ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

نشانه های این که او به شما علاقه دارد!


نوشته Rachel Mork
 یک رابطه می تواند گیج کننده باشد؛ دانستن این که آیا یک مرد مجرد در محل کارتان به شما علاقه دارد یا این که صرفا مودب است سخت است. آیا واقعا تمایل دارد شما را بهتر بشناسد، یا این که حوصله اش سر رفته است و تنها می خواهد زمان را سپری کند؟ مجرد ها به یک سری نکات برای این که چگونه یک دوست یا همکار را از کسی که می خواهد شما را بهتر بشناسد تشخیص دهند نیاز دارند.

نشانه های این که او به شما علاقه دارد در زمانی که برای اولین بار با هم ملاقات می کنید
ممکن است در یک جمع دوستانه یا با همکارانتان متوجه شوید که کسی بیشتر از حد معمول به شما توجه میکند. در ادامه نشانه هایی هستند که ممکن است بتوانید با او رابطه مناسبی داشته باشید.
 
 
نمی تواند چشم از شما بردارد
مردها موجودات بصری هستند. زمانی که یک مرد زنی را می بیند که به نظرش جذاب می آید، دوست دارد دوباره به او نگاه کند، و دوباره، و دوباره. اگر یک مرد توجهش به شما جلب شده باشد و به طرف شما نگاه کند، احتمال زیادی وجود دارد که چیزی دیده است که نظرش را جلب کرده است. مراقب باشید که نگاهش به کجا می رود، آیا به دیگر زنان نگاه می کند، و یا این که نگاهش مرتبا به شما برمی گردد؟
 

به شما نزدیک تر می شود
اگر او تلاش آگاهانه ای برای نشستن در کنار شما و یا نزدیک تر به شما بکند، می توانید شرط ببندید که توجه اش را جلب کرده اید. نزدیک تر شدن به شما برای صحبت، و یا تمرکز تمام توجه اش تنها به شما و مکالمه تان نیز نشانه خوبی از این است که به شما علاقه مند شده است.
 

با شما شوخی می کند
زنان به مردان بامزه جلب می شوند، و به نظر می رسد مردان به طور ذاتی می دانند که این یکی از سلاح های قوی ای ست که مردان در مقابل زنان به کار میبرند . اگر یک مرد با شما، و تنها شما شوخی کند، می توانید نتیجه بگیرید که به تعامل بیشتر با شما علاقه دارد. اگر او با همه افراد دیگر در گروه نیز شوخی کند، ممکن است تنها در حال لذت بردن از بودن در مرکز توجه است، ولی یک شوخی خصوصی یک نوع حس نزدیکی را برمی انگیزد، و به این اشاره دارد که او می خواهد یک شوخی خصوصی را تنها با شما به اشتراک بگذارد.
 
رفتارش را تغییر می دهد تا رفتار شما را بازتاب دهد
نشانه های غیر کلامی اغلب واضح تر از نشانه های کلامی هستند. شخصی که از نظر احساسی به شخص دیگری وابسته است اغلب عادت های شخصی اش را تغییر می دهد تا شخصی را که با او تعامل دارد بازتاب دهد. پس اگر زمانی که به طرف او خم می شوید تا با او صحبت کنید او هم به طرف شما خم شد، و یا او با حالتی شبیه به شما رو به شما بنشیند، شما توجه و علاقه اش را جلب کرده اید
 

به طور گذرا به تماس در آینده اشاره می کند
اگر مردی اظهار کند که می خواهد در آینده بیشتر با شما ارتباط داشته باشد، می توانید فرض کنید که به شما علاقه مند است
و تلاش می کند که بفهمد آیا شما تمایل دارید تا بیشتر او را بشناسید. قرار گذاشتن برای تمام افراد مجرد چالش زاست؛ شما باید به یاد داشته باشید که او ممکن است در حال تلاش برای فهم این باشد که آیا شما هم به او علاقه مندید یا خیر. اگر شما به این که تنیس بازی می کنید اشاره کنید و او بگوید "شاید بعدا یکی دو توپ با هم زدیم"، احتمالا به شما علاقه مند است.
 

نشانه های این که او به شما علاقه دارد اگر با هم کار می کنید
قرار گذاشتن با کسی در محل کار همیشه کمی نیاز به مهارت دارد، و در برخی موارد حتی می تواند برخلاف قوانین محل کار باشد.
به هر حال، وقتی شما با کسی 40 ساعت در هفته کار می کنید، علاقه مند شدن به آن پسر خوش قیافه زرنگ در بخش تبلیغات که در جلسات پروژه ها خیلی شوخ است، آسان است. از کجا بدانید که آیا به شما علاقه مند است یا خیر؟

در زمانی که هیچ دلیل مربوط به کاری وجود ندارد به کنار میز شما می آید
اگر او تنها به دلایل مرتبط با کار به کنار میز شما می آید، نمی توانید توجه یا حالت دوستانه اش را به عنوان نشانه ای از علاقه در نظر بگیرید. با توجه به این، اگر او برای صحبت درباره چیزهای دیگر نزد شما بیاید، می توانید حدس بزنید که او حداقل به نوعی به شناختن شما علاقه مند است.

کمی بیشتر از حد معمول به چشمان شما خیره می شود
اگر تماس نگاهش را با شما بیشتر از حدی معمول حفظ کند، می توانید با نگاه کردن به چشمانش برای کسری از ثانیه بیشتر از حالت معمول به او پاسخ دهید.
 

در زمان ناهار سر صحبت را باز می کند
وقت گذراندن با هم در زمان کار همیشه همراه با ریسک است زیرا همکاران ممکن است شروع به شایعه سازی کنند. اگر مردی ناهارش را با شما آغاز کند، حتی به طور اتفاقی، احتمال زیادی وجود دارد که او علاقه دارد وضعیت را بررسی کند و ببیند که آیا شما پتانسیل قرار گذاشتن را دارید یا خیر. فقط احتیاط کنید و اگر می خواهید با او قرار بگذارید، قوانین محل کارتان را در نظر بگیرید.
 

نشانه های این که او به شما علاقه دارد پس از قرار اول یا دوم
شما یکی دو بار با هم بیرون رفته اید، و شما نمی دانید که آیا این رابطه به جایی می رسد یا خیر.
این ها نشانه هایی هستند از این که او از شما خوشش می آید و علاقه دارد بیشتر شما را ببیند.
 

زمانی که می گوید با شما تماس می گیرد، این کار را انجام می دهد و قرارها را کنسل نمی کند
مردی که به شما علاقه دارد زمانی که به شما قول داده است با شما تماس می گیرد، و مشتاق است که قرار بعدی را با شما بگذارد. البته او ممکن است زیاد تماس نگیرد، چون نمی خواهد به نظر بیش از حد مشتاق یا ناامید برسد. نشانه اصلی علاقه این است که او به شما بگوید با شما در آخر هفته تماس می گیرد و این کار را بکند.
 
 
واضح است که برای برنامه ریزی برای قرار تلاش کرده است
مردی برای قرار گذاشتن تلاش می کند که به تحت تاثیر قرار دادن شما اهمیت دهد. او به یاد خواهد داشت که شما از چه غذایی خوش تان می آید و دوست دارید چه کاری انجام دهید، و برای رسیدن به وضعیت ظاهری اش وقت می گذارد.
 

از قبل با شما قرار می گذارد
مردی که به شما علاقه دارد درک می کند که شما زندگی خود را دارید و این که ممکن است تنها کسی نباشد که می خواهد با شما قرار بگذارد
. او می خواهد به جای منتظر ماندن برای لحظه آخر، برای قرار با شما برنامه ریزی کند.
 

در مورد این که چقدر می خواهید رابطه فیزیکی داشته باشید صبور است
به دنبال مردی باشید که صبور و با ملاحظه است.
اگر مردی مشتاق است که به شما اجازه دهد سرعت پیشرفت تان را تنظیم کنید، ثابت می کند که می خواهد ببیند این رابطه به کجا می رسد.


0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ