ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

تازه‌ترین فیلم دنی بویل (+عکس)

در حالی که تنها چهار روز دیگر تا آغاز اکران رسمی تازه‌ترین فیلم «دنی بویل» با عنوان «127 ساعت» زمان باقی است، مجموعه‌ای از عکس‌های جدید این فیلم از طریق سایت رسمی فیلم منتشر شد.
در حالی که تنها پنج روز دیگر تا آغاز اکران رسمی تازه‌ترین فیلم «دنی بویل» با عنوان «127 ساعت» زمان باقی است، مجموعه ای از عکسهای جدید این فیلم از طریق سایت رسمی فیلم منتشر شد.
این عکس‌ها نماهایی از صحنه‌های مختلف فیلم و همچنین تعدادی از نماهای پشت صحنه فیلم را نشان می‌دهند. نماهای پشت صحنه نماهایی هستند که در آنها دنی‌بویل در حال هدایت بازیگر اصلی این کار یعنی «جیمز فرانکو» می‌باشد.
 
127 ساعت

فیلمنامه «127 ساعت» با نظارت مستقیم دنی بویل و بر مبنای کتابی با عنوان «در میان صخره و مکان سخت» نوشته «آرون رالستون» نگارش شده است. این کتاب که زندگینامه آرون رالستون را روایت می‌کند، بخشی از وقایعی که این کوهنورد در یکی از برنامه‌های صخره نوردی خود با آن روبه‌رو شد را شرح می‌دهد.
 

داستان فیلم گاگ به گام از کتاب اقتباس شده و در مرکزیت فیلم  آرون رالستون قرار دارد که حین بالا رفتن از ارتفاعات موآب واقع در ایالت یوتاه در غرب آمریکا، به شرایط بدی دچار شده و بر اثر ریزش کوه، بازویش میان یک صخره بزرگ گیر می‌کند. آرون حدودا پنج روز در این وضعیت می‌ماند بلکه کمکی رسیده و او را نجات دهد اما نرسیدن کمک باعث می‌شود وی یکی از مهمترین تصمیمات خود را بگیرد. او برای زنده ماندن بخشی از بازوی خود را که زیر صخره مانده، بریده و پس از حدود هشت مایل پیاده‌روی در نهایت جان خود را نجات می‌دهد.
 

ایفای نقش رالستون در فیلم برعهده جیمز فرانکو بوده و «امبر تامبلین»، «کیت مارا» و «شین بولت» از دیگر بازیگران فیلم هستند.
 

 
گفتنی است به دلیل وجود صحنه‌های خشن موجود در فیلم، تماشای آن برای افراد زیر هفده سال بدون حضور والدین‌شان ممنوع شده و این گروه سنی نمی‌توانند به تنهایی به تماشای این فیلم بنشینند. اکران رسمی فیلم از روز پنجم نوامبر برابر با پانزدهم آبان ماه آغاز خواهد شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ