ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

بهرام رادان را بهتر بشناسید


بهرام رادان متولد 8اردیبهشت 1358 است که در تهران چشم به جهان گشود. وی از کودکی بسیار زیبا و دوست داشتنی بود و البته یه کمی هم شیطون! وی در مدارس فرهنگیان و هجرت و برهان و… به تحصیل خود ادمه داد. بهرام خیلی درس خواندن را دوست داشت ولی واقعا از درس مثلثات و هندسه رنج می برد و به معنای واقعی متنفر بود ولی عاشق درسهایی چون تاریخ و فلسفه و… بود.وی حدود 8 بار دبیرستان خود را عوض کرد و بالاخره در رشته ی انسانی دیپلم خود را گرفت. او به همه ی رشته های تحصیلی علاقه داشت. بهرام در سال 77 آماده برای کنکور شد و وقتی جوابها اعلام شد دید که در رشته ی مورد علاقه ی خود قبول نشده تصمیم گرفت که به خدمت سربازی درآید. بعد از 5 ماه بهرام نام خود را در لیست قبول شدگان رشته ی مدیریت بازرگانی دید و به همین علت سربازی را نیمه تمام رها کرد. بالاخره وی علی رغم کارهای زیاد خود موفق به اخذ لیسانس مدیریت بازرگانی شد. وی در سال 78 به دلیل علاقه ی خود به فیلم و بازیگری به کلاسهای بازیگری رفت وآموزش بازیگری را در هیوا فیلم زیر نظر ثریا قاسمی و میکائیل شهرستانی و فهیمه راستکار پشت سر گذاشت و سپس وارد عرصه ی بازیگری شد.


فیلمهایی که بهرام در آنها نقش آفرینی کرده به ترتیب زیر می باشند:
شور عشق ( نادر مقدس) 1379
. آبی ( حمید لبخنده) 1379
(ساقی ( محمدرضا اعلامی 1379
آواز قو ( سعید اسدی) 1381.
(رززرد ( داریوش فرهنگ 1381
عطش (حسین فرح بخش) 1381.
(گاوخونی (بهروز افخمی1381
(.طلوع تاریک( (ویدئویی 1382
(.شمعی درباد(پوران درخشنده 1382
(.روایت 3گانه(رخشان بنی اعتماد1382
(.سربازهای جمعه (کیمیایی1382
ازدواج صورتی(منوچهر مصیری) 1383
(.رستگاری در20/8 (الوند1383
ته دنیا (بهروز افخمی)متوقف 1383.
( حکم ( مسعود کیمیایی1383
تقاطع (ابوالحسن داوودی) 1384.
(خون بازی(بنی اعتماد1383
علی سنتوری (داریوش مهرجویی) 1385
(چهار انگشتی (سعید سهیلی، 1385
سایه ( رنجبر) 84-85
یک آغاز نو و عالی:
با بازی عالی بهرام در آواز قو و دریافت 3 جایزه ی وی از بازی در این فیلم باعث شد که سرنوشت بازیگری وی رنگ تازه ای به خود بگیرد! چون دیگر همه ی کارگردانان معروف با دیدن بازی بهرام متوجه شده بودند که او استعداد زیادی برای درآوردن کاراکترها دارد. برای همین بود که کارگردانان معروفی از جمله: مسعود کیمیایی, بهروز افخمی, رخشان بنی اعتماد, پوران درخشنده, داریوش مهرجویی تصمیم گرفتند که بهرام را به عنوان بازیگر فیلمهای خود برگزینند.
جایزه های وی:
1.
بهترین بازیگر جشن خانه ی سینما برای آواز قو
2.
بهترین بازیگر جشن مجله ی دنیای تصویر برای آواز قو
3.
بهترین بازیگر جشنواره ی فیلمهای خانوادگی برای آواز قو
4.
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره ی فیلم فجر برای شمعی درباد در82
5.
کاندیدای بهترین بازیگر هشتمین جشن خانه ی سینما
6.
جایزه های زیاد دیگری در جشنواره های دفاع مقدس و کانادا و آنتالیا و اسپانیا و ….. برای فیلم گیلانه. جایزه در جشنواره ی کن
برای فیلم گاوخونی در تیر سال 83.
و…..
وی برای بازی در آخرین ساخته ی آقای رنجبر به نام سایه که در اوایل شهریورماه کلید می خورد قرارداد بسته است.
زندگی شخصی :
بهرام رادان دارای 1خواهر به نام (الهام) و 1برادر به نام (شهرام) است که هر دو در آمریکا زندگی می کنند و از بهرام بزرگتر هستند. خواهرش 40 سال و برادرش 33 سال سن دارند . خواهرش وقتی ازدواج کرد به آمریکا رفت ولی برادرش در جوانی به آمریکا رفت و هنوز هم مجرد است. بهرام هم در 15 سالگی به مدت یک سال به آمریکا رفت ولی نتوانست آنجا بماند و تصمیم به بازگشت گرفت. چون به ایران علاقه ی بیشتری داشت.
خواهرش دارای 2فرزند پسر به نامهای امین و ایمان است و در لس آنجلس زندگی می کنند.
پدر و مادر بهرام رادان افراد تحصیل کرده و بسیار با شخصیت هستند. نام پدر بهرام رادان, رضا رادان است که وکیل پایه اول
دادگستری هستند. اینم یک عکس از بهرام و ایمان
خانه ی بهرام همانطور که می دانید واقع در زعفرانیه است و به صورت مستقل زندگی می کند. خانه ی وی 2 طبقه و به صورت ویلایی خیلی شیک است.
ماشین وی تا قبل از عید امسال 206 بود! او 206 را فروخت و همانطور که من شنیدم, میگویند که حدود یک ماه پیش گرفته .
Audi
بهرام عاشق سفر است و دوست دارد که همیشه از همه جای دنیا دیدن کند. وی پارسال به مدت حدودا یک ماه از 1مرداد به اسپانیا رفت و در تاریخ دوشنبه 27مرداد ساعت 9شب به ایران آمد و در تاریخ 6شهریور برای جشنواره ی تورنتوبا عوامل فیلم گیلانه به کانادا رفتند و در آنجا مقداری از فیلم خون بازی سکانس بازی بهرام را در آنجا فیلمبرداری کردند و سپس در تاریخ 25شهریور به ایران آمدند ولی چون به جشنواره ی آنتالیا هم دعوت شده بودند, همه ی عوامل دوباره در تاریخ 28 شهریور گرد هم آمدند و راهی ترکیه شدند.
بهرام در تاریخ 23 خرداد سال 85 به مدت یک هفته به دبی رفت. وی در تاریخ 1 تیر 85 قصد سفر به آمریکا را کرد و تصمیم گرفت که تا اواسط شهریور در آمریکا بماند و به استراحت و رسیدگی به نظرات بپردازد.
بهرام تنها کسی در بازیگران ایرانی است که مدیربرنامه دارد. مدیر برنامه ی بهرام , علیرضا باذل است که این دو در دانشگاه باهم آشنا شدند. باذل بسیار در کار مدیریت وارد است و همیشه به بهرام کمک می کند. بهرام اصلا اهل دوست بازی نیست و سعی می کند که همیشه سرش در کار خودش باشد! حتی دوستان سینمایی خیلی خیلی محدودی دارد. خودش می گفت که در روزهای تعطیل اکثر اوقات در خانه می مونم و فیلم می بینم و سعی می کنم اگر هم میرم بیرون جاهای شلوغ نروم!
بهرام علاوه بر کار سینمایی خود, حدود 1سالی است که در کار تبلیغات گوشی ال جی فعالیت می کند وبرای قرارداد اولیه ی خود مبلغ 300هزار دلار که برابر با 280 میلیون تومان است گرفته است .
اگر می بینید که دیگر خبری از تبلیغ گوشی ال جی با عکس بهرام نیست به دلیل این هست که قرارداد آنها با بهرام تمام شده و منتظرند که بهرام از آمریکا برگرده تا دوباره یک قرارداد مفصل تر از دفعه ی قبل با وی ببندند
قبل از اینکه بهرام به تبلیغات گوشی ال جی بپردازد, پیشنهادات زیادی برای تبلیغات داشت ولی هیچ کدام را قبول نکرد! تا اینکه شرکت ال جی به وی پیشنهاد داد و بهرام هم با تحقیقات 6 ماهه ای که انجام داد, سرانجام این پیشنهاد را پذیرفت.
خصوصیات اخلاقی رادان:
بهرام رادان در موقع بیرون آمدن از خانه بسیار آدم جدّی و سنگین است و اصلا به اصطلاح آدمی نیست که بی جهت شوخی کنه و بزنه زیر خنده! همیشه به هنگام بیرون آمدن از منزل چه در زمستان چه در تابستان چه در فصول دیگر با عینک آفتابی بیرون میایند که زیاد توی چشم نباشد که مردم فکر کنند که داره کلاس میگذاره یا میخواد بگه که مثلا من بهرام رادان هستم و همه به همین دلیل بیان طرفش و ازش امضا بگیرند! نه!در ضمن اصلا خودخواه نیست که بخواد بگه که من با افراد دیگر فرق دارم!چون یکبار توی کوچه با ماشینش با ماشین دیگه طوری روبروی هم قرار میگیرن که راه بسته میشه و یکی باید اوّل بره تا راه باز بشه که آن طرف مقابل رادان رو میشناسه و میگه که اوّل شما بفرمایید ولی رادان میگه خیر شما بزرگتر هستید و مقدم هستید و شما بفرمایید.یعنی میخوام بگم که چون بازیگر هست نمیگه که من با بقیه فرق دارم پس باید من اول باشم! در ضمن همه میگن انقدر آدم سنگین و رنگین و آقاست که حتی ما هیچوقت خنده ی وی را نمی بینیم! تازه همیشه خودشون میگن که( من هیچوقت دوست ندارم به کسی امضا بدم.چون مگه من با مردم عادی چه فرقی میکنم که بخوام امضا بدم و کلاس بگذارم!)
وضعیت ظاهری:
رنگ مو: قهوه ای روشن رنگ چشمها: آبی
رنگ پوست: سفید وضعیت بدنی: خوش اندام
وضعیت ظاهری: بسیار زیبا قد: 182 سانتیمتر
7. نوع پوشش: ساده و در عین حال بسیار شیک ( به مارک اهمیت فراوان میدهد ), در مواقع شرکت در جشنواره ها و مکانهای رسمی از کت و شلوار استفاده می کند و در مواقع عادی, از لباسهای ساده و معمولی و خیلی شیک

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ