ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

گفتگو با بازیگران و کارگردان سریال زن‌بابا

گفتگو با بازیگران و کارگردان سریال زن‌بابا
امسال فرصت به «سعید آقاخانی» رسید تا «زن بابا» را برای شبکه سوم سیما بسازد. این مجموعه تلویزیونی یک کمدی خانوادگی بود و حال و هوایی خودمانی و صمیمی ‌داشت...

امیدواریم مردم از«زن بابا» راضی باشند
شب‌های نوروز اگرچه شب‌های شلوغی بود و مردم به دید و بازدید می‌رفتند اما در سال‌های اخیر، مجموعه‌های تلویزیونی نوروزی توانستند بینندگان بی شماری را در همین شب‌ها سرگرم کنند. امسال فرصت به «سعید آقاخانی» رسید تا «زن بابا» را برای شبکه سوم سیما بسازد. این مجموعه تلویزیونی یک کمدی خانوادگی بود و حال و هوایی خودمانی و صمیمی ‌داشت. در ایام نوروز که بازیگران این سریال به شدت مشغول بازی در قسمت‌های پایانی آن بودند، گفت وگو با آنان خیلی سخت بود. اما در فرصتی که دست داد پای صحبت کارگردان و ۶ بازیگر «زن بابا» نشستیم.

سعید آقاخانی: شکل طنز «زن بابا» استقبال مخاطب را به همراه داشت

آقاخانی نوروز امسال کارگردانی مجموعه تلویزیونی «زن بابا» را برعهده داشت. او درباره شرایط تولید این سریال به خراسان می‌گوید: «زن بابا» ۱۱ بهمن و خیلی دیر مقابل دوربین رفت. در ایام نوروز نیز مشغول فیلم برداری قسمت‌های پایانی بودیم. متاسفانه شرایط جوی و بارندگی، کار فیلم برداری را به تعویق انداخت.وی درخصوص انتخاب بازیگران اظهار می‌کند: شناخت قبلی از بازی بازیگران داشتیم و با همگی این عزیزان دوست و همکار هستم. بازیگران براساس فیلم نامه و نقش‌هایی که نوشته شده بود، انتخاب شدند.کارگردان سریال «زن بابا» ادامه می‌دهد: سریال‌هایی که نوروز امسال روانه آنتن شد، همگی خوب بودند. شکل طنز «زن بابا» نیز سبب شد تا مخاطب استقبال بیشتری از این سریال کند. وی تصریح می‌کند: من هم جزئی از جامعه هستم و کاری که انجام دادم برای مردم بود. اتفاق‌هایی هم که در قصه افتاد از زندگی مردم گرفتم. ممکن است سوژه ای هم که انتخاب کردیم خیلی از مردم با این مسئله درگیر باشند. تجربه‌های طنزی که در گذشته داشتم و حضور بازیگران خوب، دست به دست هم دادند تا این کار، نظر مردم را به خود جلب کند. «آقاخانی» با بیان این که سریال «زن بابا» را از میان کارهایی که تاکنون انجام داده است بیشتر دوست دارد، عنوان می‌کند: «زن بابا» اثری شیرین، زنده، شاد و از دل زندگی مردم بود. امیدوارم بینندگان از آن خوششان آمده باشد.

رامین ناصرنصیر: فرصت تمرکز و تحقیق روی نقشم نداشتم

«ناصرنصیر» که نقش «عنایت» سریال «زن بابا» را بازی می‌کرد درخصوص فشردگی کارهای مناسبتی می‌گوید: شغل ما طبیعتش این است که ایام تعطیل نداریم و شبانه روز کار می‌کنیم. البته این کار که دقیقه ۹۰ فیلم برداری اش آغاز شد سختی‌هایی داشت. وی ادامه می‌دهد: ابتدای کار، فقط ۵ قسمت از فیلم نامه نوشته شده بود. در حین فیلم برداری، متن‌ها نوشته می‌شد و به دست ما می‌رسید. به همین دلیل فرصت تمرکز و تحقیق روی نقش برایم به وجود نیامد. چون کار مضاعفی را می‌طلبید تا سیر منطقی داستان و رشد شخصیت‌ها را از دست ندهی. بازیگر نقش «عنایت» تصریح می‌کند: چون سریال‌های مناسبتی در ایام تعطیل پخش می‌شود، بیشتر از سریال‌های روتین تلویزیون به چشم می‌آید. پس لازم است با دقت و تمرکز بیشتری ساخته شوند تا از کیفیت کار کاسته نشود.«ناصرنصیر» کار با «سعید آقاخانی» را رضایت بخش می‌داند و تصریح می‌کند: برای نخستین بار با آقاخانی در مقام کارگردان کار کردم. اما سابقه همکاری مان به عنوان بازیگر، دیرینه است. هر دو با یک کار و هم زمان پا به دنیای بازیگری گذاشتیم و کارهای متعددی را به طور مشترک با هم بازی کردیم. به همین سبب با روحیات، شیوه کار و نگاهش به مقوله طنز بیگانه نبودم و این کار برایم تجربه خوبی بود.وی می‌افزاید: با توجه به این که در ایام نوروز مشغول بازی در قسمت‌های پایانی «زن بابا» بودم، موفق نشدم به طور کامل آن را تماشا کنم. اما شنیده ام مورد توجه و رضایت مردم واقع شده است و این باعث خوشحالی است.«ناصرنصیر» اظهار می‌کند: اگر قصد داریم کار مناسبتی موفق بسازیم، لازم است با زمان کافی و برنامه ریزی درازمدت کار کنیم. در این شرایط با فشار کمتر و تمرکز بیشتر کار بهتری ارائه خواهیم داد و رضایت تماشاگر را بیش از پیش جلب خواهیم کرد.

شقایق دهقان: خوشحالم که مردم «زن بابا» را دوست داشتند
«دهقان» بازیگر نقش «عالیه» سریال «زن بابا» هم می‌گوید: نقش «عالیه» ویژگی خاصی نداشت و اغلب شخصیت‌ها واقعی بودند. یعنی اتفاقاتی که در این سریال افتاد ممکن است در هر خانواده ای بیفتد که مادر خانواده فوت کرده است و پدر قصد ازدواج دارد. اما با مشکلات و مخالفت‌هایی روبه رو می‌شود. وی با اشاره به سختی کار مناسبتی اظهار می‌کند: یکی از سختی‌های کار در ایام نوروز این بود که ما فقط دو روز اول تعطیلی داشتیم و بقیه روزها، مشغول کار بودیم. بازیگر نقش «عالیه» ادامه می‌دهد: مردم همیشه به ما لطف دارند. همین عشق به مردم است که ما خستگی احساس نمی‌کنیم. به هر حال هر کسی حرفه بازیگری را انتخاب کرده، تمام شرایطش را پذیرفته است و با سختی‌های آن کنار می‌آید. وی تصریح می‌کند: خیلی خوشحالم که مردم این سریال را دوست داشتند و بیشتر از آن چه که انتظار داشتم از آن استقبال کردند.«دهقان» خاطرنشان می‌کند: همکاری با سعید آقاخانی خوب بود چون تجارب بسیاری کسب کردم و در مدت ۲ ماه همکاری با وی، چیزهای زیادی یاد گرفتم.

حدیث میرامینی: خیلی خوش شانس بودم

«حدیث میرامینی» یکی دیگر از بازیگران سریال «زن بابا» که ایفاگر نقش «پریسا» بود می‌گوید: از این که با این گروه همراه شدم و تجربه کسب کردم رضایت دارم. خیلی خوش شانس بودم که در «زن بابا» بازی کردم.وی با اشاره به سختی و شرایط کار مناسبتی اظهار می‌کند: بازی در کار مناسبتی نوروزی تجربه سختی بود. زیرا در ایام عید فقط روز اول تعطیل بودم. وی تصریح می‌کند: «پریسا» از لحاظ فرهنگی، در یک خانواده متوسط بزرگ شده است و نامزدی داشت که تا پایان، با مشکلات دست و پنجه نرم کرد. بازیگر نقش «پریسا» درخصوص کار با سعید آقاخانی می‌گوید: از کار با او بسیار راضی هستم. سعید آقاخانی کارگردان بااخلاق، حرفه ای و کاربلدی است. «میرامینی» با اشاره به استقبال مردم از سریال «زن بابا» خاطرنشان می‌کند: خوشبختانه با گروهی کار کردم که همه خوب و با اخلاق بودند اگرچه در ایام نوروز کنار خانواده ام نبودم اما با کار در کنار این گروه بسیار لذت بردم و تجربه‌های زیادی از بازیگران پیشکسوت آموختم.

محمد کاسبی: به سختی کار عادت کرده ام

«محمد کاسبی» در سریال «زن بابا» نقش «محمود» را بازی می‌کرد. او می‌گوید: کار در ایام تعطیل و غیرتعطیل و هر ساعت از شبانه روز، برای ما بازیگران عادت شده است و خود را با این شرایط وفق دادیم. من در سریال‌های «خوش رکاب»، «سه در چهار»، «زن بابا» و چند سریال مناسبتی نوروزی دیگر نیز کار کرده ام. از این رو فشردگی و سختی کار برایم عادت شده است.وی با اشاره به این که ایام نوروز میهمان قاب شیشه ای بوده است ابراز رضایت دارد و اظهار می‌کند: سریال «زن بابا» نسبت به سریال‌های «چاردیواری» و «دارا و ندار» سرتر است. چون مردم از آن استقبال کرده اند. دلیل این موفقیت نیز حضور یک تیم حرفه ای در سریال «زن بابا» است البته انتخاب بازیگر خیلی اهمیت دارد به همین دلیل این کار نسبت به دیگر سریال‌های نوروزی بهتر شده است.

فریبا حیدری: از من خواستند جدی بازی کنم
«فریبا حیدری» بازیگر نقش «رخساره» - همسر «محمودآقا»- در سریال «زن بابا» هم با اشاره به این که در گذشته با نجف زاده دستیار کارگردان این سریال تجربه همکاری داشته است و از طریق او به سعید آقاخانی معرفی شده است می‌گوید: چون فیلم نامه ای در کار نبود ابتدا برایم سخت بود که بازی در این سریال را بپذیرم. زیرا نمی‌دانستم چه نقشی را باید بازی کنم اما به کارگردان و دستیارش اعتماد کردم و نقش را پذیرفتم.وی می‌افزاید: وقتی فیلم نامه را مطالعه کردم نظرم روی شخصیت «رخساره» چیز دیگری بود. یعنی قرار بود این شخصیت طنز باشد اما شبکه اجازه کار طنز را به آقایان داد و از من خواستند جدی بازی کنم. حتی «شقایق دهقان» هم که بازیگری است که طنز کار می‌کند، در این سریال کمی‌جدی بازی کرد و بار طنز قصه را بازیگران مرد به دوش کشیدند.بازیگر نقش «رخساره» با اشاره به این که در سریال «زن بابا» گروه خوبی دور هم جمع شده بودند، تصریح می‌کند: چون سعید آقاخانی خودش بازیگر است، بازیگران را درک می‌کند و همین حسن کار بود. خیلی خوشحالم که در خدمت این کارگردان بااخلاق و محترم بودم. آقاخانی در کار محیط گرم و دوستانه ای را فراهم کرد و همه با یکدیگر دوست و صمیمی‌بودیم و اعضای یک خانواده محسوب می‌شدیم. در حین کار نیز با وجود فشار کاری، به هیچ عنوان خسته نشدیم.وی ادامه می‌دهد: از مسئولان تقاضا دارم که در تولید کارهای مناسبتی برنامه ریزی داشته باشند تا نویسندگان، فیلم نامه را به موقع بنویسند و در اختیار گروه قرار دهند. برای این کار ابتدا قرار بود کار تصویربرداری هفته اول نوروز به پایان برسد ولی به دلیل آماده نشدن فیلم نامه و کم کاری نویسنده، تا ۱۱ فروردین مشغول کار بودیم.

آتیه جاوید: به دلیل علاقه ام به کار فشار کاری روی من تاثیر ندارد

«جاوید» بازیگر نقش «سوسن» سریال «زن بابا» که پیش از این در مجموعه تلویزیونی «روزگار قریب» نقش آفرینی کرده است و سریال «از یاد رفته» را در نوبت پخش دارد، درخصوص نحوه همکاری‌اش در «زن بابا» می‌گوید: سال گذشته در تئاتری بازی می‌کردم که «سعید آقاخانی» بازی ام را دیده بود. به همین دلیل برای حضور در این کار دعوت شدم. وی می‌افزاید: به این حرفه بسیار علاقه‌مندم بنابراین با عشق و علاقه کارم را انجام می‌دهم. «سعید آقاخانی» هم کارگردان خوب، کاربلد و محترمی‌است.وی درخصوص ویژگی شخصیت «سوسن» اظهار می‌کند: «سوسن»  زنی بود که به دلیل بچه دار نشدن مشکلات روحی و روانی برایش به وجود می‌آید. در این سریال قبل از فیلم برداری، در کنار کارگردان دورخوانی متن داشتیم و اگر کارگردان نکته ای مدنظرش بود به ما می‌گفت سپس با دوربین تمرین می‌کردیم و بعد فیلم برداری آغاز می‌شد. وی خاطرنشان می‌کند:  بسیار خوشحال هستم که با یک گروه خوب، حرفه ای و کارگردان کاربلد آشنا شدم. از طرفی همبازی شدن با حدیث میرامینی، علی صادقی، سیروس گرجستانی، رامین ناصرنصیر، مهران غفوریان، شقایق دهقان و سایر دوستان برایم لذت بخش بود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ