ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

عکس های بسیار زیبا از شارون استون

شارون استون (Sharon Stone‏)

شارون وُن استون (Sharon Yvonne Stone‏) در 10 مارس 1958 در میدویل پنسیلوانیا متولد شد دومین فرزند خانواده بود (یك برادر بزرگتر نومایكل) و دو خواهر كوچكتر (كلی و پاتریك) دارد پدر و مادرش جوزف و دروتی استون هستند.او که تا به‌حال موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب و امی شده‌است شهرت‌اش را بیشتر مدیون فیلم پرفروش و جنجالی غریزه اصلی است.
شارون استون زمانی که ده ساله بود در یکی از رستوران‌های مک دونالد مشغول به کار شد. نمره تست هوش اودرهنگام نوجوانی ۱۵۰ بوده است.
بعنوان دانشجوئی خلاق در زمینه نویسندگی از دانشگاه ادینبورو Edinboro پنسیلوانیا بورسیه گرفت و با نمره بسیار خوبی فارغ التحصیل شد علاوه بر علاقه او به ادبیات فیلمهای كلاسیك هم دوست داشت. بعد از اینكه افرادی كه مسئول انتخاب زیباترینها بودند او را كشف كردند زندگی اش وارد مسیر دیگری شد. بعنوان ملكه زیبائی موفقیتی بدست نیاورد به همین دلیل به سراغ مانكن شدن رفت.
بازی او در مقابل مایكل داگلاس در غریزه اصلی 1992 او را به سمبل سكس در هالیوود بدل ساخت در بخش جوایز فیلم های MTV او را دوست ترین زن نامیدند و جایزه بهترین بازیگر سال 1993 را به او اهدا كردند. علی رغم فیلمهای زیادی كه بازی كرد اما حفظ شهرت برای او در هالیوود كار مشكلی بود.





شارون استون (Sharon Stone‏)

شارون وُن استون (Sharon Yvonne Stone‏) در 10 مارس 1958 در میدویل پنسیلوانیا متولد شد دومین فرزند خانواده بود (یك برادر بزرگتر نومایكل) و دو خواهر كوچكتر (كلی و پاتریك) دارد پدر و مادرش جوزف و دروتی استون هستند.او که تا به‌حال موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب و امی شده‌است شهرت‌اش را بیشتر مدیون فیلم پرفروش و جنجالی غریزه اصلی است.

زندگی نامه
شارون استون زادهٔ مدویل پنسیلوانیا است. او زمانی که ده ساله بود در یکی از رستوران‌های مک دونالد مشغول به کار شد. نمره تست هوش اودرهنگام نوجوانی ۱۵۰ بوده است.
بعنوان دانشجوئی خلاق در زمینه نویسندگی از دانشگاه ادینبورو Edinboro پنسیلوانیا بورسیه گرفت و با نمره بسیار خوبی فارغ التحصیل شد علاوه بر علاقه او به ادبیات فیلمهای كلاسیك هم دوست داشت. بعد از اینكه افرادی كه مسئول انتخاب زیباترینها بودند او را كشف كردند زندگی اش وارد مسیر دیگری شد. بعنوان ملكه زیبائی موفقیتی بدست نیاورد به همین دلیل به سراغ مانكن شدن رفت. مانكن تبلیغاتی كمپانی فورد شد كه باعث شد برای اولین بار جلوی دوربین قرار بگیرد در بین مردم شناخته شود دیگر انگیزه ای نداشت كه جزوه اعضای آنیره MENSA باشد. اولین نقشی كه بازی كرد در فیلم خاطرات خوش خیالی ساخته وودی آلن (1980 بود كه نقش او دختری زیبا در یك قطار بود و بعد از آن فیلمهائی بازی كرد كه خیلی ارزش گفتن ندارند. مثل نعمت كشنده-Deadly Blessing  (1981)،معادن شاه سلیمان ) King Solomon’s Mines- 1985)،آكدمی پلیس-Police Aceadamy(1987)،شهروندان در حال گشت-Citizons on Patnal،اما در سال 1984 با بازی در (تفاوتهای سازش ناپذیر) Irre concilable Differenees كارش وارد مرحله ای دیگر شد. بعد از نقشهای متعدد در نمایشهای تلویزیونی در فیلم یادآوری كلی به عنوان همسر آرنولد شوتیزر بازی كرد (1990) كه باعث شهرت این بازیگر مو بلوند شد.



غرایز بزرگ
بازی او در مقابل مایكل داگلاس در غریزه اصلی 1992 او را به سمبل سكس در هالیوود بدل ساخت در بخش جوایز فیلم های MTV او را دوست ترین زن نامیدند و جایزه بهترین بازیگر سال 1993 را به او اهدا كردند. علی رغم فیلمهای زیادی كه بازی كرد اما حفظ شهرت برای او در هالیوود كار مشكلی بود.
با بازی در فیلمهائی مثل نقره در سال 1993 و تقاطع در 1994 (مثل برق و مرده) 1995 (كه توسط شركت تولید كننده هیاهو Choos ساخته شد باعث شد كسانی كه به استعداد و توانائی او در بازیگری شك داشتند، دستاویزهای بهتری پیدا كردند. اما با بازی در نقشهای بیادماندنی كینگر Ginger ، فاحشه ای دركازینو با بازی در كنار رابرت دنیرو جهش بزرگی در كارش ایجاد شد. جوایز آكادمی او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر كرد و همان سال جایزه كره طلائی Golden globe و زنان در فیلم جایزه فیلم كریستال (Film Crystal Award) را از آن خود كرد بخاطر فیلمهای ضعیفی مثل شیطانی و رقص آخر (1996) آسمان و مقتدر (1998) للهام ،گلوریا و سیمتپیكو (1999) توانائی شارون در انتخاب فیلمها مورد تردید قرار گرفته است.
علی رغم تمامی تبلیغاتهای ضد و نقیض او به عنوان طرفدار حمایت از افراد مبتلا به سرطان سینه فرد وفعال در زمینه حقوق همجنس بازان معروف است و به خاطر بازی در فیلم اگر این دیوارها می توانستند صحبت كنندIf-the walls could tall كه در آن نقش عاشق آلن دی جنر Ellen De Gener’s را بازی كرد، جایزه حقوق بشر لغمن مبارزه برای حقوق بشر را دریافت نمود.

جنجال‌ها
در صحنه‌ای از فیلم غریزه اصلی در حالی که بازجو درحال صحبت کردن با شارون استون است تصویر مبهمی از آلت تناسلی استون به نمایش در‌می‌آید. این پلان بعدها باعث جنجال فروانی شد. شارون استون یکی از دلایل فروش بالای این فیلم را این صحنه دانسته است.
در سال ۲۰۰۸ و در شصت و یکمین دوره جشنواره فیلم کن شارون استون طی اظهاراتی با انتقاد از عملکرد دولت چین در سرکوب قیام تبت، وقوع زمین‌لرزه سیچوان (۲۰۰۸) را نتیجه اقدامات خشونت آمیز دولت چین دانست. در نهایت شارون استون به خاطر این سخنان خود عذرخواهی کرد ولی دولت چین نمایش فیلم‌هایی را که او در آن نقش‌آفرینی می‌کند در آن کشور ممنوع کرد. همچنین شرکت کریستندلام کرد که دیگر از تصاویر شارون استون در تبلیغات خود در کشور چین استفاده نخواهد کرد.





زندگی واقعی او
در زندگی واقعی با شوهرش فیل بروفستین كه ناشر روزنامه است و روز در والنتاین سال 1998 با هم ازدواج كردند زندگی می كند آنها پسری به نام رون جوزف برونشتاین Roon Joseph Bronstein را در سال 2000 به فرزندی پذیرفتند. این ازدواج دوم شارون است كه قبل از این با مایكل گرین برگ كه تهیه كننده بود ازدواج كرده بود كه از سال 1984 تا 1987 با هم زندگی كردند شارون مدتی با دولیت یوكام خواننده و گری شندلیگ بازیگری كمدین رابطه عاشقانه داشته است.

جوایز
جوایز امی
بازیگر زن مهمان برجسته در سریال‌های درام برای The Practice در سال ۲۰۰۴

جوایز تمشک طلایی
بدترین بازیگر زن برای فیلم غریزه اصلی ۲ در سال ۲۰۰۶
بدترین بازیگر زن برای فیلم‌های تقاطع و متخصص در سال ۱۹۹۴

فیلم‌شناسی
- حافظه كلی (1990 ) Total Recall
- غریزهٔ اصلی (۱۹۹۲)
- آسمان خراش (اسلیور) (۱۹۹۳)
- متخصص (1994)
- کازینو (۱۹۹۵)
- مورچه‌ها (۱۹۹۸) (به عنوان صداپیشه)
- گوی (۱۹۹۸)
- زنِ گربه‌ای (۲۰۰۴)
- غریزه اصلی ۲: اعتیاد به ریسک (۲۰۰۶)
- بودا (۲۰۰۶)
- آلفا داگ (۲۰۰۶)

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ