ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

نکته هاي مفيد عينک



وقتي مي‌خواهيد قاب عينک بخريد، به دو نکته خيلي ساده توجه داشته باشيد: قاب آنچناني و پر زرق و برق توجه ديگران را به يکي از اعضاي صورت جلب مي‌کند و در مقابل، قاب ساده و معمولي باعث مي‌شود تاکيد و توجه از روي يکي از اعضاي صورت برداشته شود. لذا قبل از تهيه عينک، به اين نکات توجه فرمائيد :

 عينک براي بانوان:

1) قاب‌‌هايي که لبه بالايي دارند و فاقد لبه تحتاني هستند باعث مي‌شوند ابروها و پيشاني بيشتر جلوه کند.

2) قاب‌هاي بزرگ به صورت‌هاي پهن و چهارگوش بيشتر مي‌آيد. اگر اجزاي صورت‌تان خيلي کوچک و ظريف است بهتر است از اين نوع قاب استفاده نکنيد چرا که اجزاي صورت‌تان تحت‌الشعاع بزرگي قاب قرار مي‌گيرد و به اصطلاح محو مي‌شود.

3) آن دسته از قاب‌هاي نيمه که فقط لبه تحتاني دارند بيشتر به درد مطالعه مي‌خورند. با استفاده از اين نوع قاب‌، نگاه از بالاي عينک نيز آسان‌تر صورت مي‌گيرد.

4) برخي از قاب‌هاي مد روز مي‌توانند جذابيت چهره را چند برابر کنند. هنگام انتخاب رنگ اين نوع قاب، به رنگ مو و چهره خود توجه داشته باشيد. قاب‌هايي که به اصطلاح بيشتر توي چشم هستند با موهاي کوتاه تناسب بيشتري دارند و جذابيت چنين چهره‌هايي را بيشتر مي‌کنند.

5) قاب‌هاي مستطيلي باعث مي‌شود چهره‌تان گردتر به نظر بيايد. پس اگر صورتي کشيده و باريک داريد بهتر است از چنين قاب‌هايي استفاده کنيد. اما قاب‌هايي که به تازگي مد شده و به کل فاقد لبه هستند (به اصطلاح عينک‌هاي بدون قاب) چندان جلب توجه نمي‌کند. اين قاب جان مي‌دهد براي آدم‌هايي که اصلا دوست ندارند جلب توجه کنند و به اصطلاح توي چشم باشند. مخصوصا اگر از آن دسته از آدم‌هايي هستيد که نمي‌خواهيد کسي به عينکي بودن‌تان توجه نشان دهد، از اين نوع قاب استفاده کنيد.

6) عينک‌هاي آفتابي خيلي بزرگ اجزاي صورت را به طور کامل محو مي‌کنند و به جز در موارد خاصي که مي‌خواهيد چيزي را در صورت خود بپوشانيد، توصيه نمي‌شود. عينک‌هاي آفتابي گرد جلوه‌اي زيبا و در عين حال قديمي و سنتي دارند. هنگام انتخاب چنين عينکي سعي کنيد قابي را که انتخاب مي‌کنيد دقيقا متناسب با بزرگي و کوچکي اجزاي صورت‌تان باشد، نه بزرگتر و نه کوچکتر. عينک‌هاي آفتابي بدون لبه (بدون قاب) بايد حتما با ابرويتان هماهنگ باشد. يعني حاشيه فوقاني شيشه بايد متناسب با شيب و شکل ابرو باشد. اين عينک‌ها رازآلودگي چهره را بيشتر مي‌کنند.

 عينک براي آقايان:

1) قاب‌هايي که لبه فوقاني‌‌شان يکپارچه و پيوسته است، و به اصطلاح ميل‌-‌ابرو (brow bar) دارد، باعث مي‌شود طاسي سر مردان کمتر به چشم بيايد.

2) کساني که بيني‌ بزرگ دارند بهتر است از قاب‌هاي high temple استفاده کنند تا برجستگي بيني‌شان کمتر به چشم بيايد. در اين نوع قاب، دسته عينک به بالاترين قسمت لبه متصل مي‌شود. با استفاده از چنين قابي، نگاه طرف مقابل به سمت بالا و به دور از بيني کشيده مي‌شود.

3) قاب‌هاي بزرگ و چهارگوش به صورت‌هاي ريش دار بيشتر مي‌آيد.

4) رنگ قاب بايد با ترکيب رنگي چهره، مو، ريش و سبيل هماهنگي داشته باشد.

5) اگر ابرو و پيشاني زيبايي داريد، بهتر است از قاب‌هايي استفاده کنيد که فقط لبه فوقاني دارند. اما اگر ابروهاي خيلي شلوغ و پرپشتي داريد، بهتر است از قاب‌هاي بي‌لبه (عينک‌هاي بي‌قاب) استفاده کنيد تا ابروهايتان کمتر به چشم بيايد.

6) به خاطر داشته باشيد که قاب‌هاي ظريف فلزي که رنگي خنثي دارند، درست مانند عينک‌هاي بي‌قاب، اصلا جلب توجه نمي‌کنند و به اصطلاح روي صورت ديده نمي‌شوند.






0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ