمل بزنید سپس صبر کنید ریمل کمی بر روی مژه ها خشک شود و دوباره فر مژه را تنها یکبار به حالتی که آن را نگه داشته و با چند لحظه تامل بزنید و برای بر طرف کردن شکستگی و جای فر مژه بر روی مژه ها دوباره چندین بار آرام ریمل بزنید که بهتر است در آخرین مرحله از ریمل ضد آب استفاده کنید.برای آن دسته از دختران و خانمهایی که مژه های کم و نازکی دارند توصیه می شود فر مژه را قبل از ریمل زده و بعد از حالت دادن مژه ها از ریمل استفاده کنند و به دلیل مقاومت کم مژه ها از زدن فر مژه بعد از ریمل خودداری کنند زیرا باعث ریزش آنها می شود .این افراد بهتر است از ریملهای ضد آب نیز استفاده ننمایند .بهترین زمان برای زدن فر مژه بعد از حمام و هنگام نمناک بودن مژه هاست.

 
farspicsgroup.blogspot.com ریمل و مژه
 

 
*آیا می دانید برای چه از ریمل استفاده می کنیم ،آیا نحو ه ی صحیح استفاده از ریمل را می دانید ؟
ریمل ، یک روکش است و باعث پررنگ تر شدن مژه ها می شود .

* آیا می دانید چرا از ریمل استفاده می کنیم ؟
ریمل باعث جذب شدن افراد به نگاه و چشمان شما می شود .

اما چرا ریمل این خاصیت را دارد ؟
زیرا مژه ها به خودی خود دارای رنگ کم رنگی هستند ، و با زدن ریمل مژه هایتان پرو پر رنگ تر جلوه می کنند البته در بعضی از افراد استثنا ست، آنها دارای مژه های پررنگ و پری هستند .

حال نحوه ی صحیح ریمل زدن را برایتان توضیح می دهیم :
در ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیاندازید ، در این حالت مژه هایتان را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت برس بکشید تا اندازه ی مژه هایتان کشیده شود . و اگر می خواهید مژه هایتان پرتر به نظر برسند این کار را دو یا سه بار انجام دهید ، نه بیشتر زیرا در صورت استفاده زیاد مژه هایتان به داخل یکدیگر می روند و شکل زیبایی را به شما نمی بخشد .
اطلاعات عمومی آرایشگری ، زیبایی و آرایشی
به یاد داشته باشید که برس کشیدن به مژه هایتان باید به سمت بالا و خارج باشد تا نگاه شما در دیگران اثر کند و آنها جذب شما شوند . و اجازه دهید تا ریمل تان از حالت خیسی خارج شده وخشک شود و بعد اگر کارهای دیگری را که مد نظر دارید بر روی چشمانتان انجام دهید .

برای اینکه چشمانی مانند یک غزال داشته باشید توصیه می کنیم که قسمت بیرونی چشمتان را با ریمل بیشتری بورس بکشید .

برای اینکه یک نگاه و چشمان خاص داشته باشید توصیه می کنیم دفعه ی اول ریمل خود را با رنگ مشکی استفاده کنید ولی در دفعه ی بعدی از ریمل های رنگی استفاده کنید و ریمل رنگی را هم مثل ریمل مشکی از ریشه تا انتها بورس بکشید .

در نهایت اگر می خواهید ریمل تان باعث شود که مژه هایتان خیلی بلند شود و در ضمن حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند ، ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از استفاده از ریمل ، از فر مژه استفاده کنید و بعد ریمل خود را بکشید . همچنین ازاینکه برس ریمل را چند بار پشت سر هم بکشید خودداری کنید ، معولا مدتی که می توان از یک ریمل استفاده کرد چهار ماه است و بعد از آن ریمل خشک می شود و باید آن را دور انداخت .
اجازه ندهید که دیگران از ریمل شما استفاده کنند زیرا به این ترتیب میکروب و ویروس وارد ریمل شما می شود ، به هنگام آرایش حتما نکات بهداشتی را رعایت فرمائید .

اما باید از چه نوع ریملی استفاده کرد ؟
ریمل های حجم دهنده ، ریمل های بلند کننده مژه ها ، ریمل هایی که دارای مژه خورده در درونشان هستند و ... کدام بهتر است ؟

حال توصیه ی ما :
افرادی که دارای مژه های کوتاهی هستند بهتر است از ریمل های بلند کننده مژه استفاده کنند و افرادی که دارای مژه های ضعیفی هستند ، بهتر است از ریمل های استفاده کنند که دارای مژه خورده هستند و افرادی که دارای مژه های کم رنگی هستند بهتر است از ریمل های حجم دهنده استفاده کنند.
برای اینکه ریملی که استفاده می کنید تا چند ساعت در روز ماندگاری داشته باشد بهتر است از ریمل های ضد آب استفاده کنید و این ریمل ها بخصوص در تابستان خیلی موثر هستند زیرا در تابستان به علت گرمی هوا انسان عرق می کند و همزمان با آن باعث می شود که ریمل شما نیز به سمت پایین سرازیر شود و بریزد .
افرادی که به ریمل دارای آلرژی هستند و یا حساسیت های چشمی هستند ولی با این حال مایل هستند که از ریمل استفاده کنند بهتر است ریمل های مخصوص این عارضه را خریداری کنند . ریمل‌هایی که دارای دو سر هستند برای اینکه چشمان شما حالتی زیباتر به خود بگیرد استفاده می‌شود .یک سر این ریمل‌ها مایع سفید رنگ دارد که هم محافظت کننده مژه ها از خشک شدن و شکننده شدن است و هم تقویت کننده و سر دیگر حاوی مایع ریمل است.

اما چه رنگی را برای ریمل خود استفاده کنیم ؟ آبی ، سبز ، بنفش و ... چه رنگی ؟
این که شما چه رنگی را انتخاب می کنید به عوامل زیادی بستگی دارد ، به رنگ چشمانتان ، پوستتان ، رنگ لباستان ، همچنین به رنگی که در آن زمان و در برحه ی زمانی خاص مد است . پس می بینید که عوامل متعددی در این انتخاب نقش دارند . ولی مشکی رنگی که همیشه مورد تمایل همه بوده است و در اکثر موارد فقط این رنگ ریمل دیده می شود ، زیرا رنگ مشکی ریمل به همه ی صورت ها می آید .

برای اینکه یک نگاه خاص به خود ببخشید ، توصیه می کنیم که با رنگ ها بازی کنید ، اما چطور ؟
اگر چشمانی سبز دارید بهتر است از ریملی با رنگ چشمان خودتان یعنی سبز و یا رنگ بنفش استفاده کنید . چشمان آبی و یا خاکستری بهتر است از ریمل های هم رنگ چشمانشان یعنی قهوه ای ، و آبی و یا آبی های پر رنگ مثل آبی نفتی و یا بنفش استفاده کنند. و افرادی که دارای چشمان قهوه ای و یا مشکی هستند بهتر است از ریمل سبز ،آبی و یا قهوه ای استفاده کنند . البته این موضوع را دوباره متذکر می شویم که تمام افراد با هر رنگی که چشمانشان دارد می توانند از ریملی با رنگ مشکی استفاده کنند .


 
farspicsgroup.blogspot.com ریمل و مژه
 

 
هر چند داشتن مژه‌هایی زیبا برای تمامی زنان جذاب است اما رعایت چند نكته نه تنها می‌تواند به زیبا ماندن بلكه به سالم ماندن مژه‌ها و چشم‌ها كمك كند.

این چند نكته عبارتند از:
اطلاعات عمومی آرایشگری ، زیبایی و آرایشی
هر چند وقت یك بار برس ریمل خود را با آب و صابون خوب بشویید و آب بكشید.

هرگز درداخل اتومبیل در حال حركت ریمل نزنید چون امكان دارد نوك برس وارد چشم تان شود.

در صورتی كه ریمل شما خشك شد، در آن را محكم ببندید و داخل آب داغ بیندازید. می‌توانید از یك قطره روغن بادام شیرین داخل تیوپ آن نیزاستفاده كنید اما توصیه می‌شود وقتی چهار ، پنج ماه از استفاده ریمل گذشت یا خشك شد، آن را دور بیندازید.

ریمل از موادی درست می‌شود كه به راحتی به باكتری و انگل آلوده می‌شود. پس اجازه ندهید كسی جز شما از وسایل آرایشی تان استفاده كند.

در صورتی كه شما دچار التهاب و حساسیت‌های پوستی هستید، توصیه می‌شود به طور مداوم از ریمل استفاده نكنید چون ریمل برای شما اسباب تسریع ریزش مژه را فراهم می‌كند.

هرگز مژه‌هایتان را نكنید یا كوتاه نكنید. چون رشد مژه نسبت به سایر موهای بدن بسیار كندتر است.

سعی كنید تا حد امكان از فرمژه‌های آهنی استفاده نكنید بلكه انواع پلاستیك را خریداری كنید.

همیشه بلافاصله پس از اینكه از حمام بیرون آمدید، از فرمژه استفاده كنید چون وقتی مژه‌ها با آب گرم خیس شده باشند، راحت تر و زیباتر بر می‌گردند و نمی‌شكنند.

می توانید به جای استفاده از فرمژه كه اگر به صورت ناشیانه استفاده شود، می‌تواند سبب شكسته شدن و ریزش مژه‌ها شود، از انگشت تان كمك بگیرید.

ابتدا دست تان را بشویید و سپس به طور دقیق پس از آنكه ریمل زدید، انگشت تان را روی ریشه مژه‌ها از پایین قرار داده و به سمت بالا فشار دهید تا زمانی كه ریمل خشك شود.
مژه مصنوعی را تا حد ممكن دو بار استفاده نكنید، اما در صورتی كه تمایل دارید، توصیه می‌شود مژه را برداشته لای دستمال آغشته به الكل بگذارید و آن را به طور كامل تمیز كنید سپس آن را با باد خشك كرده و در جای تمیز قرار دهید.
 

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ