ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

فیلم سینمایی «آناهيتا»؛دور از تجارب موفق حميدنژاد در سينما

«آناهيتا» به انتظارها پاسخ شايسته‌اي نداد. اين فيلم كه در يك سانس مناسب درسينماي رسانه‌ها به نمايش گذاشته شده بود، واكنش منفي شمارقابل توجهي از منتقدان سينمايي را در پي داشت.
«آناهيتا» از دو نظر فيلم كنجكاوي‌برانگيزي بود، نخست به‌خاطر غيبت طولاني مدت و چند ساله عزيزالله حميدنژاد ازسينماي ايران و دوم؛ بواسطه شايعه ممنوع‌الكار بودن يكي از بازيگران اصلي‌اش كه چند سالي مقيم خارج بود.
«حميدنژاد» در «آناهيتا» فرضيه‌اي علمي – پژوهشي را دستمايه قرار داده كه هنوز به اثبات نرسيده است.در كار با چنين مضاميني كه جنبه تخصصي دارند بسياري از عوامل فيلم نيازمند مشاوره هستند اما در «آناهيتا»، چنين اتفاقي آنچنان كه بايد و شايد نيفتاده است. پي بردن به انگيزه‌ها و ويژگي‌هاي رفتاري افراد از طريق قطرات آب آنگونه كه در فيلم مطرح شده، فاقد پايه و اساس علمي است.
ميكروسكوپي كه خورشيد (ميترا حجار) با آن كار مي‌كند بسيار گرانقيمت است، در حالي كه آزمايشگاهي كه او براي خودش در يك بيغوله تدارك ديده بسيار محقر و در حال فروريختن است كه اين تضاد، اصلا توجيه منطقي ندارد، ضمن آن كه معلوم نيست خورشيد كه فرد تحصيلكرده‌اي است به كدام علت چنان وسيله نفيسي را در آن مكان ناامن مستقر كرده است!؟.
خورشيد هنگام كار در آزمايشگاه پي‌پت (وسيله نمونه برداري) را كاملا غلط در دست مي‌گيرد. جايزه‌اي كه در ابتداي فيلم به خورشيد اهدا مي‌شود، حاكي از برخورداري وي از حمايت‌هاي دولتي است اما هيچ نشاني از اين حمايت‌ها، در آزمايشگاه محقرش و روند پژوهش به چشم نمي‌خورد! فيلمنامه فاقد انسجام است، پرش دارد و مدام لحن عوض مي‌كند و تغيير ژانر مي‌دهد چند سكانس علمي-تخيلي است، چند سكانس ملودرام، چند سكانس جنايي و... هيچ تلاشي هم براي تلفيق اين قالب‌هاي مختلف صورت نگرفته است.
شهاب حسيني و ميترا حجار در باوراندن نقش‌هاي خود به بيننده موفق بوده‌اند، هرچند كه بازي بد و هدايت ناشده هنرپيشگان نقش‌هاي فرعي اين موفقيت را تحت‌الشعاع قرار داده است.
فيلم بسيار پرگو و زياده‌گو است و نياز به تدوين مجدد دارد. برخي از شخصيت‌هاي فرعي - مثلا همسايه خورشيد (محمدرضا داوودنژاد) - چندان به كار داستان نمي‌آيند و به راحتي مي‌توان حذف‌شان كرد! انتقادهايي كه فيلم در مورد روند ناعادلانه پذيرش دانشجو در دوره تحصيلات تكميلي و افزايش بي‌حد و حصر دانشجويان دختر در قياس با دانشجويان پسر طرح مي‌كند هر چند ارزشمند و قابل تأمل‌اند اما رو و شعاري از آب در آمده و به سختي بر بستر قصه مي‌نشينند. فواد -دانشجوي اخراجي- كاراكتر جذاب و كم نظيري در سينماي ايران محسوب مي‌شود اما متاسفانه پرداخت هويتي مناسبي ندارد و حجم زماني اختصاص داده شده به او در سناريو كافي به نظر نمي‌رسد در صورتي كه كار بيشتر بر روي اين شخصيت، فيلم و قصه آن را ارتقا مي‌بخشيد.
حميدنژاد آنقدر تجارب موفق در سينماي ايران داشته كه نمي‌توان به صرف ساخت فيلم ضعيف و نه چندان قابل دفاع «آناهيتا»، به كلي از او قطع اميد كرد.










0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ