ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

تست روانشناسی سن !





روان شناسان شخصيتي براين عقيده اند كه شماره تولد، شما را از آن چيزي كه مي خواهيد باشيد دور نمي كند، بلكه مانند رنگي است كه نوع آن و زيبايي اش براي افراد مختلف متفاوت است. به مثال زير توجه كنيد :
فرض مي كنيم كه شما متولد 29 ارديبهشت 1364 هستيد.ارديبهشت ماه دوم (2) سال است پس :
9=1+8=18=5+9+ 3+1=1395= 1364+2+29
شماره تولد 9 است و اكنون مي توانيد آنچه راكه مربوط به اين شماره است با خود مطابقت دهيد.
تفسير اعداد:
1- خالق و مبتكر:
”يك” ها پايه و اساس زندگي هستند. هميشه عقايد جديد و بديع دارند و اين حالت در آنها طبيعي است. هميشه دوست دارند تمامي كارها و مسائل بر حول محوري كه آنها مي گويند و تعيين مي كنند در گردش باشد و چون مبتكر هستند، گاهي خود خواه مي شوند. با اين حال ”يك” ها بشدت صادق و وفادارند و به خوبي مهارتهاي سياسي را ياد ميگيرند . هميشه دوست دارند حرف اول را بزنند و غالبا رهبر و فرمانده هستند، چون عاشق اين هستند كه ”بهترين” باشند . در استخدام خود بودن و براي خود كار كردن بزرگترين كمك به آنهاست ولي بايد ياد بگيرند عقايد ديگران ممكن است بهتر باشد و بايد با رويي باز آنها را نيز بشنوند.
2- پيام آور صلح :
”دو” ها سياستمدار به دنيا مي آيند ! از نياز ديگران خبر دارند و غالبا پيش از ديگران به آنها فكر مي كنند . اصلا تنهايي را دوست ندارند . دوستي و همراهي با ديگران برايشان بسيار مهم است و مي تواند آنها را به موفقيت در زندگي رهنمون سازد. اما از طرف ديگر ، چنانچه در دوستي با كسي احساس ناراحتي كنند ترجيح مي دهند تنها باشند.از آنجايي كه ذاتا خجالتي هستند بايد در تقويت اعتماد به نفس خود تلاش كنند و با استفاده از لحظه ها و فرصت ها آنها را از دست ندهند.
3- قلب تپنده زندگي :
” سه ” ها ايده آليست هستند، بسيار فعال،اجتماعي،جذاب،رمانتيك وبسيار بردبار و پر تحمل .خيلي كارها را با هم شروع مي كنند اما همه آنها را پيگيري نمي كنند. دوست دارند كه ديگران شاد باشند و براي اين كار تمام تلاش خود رابه كار مي گيرند. بسيار محبوب اجتماعي و ايده آليست هستند اما بايد ياد بگيرند كه دنيا را از ديد واقعگرايايه تري هم ببينند.
4- محافظه كار :
”چهار” ها بسيار حساس و سنتي هستند. آنها عاشق كارهاي روزمره، روتين و پيرو نظم و انضباط هستند و تنها زماني وارد عمل مي شوند كه دقيقا بدانند چه كاري بايد انجام دهند. به سختي كار و تلاش مي كنند. عاشق طبيعت و محيط خارج از خانه هستند. بسيار مقاوم و با پشتكار هستند. اما بايد ياد بگيرند كه انعطاف پذيري بيشتري داشته و با خود مهربانتر باشند.
5- ناهماهنگ با جماعت :
”پنج” ها جهانگرد هستند و كنجكاوي ذاتي، خطر پذيري و اشتياق سيري ناپذير آنها به جهان هستي و ديدن محيط اطراف خود،غالبا برايشان درد سر ساز مي شود. آنها عاشق تنوع هستند ودوست ندارند مانند درخت در يك جا ثابت بمانند. تمام دنيا مدرسه آنهاست و در هر موقعيتي به دنبال يادگيري هستند. سوالات آنها هرگز تمام نمي شود. آنها به خوبي ياد گرفته اند كه قبل از اقدام به عمل، تمامي جوانب كار را سنجيده و مطمئن شوند كه پيش از نتيجه گيري ،تمامي حقايق را مد نظر قرار داده اند.
6- رمانتيك و احساساتي :
” شش” ها ايده آليست هستند و زماني خوشحال مي شوند كه احساس مفيد بودن كنند. يك رابطه خانوادگي بسيار محكم براي آنها از اهميت ويژه اي برخوردار است. اعمالشان بر تصميم گيري هايشان موثر است و آنها حس غريب براي مراقبت از ديگران و كمك به آنها دارند. بسيار وفادار و صادق بوده و معلمان بزرگي مي شوند. عاشق هنرو موسيقي هستند. دوستاني صادق و در دوستي ثابت قدم هستند.”شش” ها بايد بين چيزهايي كه مي توانند آنها را تغيير دهند و چيزهايي كه نمي توانند، تفاوت قائل شوند.
7- عاقل و خردمند :
”هفت” ها جستجو گر هستند. آنها هميشه به دنبال اطلاعات پنهان و مخفي بوده و به سختي اطلاعات به دست آمده را با ارزش حقيقي آن مي پذيرند.احساسات هيچ ارتباطي با تصميم گيري هاي آنها ندارد. با اينكه در مورد همه چيز در زندگي سوال مي كنند اما دوست ندارند مورد پرسش واقع شوند و هيچگاه كاري را ابتدا به ساكن با سرعت شروع نمي كنند و شعارآنها اين است كه به آرامي مي توان مسابقه را برد. آنها فيلسوفهاي آينده هستند؛ طالبان علم كه به هر چه مي خواهند مي رسند و سوال بي جوابي ندارند . مرموز هستند و در دنياي خودشان زندگي مي كنند و بايد ياد بگيرند در اين دنيا چه چيزي قابل قبول است و چه چيزي نه!
8- آدم كله گنده :
”هشت ” ها حلال مشكلات هستند. اساسي و حرفه اي سراغ مشكل رفته و آن را حل مي كنند. قضاوتي درست دارند و بسيار مصمم هستندو طرحهاو نقشه هاي بزرگي دارند و دوست دارند زندگي خوبي داشته باشند. مسووليت افراد را بر عهده مي گيرند و مردم را با هدف خاص خود مي بينند. با شرايط ويژه اي اين امكان رابه وجود مي آورند كه ديگران هميشه آنها را رئيس ببينند.
9- اجرا كننده و بازيگر :
”نه ” ها ذاتا هنرمند هستند . بسيار دلسوز ديگران و بخشنده بوده و آخرين پول جيب خود را نيز براي كمك به ديگران خرج ميكنند . با جذابيت ذاتي شان اصلا در دوست يابي مشكلي ندارند و هيچ كـس براي آنها فرد غريبه اي به حساب نمي آيد.در حالات مختلف شخصيت هاي متفاوتي از خود بروز مي دهند و براي افرادي كه اطرافشان هستند شناخت اين افراد كمي دشوار به نظر مي رسد . آنها شبيه بازيگراني هستند كه در موقعيت هاي مختلف رفتارهاي متفاوتي نشان مي دهند. افرادي خوش شانس هستند اما خيلي وقتها از آينده خود بيمناك و نسبت به آن هراسان هستند. آنها براي موفقيت بايد به يك دوستي و عشق دو جانبه كه مي تواند مكملشان در زندگي باشد دست يابند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ