ساعت  gucci ساعت مچی LED سامورایی 250 کارتون دوبله
دو فرشته  آموزش زبان در خواب

سریال آموزش زبان extra


70 فیلم هندی   روابط دختر ها و پسرها
آموزش خیاطی کسب درآمد واقعی از اینترنت نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
آموزش رفتارهای جنسی خواندن افکار دیگران
آویز ناخن عینک سه بعدی (3D) آثار دکتر شریعتی
افزایش قد با ورزش   آموزش نحوه ماساژ دادن آموزش زبان انگلیسی در خواب

ساعت Boos

هندزفری جادویی  ویران کننده خاموش



http://s1.picofile.com/file/6250597582/saat_adidas_puma.jpg

 
ساعت مخفی LED با مارک puma و adidas برای خانم ها و آقایان شیک پوش
این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی نیست !
بلکه دارای صفحه نمایش LED واقعی است.
بهترین هدیه برای دوست ، نامزد و همسر شما / بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
به تعداد محدود زیر قیمت بازار ارزان تر از همه جا.

با تخفیف ویژه ، قیمت : 10.200 تومان

adidas        puma

==========================

http://s1.picofile.com/file/6250596576/Iron_Samurai.jpg


http://s1.picofile.com/file/6250598588/blue.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250601606/white.jpg  http://s1.picofile.com/file/6250600600/red.jpg

==========================


سیم کارت ریدر – Sim Card Reader

با قابلیت خواندن انواع مموری ها (رم ها)

به وسیله این دستگاه کوچک و کم حجم می توانید دفترچه تلفن و SMS های خود را از سیم کارت به کامپیوتر و یا بالعکس و یا حتی از سیم کارتی به سیم کارت دیگر منتقل کنید. این محصول دوکاره می باشد ، یعنی هم سیم کارت ریدر و هم رم ریدر است. از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود. مشخصات این محصول: - قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها - بی نهایت سبک - قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها - اتصال به کامپیوتر از طریق USB - به همراه CD درایور - قابل حمل به عنوان جاسوئیچی - قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها 

قیمت : 12200 تومان
http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

==========================

gucci

ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید
از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و
مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد.
طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
قیمت : فقط و فقط ۸۸۰۰ تومان

http://s1.picofile.com/file/6250271626/kharid.jpg

عکس جدید رویا نونهالی و لیلا بلوکات در سریال اینجا تهران است

عکس جدید رویا نونهالی و لیلابلوکات

 عکس   عکس جدید رویا نونهالی و لیلا بلوکات در سریال اینجا تهران است

این مجموعه مضمونی- اجتماعی دارد و روایت‌گر قصه سه زن به نام‌های نازنین، آتوسا و افسانه است که در یک مجتمع زندگی می‌کنند. نازنین که یک سالی است شوهر خود را در سانحه از دست داده است به همراه دو فرزند خود زندگی می‌کند. او برای آن که بتواند زندگی‌اش را همچون گذشته حفظ کند دست به کاری می‌زند که زندگی‌اش شکل جدیدی به خود می‌گیرد. سعید، همسر آتوسا که مشغول ساختن یک ساختمان چند طبقه است دست به ساخت ‌و ساز غیرمجاز می‌زند به خیال آن که در آینده با پرداخت جریمه به شهرداری، می‌تواند پایان کار بگیرد. افسانه که نماینده شهرداری است در این زمینه به او تذکر می‌دهد…
بازیگران این سریال عبارتند از: رویا نونهالی، نسرین مقانلو، لیلا بلوکات، ساعد هدایتی، امیرکاوه آهنین جان، مهتاج نجومی، مجتبی رجبی، مهران رجبی، مهرنوش الفتی، امیر کاظمی، شقایق نوروزی، محسن افشانی، محمد سلطانی، حسین فلاح، رهام تدریسی، کتایون اویسی، طیبه محمدزاده، علیرضا شهیدی، ملیسا دولت خواه و اکرم محمدی، محمد صادقی و با حضور فتحعلی اویسی…

 عکس   عکس جدید رویا نونهالی و لیلا بلوکات در سریال اینجا تهران است
لیلا بلوکات در سریال اینجا تهران است
 عکس   عکس جدید رویا نونهالی و لیلا بلوکات در سریال اینجا تهران است
رویا نونهالی در اینجا تهران است

» ادامه مطلب

عکس های ویکتوریا روفو Victoria Ruffo









» ادامه مطلب

گزارشی متفاوت از نحوه آشنایی حمید گودرزی و همسرش ماندانا! ( + عکس های جدید )

خیلی ها دوست دارند بدانند که بازیگران سینما چگونه با همسر خود آشنا شدند و....از این رو با ما همراه باشید تا از آشنایی حمید گودرزی با همسرش ماندانا دانشور بیشتر بدانید.
از ابتدای آشنایی تان بگویید.
حمید گودرزی:سال 82 در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم.آشنایی ما از آنجا شروع شد.من آن زمان دانشجوی رشته کارگردانی بودم.ماندانا دانشور:و من ماندانا 16 ساله,محصل بودم.حمید گودرزی:این آشنایی ادامه پیدا کرد و با پیشنهاد ازدواج من,مخالفت های اولیه خانواده همسرم شروع شد چون آنها در آمریکا ساکن بودند.
 
http://www.farscinema.com/images/stories/cinema/irancinema/hamidandmandana/hamidandmandana01.jpg

و با شغل شما هم مشکل داشتند؟
حمید گودرزی:تا حدی بله و مساله دیگر این بود که سطح اقتصادی خانواده همسرم,از خانواده من بالاتر بود.ماندانا دانشور:البته فکر می کنم بیشتر به این دلیل بود که آن زمان 16 سال داشتم و نظر پدرم این بود که من هم باید همراه آنها به آمریکا بروم.حمید گودرزی:تا آن زمان قصد ازدواج نداشتم اما با خودم گفتم اگر قصد ازدواج داری,تا آخر این مشکل جلو برو اما این مخالفت ها به سال نکشید و با پا فشاری کردن ما,با هم ازدواج کردیم.پدر ماندانا به من پیشنهاد داد که به آمریکا بروم اما من دوست نداشتم برای زندگی جایی غیر از ایران باشم چون شغل من داشت در ایران شکل می گرفت.ماندانا دانشور:بله و آن موقع با پخش سریال مسافری از هند شهرت حمید شکل گرفت.
 
http://www.farscinema.com/images/stories/cinema/irancinema/hamidandmandana/hamidandmandana03.jpg
 
چطور توانستید در زندگی زناشویی با هم یکی باشید؟
ماندانا دانشور:البته در ابتدای راه که صددرصد با هم یکی نبودیم,اما کم کم مشکلات حل شد.چون اختلاف اساسی نداشتیم و بیشتر اختلاف سلیقه بود.در نهایت کمی من گذشت کردم و کمی حمید و فکر می کنم حالا خیلی شبیه هم شده ایم.

در ابتدای زندگی شرطی هم گذاشتید,مثلا اینکه با هم قهر نکنید؟
حمید گودرزی:ما هیچ زمان با هم قهر نکردیم,حتی یک ربع.وقتی با هم دعوا می کنیم هر دو به یک اندازه برای آشتی کردن پیشقدم می شویم,البته ماندانا بیشتر.ماندانا دانشور:زمانی که حمید عصبانی می شود فقط پایش را تکان می دهد.خودش را به خواب می زند و بحث را ادامه نمی دهد اما من بحث را ادامه می دهم تا او را قانع کنم و شاید این دلیل است که با هم قهر نمی کنیم.

در خانه شما چه کسی صبحانه درست می کند؟
حمید گودرزی:من ساعت 8 صبح بیدار می شوم و صبحانه درست می کنم.ماندانا ساعت 10 بیدار می شود.او به ندرت غذا درست می کند اما آشپر قابلی است,در حالی که از هیچکس تعلیم آشپزی ندیده.با آب انار فسنجانی درست می کند که شاید خیلی ها این فن را ندانند.البته به آشپزخانه علاقه ندارد در مقابل به کارهایی مثل لوله کشی,سیم کشی و کارهای مربوط به ماشین علاقه دارد(باخنده).
 
http://www.farscinema.com/images/stories/cinema/irancinema/hamidandmandana/hamidandmandana05.jpg
 
 
اگر ببینید کسی در خیابان به حمید گودرزی ابراز احساسات کند چه واکنشی نشان می دهید؟
ماندانا دانشور:حالا دیگر خیلی روی این مساله حساسیت ندارم.حمید گودرزی:در این مواقع با آرامش برخورد می کند مگر اینکه کسی ابراز علاقه بیش از حد نشان دهد,آن وقت ناراحت می شود.ماندانا دانشور:رویم را برمی گردانم تا احساس راحتی کند(با خنده)
برادرتان آترین با شما زندگی می کند؟
ماندانا دانشور:بله,برادرم چهار سال پیش پس از 15 سال به ایران برگشت و همراه ما زندگی می کند.
 
امروز احساس خوشبختی می کنید؟
حمید گودرزی:بله,تا امروز خدا را برای تمام نعمت هایی که به من داده شاکر هستم و رمز موفقیت همانا تشکر کردن از خداوند است که اگر برای کوچکترین دارایی ات او را شکر کنی,لحظه به لحظه به احساس خوشبختی نزدیک تر می شوی.خوشبختی من و همسرم در زندگی کامل است.
 
» ادامه مطلب

مدلهای پالتو های زیبای زنانه برای زمستان امسال

به مدلهای این پالتوهای زنانه که برای شما جمع آوری نموده ایم همراه با راهنمای ست کردن آن با لباسهای دیگر توجه نمایید
 
 
پالتو زمستانی
 
پالتو زمستانی
 
پالتو زمستانی
 
پالتو های زنانه زمستانی
 
پالتو های زنانه زمستانی
 
پالتو های زنانه زمستانی
 
پالتو های زنانه زمستانی
پالتو های زنانه زمستانی
 
پالتو های زنانه زمستانی
 
پالتو های زنانه زمستانی
 
پالتو های زنانه زمستانی
 
پالتو های زنانه زمستانی
 
پالتو های زنانه زمستانی
 
پالتو های زنانه زمستانی
 
» ادامه مطلب

عکس های منتخب روز / 9 آبان

 
 
 
 
 
 
 
 
 
» ادامه مطلب

عکس‌ها‌یی که پس از مرگ گرفته شدند!! (+18)

 وحشتناک‌ترین عکس‌ها‌یی که تابحال گرفته شده اند!
عزاداری مقوله عجیبی است و فرهنگ‌ها‌ی مختلف با روش‌ها‌ی کاملا متفاوتی با این قضیه برخورد می‌کنند. از روش‌ها‌ی سوگواری عصر ویکتوریایی یادگاری از فرد درگذشته بود که البته از یادگاری عجیبی (که در عکس زیر می‌بینید) استفاده می‌کردند:
 
عکس پس از مرگ
 
درحقیقت این نوع عکاسی پس از مرگ در دوران ویکتوریایی –خصوصا در آمریکا- بیشتر از هر نوع  عکس دیگری گرفته می‌شد. برای انداختن این عکسها فوق‌العاده زحمت کشیده و صحنه پردازی می‌کردند. از کتاب استنلی برن زیبای خفته: عکاسی یادبودی در آمریکا:
این عکس‌ها‌ یک جنبه مشترک از فرهنگ آمریکایی بودند، بخشی از عزاداری و یادآوری اشخاص مرده. خانواده‌ها‌یی که زنده مانده بودند به این عکس‌ها‌ افتخار می‌کردند و آنها را در خانه‌ها‌یشان آویزان می‌کردند،‌ کپی آنها را برای دوستان و اقوام خود می‌فرستادند، آنها را به گردنشان آویزان کرده و یا در آیینه‌ها‌ی جیبی‌شان با خودشان همه جا می‌بردند. آمریکایی‌ها‌ی قرن نوزدهم می‌دانستند چگونه به این عکس‌ها‌ واکنش نشان دهند. اما امروزه از نظر فرهنگی هیچ نوع واکنش بهنجار در مورد عکس‌ها‌ی پس از مرگ وجود ندارد.
پس به غیر از اینکه قبلا با اینجور عکس‌ها‌ برخورد نداشته اید به شما پیشنهاد می‌دهیم اگر تحمل دیدن عکس‌ها‌ی ناراحت کننده را ندارید به پایین صفحه نروید.

«کودکی در تابوت در اتاق مرگ»
 
 
این عکس در اتاق پذیرایی رسمی‌ یک خانواده گرفته شده است. این اتاق نشیمن،‌ یا «اتاق مرگ» بخش مهمی ‌از آیین پس از مرگ در قرن نوزدهم بود، جایی که اعضای خانواده فرد متوفی در آنجا برای خداحافظی نهایی آماده مراسم تدفین می‌شدند.تاریخ این عکس به سالهای بین 1890 تا 1905 برمی‌گردد زمانی که بیشتر مراسم مربوط به مرگ در همین اتاق انجام می‌شد.
 
باوجود این به زودی مرگ آغاز به ترک خانه می‌کند و تا آخر جنگ جهانی اول اغلب آمریکایی‌ها‌ برای دریافت مراقبت‌ها‌ی سلامتی به مطب پزشکان و بیمارستان‌ها‌ می‌رفتند و اغلب مراسم تدفین هم در خانه‌ها‌ی تدفین انجام می‌شد. چون واژه «اتاق نشیمن» که برای تدفین استفاده می‌شد در زبان عامه مردم متدوال شده بود برای «اتاق نشیمن» واقعی استفاده شد. و در سال 1910 خانم‌ها‌ی متشخص واژه «اتاق مرگ» را مربوط به زمان قدیم می‌دانستند.

آیا شما به سایه سیاهی که در عکس بالا وجود دارد توجه کردید؟ این سایه کسی نیست جز دستیار عکاس که در تابوت را باز نگه داشته تا عکاس بتواند به راحتی عکسش را بگیرد!
 
چیزی که بیشتر از همه توجه مرا جلب کرد وجود فرد زنده ای است که در کنار مرده ژست گرفته است. این فرد باید ساکت و بدون هیچ احساس و تغییر در صورتش ژست می‌گرفت. که با دقت در دو عکس پایینی می‌توانیم ذره ای احساس در چهره بچه‌ها‌یی که با برادر مرده شان عکس انداخته اند ببنیم و متوجه می‌شویم که از روی اجبار و اکراه قبول کرده اند در این عکس‌ها‌ حاضر شوند.
 
عکس پس از مرگ

یکی دیگر از نقاط مشترک در عکس‌ها‌ی پس از مرگ عصر ویکتوریایی طراحی صحنه برای عکسبرداری بوده است که اغلب اوقات جنبه رمانتیک و غمزدگی آن را نشان می‌داد. نمونه آن را در پایین می‌بینید: «یتیمان سر قبر مادرشان»
 
در عکس بالایی عکاس از یکی دیگر از روش‌ها‌ی عکاسی مورد علاقه آن زمان یعنی «عکاسی از روح» استفاده کرده است. احتمالا او از روش نوردهی مضاعف استفاده کرده تا بتواند پرتره مادر بچه‌ها‌ را به شکل روح پشت سرشان ترسیم کند، ظاهرا این سبک نمایشی ترین روش برای همدردی کردن با غم و غصه یک شخص بوده است.
 
 
یکی دیگر از روش‌ها‌ی عکاسی برای این منظور این بود که فرد متوفی را طوری قرار می‌دادند که انگار زنده است. مثل عکس اولی که با چشم‌ها‌ی باز از کودک عکس انداخته اند یا این مرد که روزنامه ای در دست دارد. شاید خواسته اند بگویند که او در حین خواندن روزنامه خوابش برده است، البته ما که می‌دانیم او به خوابی ابدی فرو رفته است. از این روش در عکس‌ها‌ی زیادی استفاده می‌شد و طوری صحنه سازی می‌کردند که گویی فرد زنده است و بچه‌ها‌ را اغلب روی تخت گذاشته و گاهی اسباب بازی مورد علاقه اش را نیز کنارش می‌گذاشتند. اما بزرگ‌ترها را معمولا روی صندلی گذاشته و عکس می‌گرفتند. گل نیز جزو یکی از ملزوماتی بود که در بسیاری از عکس‌ها‌ استفاده می‌شد.
 
 
 
عکاسان به غیر از اینکه بعضی اوقات چشم جسد را باز نگه می‌داشتند، گاهی اوقات هم بعد از انداختن عکس با نقاشی کردن چشم‌ها‌ روی عکس آن را به حالت باز نشان می‌دادند یا برای نشان دادن حالت سرزندگی روی گونه‌ها‌ و لب مرده را روی عکس کمی‌ قرمز رنگ می‌کردند. آنها هدفشان این بود ارزش زندگی را بیشتر نشان داده و قدر بدانند.
 
نمونه های دیگری از عکاسی پس از مرگ را در زیر ببینید:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
» ادامه مطلب

 مجموعه آموزش زبان English for you

 پایه خنک کننده لپ تاپ