ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

یك داستان عاشقانه

کوکو قبل از شانل
آنه فونتین قهرمان داستانش را با ظاهری غیر معمولی كه از همه قراردادهای اجتماعی در زمان خودش فاصله گرفته نمایش می‌دهد؛ زنی متفاوت با لباس‌هایی ساده و كلاه‌های معمولی ولی با نگاهی زیرك و استعدادی بی‌نظیر در خیاطی كه...

فیلم فرانسوی «كوكو قبل از شانل» به كارگردانی آنه فونتین،  یكی از شاخص‌ترین فیلم‌های سینمای اروپا در سال2009 بود.
 یك اتوبیوگرافی كامل و با جزئیات درباره مشهورترین چهره فرانسه در زمینه طراحی مد كه به پشتوانه خلاقیت و اعتمادبه نفس‌اش مبدل به شخصیتی جهانی در این حوزه شد. كوكو قبل از شانل تصویری اسنادی از شخصیتی واقعی به دست می‌دهد و فیلمساز می‌كوشد تا در عین واقع‌گرایی،  نگاه شاعرانه خود را نیز حفظ كند.
 
استقبال منتقدان و محافل هنری نشان از توفیق آنه فونتین در ‌آخرین ساخته‌اش دارد كه نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی از نگاه منتقدان به عنوان  یك درام سرشار از ظرافت و باریك‌بینی  شد. كارگردان «كوكو قبل از شانل» لطافت روحی زنی هنرمند  را با تسلط و توانایی به تصویر كشیده است.
كوكو شرح زندگی تواناترین زن در رابطه با مد قرن بیستم است. این فیلم به كارگردانی و بازنویسی آنه فونتین آمیخته‌ای از حس بیگناهی و همدردی را به تصویر می‌كشد و به گونه‌ای ترسیم‌كننده زنی جاه‌طلب و سختكوش است. آنچه در رابطه با بازی قدرتمند آدری تاتو خودنمایی می‌كند قدرت چشمان او در انتقال احساساتش است.
آنه فونتین قهرمان داستانش را با ظاهری غیر معمولی كه از همه قراردادهای اجتماعی در زمان خودش فاصله گرفته نمایش می‌دهد؛ زنی متفاوت با لباس‌هایی ساده و كلاه‌های معمولی ولی با نگاهی زیرك و استعدادی بی‌نظیر در خیاطی كه بی‌رقیب‌ترین زن دنیای مد می‌شود. كوكو در فیلم نمادی از خلاقیت است؛ زنی كه در پشت ابرهای دود سیگارش دنیا را از دریچه واقع‌گرایی می‌نگرد. او نمی‌دانست كه با نفوذترین نماد مد قرن بیستم خواهد شد.
كوكو با طراحی كلاه شروع كرد تا مقداری پول به دست آورد و همه تلاش خود را كرد تا زندگی خود را بهبود بخشد. روحیه استقلال‌طلبانه كوكو او را به شهرت رساند. آدری تاتو، بازیگر نقش كوكو می‌گوید:«بازی در این فیلم در زندگی شخصی من تاثیر بسیاری گذاشت و بعد از آن دید من به زندگی خلاقانه و همراه با حس كنجكاوی شد.
شانل با چشمان تیز بین خود نوآوری را وارد عرصه دنیای مد كرد». او می‌گوید:«من در ابتدا با شخصیت كوكو آشنا نبودم فقط می‌دانستم كه او پدید آورنده مارك شانل است. من علاقه زیادی به زندگی او دارم و اینكه چگونه توانست راه پیشرفت را طی كند. وقتی فكر می‌كنم كه بازیگر نقش بی‌نظیرترین زن در دنیای مد هستم برایم خیلی جذاب است. من  به آسانی با شخصیت او در طول فیلم خو گرفتم.»
 
تاتو در این فیلم به خوبی شخصیت واقعی كوكو را به نمایش می‌گذارد. تلالو و زیركی چشمان او یكی از اثرگذارترین بخش‌های بازی او در فیلم است. در طبیعت وجود كوكو تمایل به آزادی و استقلال شخصی وجود داشت و او این خصوصیت خود را در طراحی لباس‌هایش نیز به كار می‌برد. طراحی‌های لباس او به نوعی سنت شكنی مدهای پرزرق و برق قدیمی و پیشبرد مد به سمت لباس‌های ساده و راحت است.
شاید ظاهر كوكو در فیلم مانند مجسمه باشد ولی در پس این كالبد، روحی هنرمند و حساس با ظرافت‌های بی‌نهایت زنانه پنهان شده است. این عقیده آنه فونتین در رابطه با شخصیت كوكو در انتهای فیلم است. این فیلم به گونه‌ای هنرمندانه تصویری از تلاش و داستانی عاشقانه است كه با پایانی تلخ و شیرین آغازی دوباره است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ